• 178.335 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.592 actors
  • 9.377.368 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

veron35 wrote:

Bij mij staan de balken met paginanummers ineens tussen de plaats waar je kunt stemmen en de top 250 plaats zie je daardoor ook niet meer.

dat heb ik ook

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

nu weer goed?

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

veron35 wrote:

Bij mij staan de balken met paginanummers ineens tussen de plaats waar je kunt stemmen en de top 250 plaats zie je daardoor ook niet meer.

Zie net dat het ook bij mij zo is, bijvoorbeeld bij The Lion King.

*edit* En nu is het weer normaal

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

Jordy wrote:

nu weer goed?

bedankt jordy is weer ok

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Het is vast al een keer besproken, maar kon er zo gauw geen topic over discussie over vinden. Maar waarom is het niet mogelijk om een zogeheten avatar toe te voegen aan je profiel, die vervolgens onder je username verschijnt?

Heeft het te maken omdat het nutteloos is, niet mooi of door de indeling van de berichten? Ikzelf vind het namelijk altijd wel leuk, en werkt goed voor snellere userherkenning.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik herinner me dat het een kenmerk van MM was en dat het juist rustig was voor de indeling van berichten. Aan de ene kant jammer, maar bij een site als MM hoeft het niet.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Zo ongeveer ja.

Er is ergens een topic waar het besproken is, maar kan het zo gauw niet vinden.

Een deel van de crew en van de 'harde kern' van de users was er op tegen. Er is toen vanaf gezien.

Mogelijk dat het nog eens wordt heroverwogen.

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Belangrijkste argument was toch dat 'eenvoud' een van de belangrijkste kenmerken van moviemeter t.o.v. andere sites was en een avatar hier een beetje tegenin ging.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat argument is in ieder geval nooit van mij gekomen. Ik sluit niet uit dat het er gaat komen in de toekomst, het zal in ieder geval altijd uitgezet kunnen worden.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ok bedankt voor de reactie. Ben benieuwd

SKY

• 14 messages
  • 15 votes

Het zal hier misschien al ergens staan maar de search plugin voor Firefox werkt niet meer.

Als ik een film zoek komt dit als naam bij MovieMeter; '?search=firefox&q=Reservoir Dogs' ipv gewoon te zoeken op Reservoir Dogs.

Ben ik alleen of hebben er nog hetzelfde probleem?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

staat op de lijst inderdaad, ik zal er nu even naar kijken

GreenHorN

• 57 messages
  • 12 votes

In De Site > Algemeen > jou actuele films:

De topictitel klopt niet , maar ik weet niet hoe ik het wel moet noemen. het gaat om het volgende :

Als ik een post stuur kijk ik graag de volgende dag terug of er iemand gereageerd heb. Ik ben dan af en toe ook uren aan het zoeken eer ik hem gevonden heb. (oké, oké een beetje overdreven (A))

Is er een mogelijkheid om iets te hebben wat privé is waar je kan zien op welke films je het laatst gereageerd hebt. Tevens zou ik hier andere films in dat rijtje willen toevoegen. Namelijk films waar je niet actief in mee praat maar waar je wel volgt wat er gezegd wordt.

misschien is het al voorgesteld, maar zo niet lijkt het mij wel mooi als het er eventueel een keertje in zou kunnen komen.

(als het natuurlijk mogelijk is )

Als dit toegevoegd is hoef ik morgen ook niet meer te zoeken waar ik dit berichtje geschreven heb

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

Zoiets is er al. Namelijk "Mijn updates". Met een druk op de knop kun je een film daaraan toevoegen en vervolgens kun je steeds kijken of er in een van de films gereageerd is. Je vind "mijn updates" via "updates"in het menu.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

PM je dit ook aan hem, anders loopt-ie uren naar dit topic te zoeken

Hannibal

• 9358 messages
  • 3276 votes

Is het nieuw dat ik nu de films in 'mijn updates' met één muisklik rechtstreeks uit de updateslijst kan halen, of heb ik nooit opgelet? In ieder geval ben ik er erg blij mee, reuze handig!

tsjidde

• 2112 messages
  • 4039 votes

Je bedoelt door middel van die rode kruisjes? Die staan er al een tijdje, hoor.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3276 votes

Ja, die bedoelde ik inderdaad.

GreenHorN

• 57 messages
  • 12 votes

ja idd het staat er een tijdje

k kijk nu in me updates en er staat er 1 in :S van vendette al een jaar lang

vast een keer perongeluk gedaan

bedankt dan maar he starbright boy (Y)

arne66

• 198 messages
  • 105 votes

Het lijkt mij erg leuk om een speciaal topic te maken (wat altijd bovenaan staat) waar mensen korte discussies kunnen houden die die avond op tv komen. Als bijvoorbeeld zoals vanavond 2 films met dezelfde hoeveelheid sterren op de buis komt en je weet niet welke je moet gaan kijken, vragen wat de andere aanraden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Discussie over de wijzigingen van zojuist svp hier: http://www.moviemeter.nl/forum/1/6283/

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Tommy The Cat

• 102 messages
  • 161 votes

In hoeverre heeft het topic over de alternatieve schaalverdeling nut? Volgens mij weinig.

Het lijkt me goed om te stemmen om te kijken in hoeverre een alternatieve schaalverdeling gewenst is en zo ja welke. Het zal logischerwijs een keus worden tussen 0-5 en 0-10, beide met een marge van 0,5.

Vervolgens kunnen de admins bepalen of ze hier wat mee doen. Goed idee?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee sorry, de schaalverdeling verandert niet.

Tommy The Cat

• 102 messages
  • 161 votes

Haal dan ook dat topic weg, het lijkt nu alsof er gekeken wordt naar voldoende animo.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Het zal zeker al een keer voorgesteld zijn maar gezien dit een filmsite is zou het mij leuk lijken om ook daadwerkelijk afbeeldingen van films of filmpersonages op de site te zien. Is dit al een keer ter sprake gekomen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Tommy The Cat wrote:

Haal dan ook dat topic weg, het lijkt nu alsof er gekeken wordt naar voldoende animo.

Volgens mij is er niets mis mee als mensen willen discussieren over hoe de schaalverdeling er uit zou moeten zien. Ik zou niet weten waarom je uit zo'n discussie de indruk zou moeten krijgen dat daar momenteel democratisch een besluit wordt genomen, er zijn zoveel discussies over bepaalde onderdelen van de site.

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

De avatars hebben voor een kleine layout-fout gezorgd... Onderstaande username is bijvoorbeeld niet helemaal leesbaar.

[img=http://img515.imageshack.us/img515/2593/layoutscreenshotbestqj5.th.jpg]

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

Is het mogelijk dat als je een bericht plaats dat je dan op enter kan drukken ipv op het "plaatsen' kopje?

Dit scheelt tijd en bij knock-outs scheelt dit een hoop en hoef ik soms niet 4 keer mijn bericht te veranderen.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Tab-enter

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.