- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
Ik heb regelmatig problemen dat wanneer ik in mijn updates op dat pijltje druk naar laatste bericht dat die de ene keer wel en de andere keer weer niet naar het laatste bericht gaat. wanneer die dat niet doet dan krijg ik 1 of 2 pagines van een dag ervoor of week of iets dergelijks. ook als ik hem daarna opnieuw doe via mijn updates
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Kun je een voorbeeld geven?
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Nog 1 keer de hele domme vraag: wat betekend standaarddeviatie. ik probeer dat sukje op wiki te begrijpen maar voor een wiskunde know not is dat een te moeilijke opgaaf. Trouwens tot mijn grote verbazing is mijn deviatie gedaald met 1% (nu 0,99) en ik begrijp niet waarom. En ik vraag me af of ik dit uberhaupt wel interesssant zou vinden.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3276 votes
wat betekend standaarddeviatie.
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Thanx, niet dat ik het snap. Maar goed ik weet niet eens wat de wortel van... is
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 messages
- 5077 votes
Het komt in het geval van moviemeter op neer dat iemand met een hoge standaarddeviatie (bijvoorbeeld 1,25) extremer sterren geeft (want zijn stemmen wijken vaak veel af van zijn stemgemiddelde). Iemand met veel stemmen en hoge SD geeft meestal vrij vaak 5 sterren of een halve ster.
Iemand die een lage SD (0,75 ofzo) stemt juist vaak in de buurt van zijn gemiddelde, dus bij veelstemmers is dat meestal niet erg extreem (weinig vijven, veel drietjes)
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes
Een kleinigheidje, maar ik vind het toch redelijk vervelend: de zoekknop rechtsboven is iets te klein. Ik mis hem, vreemd genoeg, toch wel erg vaak waardoor je naar de homepage wordt verwezen. Misschien is het mogelijk om hem iets groter te maken of iets dergelijks.
aegron
-
- 4030 messages
- 1268 votes
Een kleinigheidje, maar ik vind het toch redelijk vervelend: de zoekknop rechtsboven is iets te klein. Ik mis hem, vreemd genoeg, toch wel erg vaak waardoor je naar de homepage wordt verwezen. Misschien is het mogelijk om hem iets groter te maken of iets dergelijks.
Je kunt ook op enter drukken ipv op het pijltje, misschien dat dat helpt?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Pijlte is bij mij eigenlijk alleen voor de sier, druk ook altijd op Enter, maar snap idd wel dat je hem kan missen, maar Enter is erg handig!
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes
Ja enter drukken gebruik ik ook wel maar vaak doe ik het onbewust en dan klik ik mis. Het is natuurlijk iets kleins maar misschien een puntje ter verbetering, tenzij het alleen fungereerd als 'sier'.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik denk dat het ook de bedoeling niet is dat je daar rechts kunt doorklikken naar de homepage, dat zou normaal toch enkel moeten gaan als je op het logo MovieMeter klikt? Er is bovenaan een smalle balk die tot rechts gaat en ook doorlinkt, maar dat lijkt me gewoon een vergissing.
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Sorry Jordy dat ik zo doorzaag, maar het probleem van die interlinie doet zich nog voor bij een andere film : Grindhouse. Er zullen vast nog wel meer films zijn dus het probleem lijkt mij nogal moeilijk op te lossen.
edit : Ik denk dat het vooral voorkomt bij films die momenteel of op TV draaien, of in de bioscoop draaien of binnekort in de videotheek liggen.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
het probleem van die interlinie doet zich nog voor bij een andere film : Grindhouse.
Ik heb er een screenshotje van gemaakt voor het geval dat het probleem zich op den duur vanzelf weer oplost of zo
.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
In Firefox gaat het volgens mij goed, ik zal eens een keer uitzoeken wat er precies aan de hand is, en onder welke omstandigheden. Voor zover ik nu zie niet zo'n dringende bug.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik denk dat het ook de bedoeling niet is dat je daar rechts kunt doorklikken naar de homepage, dat zou normaal toch enkel moeten gaan als je op het logo MovieMeter klikt? Er is bovenaan een smalle balk die tot rechts gaat en ook doorlinkt, maar dat lijkt me gewoon een vergissing.
De hele header fungeert als link, niet alleen het deel met de tekst "MovieMeter". Behalve dus het zoekicoontje, die je meestal toch niet gebruikt omdat je zoekt dmv een enter. Vind dit persoonlijk een iets te klein/onbelangrijk detail om hier weer helemaal aan te gaan klussen, sorry.
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
Ik heb regelmatig problemen dat wanneer ik in mijn updates op dat pijltje druk naar laatste bericht dat die de ene keer wel en de andere keer weer niet naar het laatste bericht gaat. wanneer die dat niet doet dan krijg ik 1 of 2 pagines van een dag ervoor of week of iets dergelijks. ook als ik hem daarna opnieuw doe via mijn updates
Nog steeds last van!!!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als je dat weer tegenkomt, kun je dan even melden naar welk adres je precies wordt doorgestuurd?
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
Als je dat weer tegenkomt, kun je dan even melden naar welk adres je precies wordt doorgestuurd?
Ok is goed.
Alleen het gebeurt niet elke keer...
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik kan er niet meer mee omgaan. Ik leg bij deze mijn crewtaken neer.
Ik ben boos over die hele donkere zijkanten, en tegelijkertijd wil ik iedereen helpen.
Ik ben boos over het onvrijwilige vertrek van Ben en Paula.
En ik heb geprobeert daarover heen te komen. Ik dacht nog een spoor hoop te zien, ergens
Ik heb gemerkt dat mijn boosheid soms leidt tot onwelkome dingen. Ik schaam me daar voor. Ik vind het enorm jammer dat het zo moet lopen.
Ik vind het ENORM jammer om mijn hobby niet meer te kunnen uitoefenen.
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Sorry fisherking you did a great job!!!!!
Al weet ik niet wie Ben en Paula zijn en waarom zij moesten vertrekken.
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Btw zal een nachtje slapen niet helpen?
Klinkt wel erg zeurderig maar je weet het nooit
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Pijnlijk, maar onafwendbaar. Een maand lang nachtjes slapen en twijfelen moet maar genoeg zijn.
Het doet heel veel pijn, om MM langzaam te zien veranderen. Om te zien en te voelen dat de site steeds minder lijkt op de filmsite waarvan je ooit lid werd. Het is erg pijnlijk om vast te stellen, dat MM een andere kant op ontwikkeld is, dan je voor ogen had, of dan je gewenst of gewild had.
MM heeft je veel leuke kennissen, vrienden en meer op geleverd dan ik zo even kan opsommen. Dat blijft, dat is niet noodzakelijkerwijs weg. Maar de centrale rol die MM eens voor je had, die komt niet terug. En dat afscheid doet pijn.
Hopelijk kan MM voortgezet worden door nieuwe enthousiastelingen bij wie de site nu beter past en ik hoop dat zij er evenveel plezier aan zullen beleven als jij en ik ervan beleefd hebben.
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Ik weet niet helemaal wat precies bedoelt.
Wel begrijp ik dat het onverteerbaar is dat wat je voor ogen hebt niet wordt bereikt.
Bedankt voor de inzet in ieder geval en hoewel ik Fisherking soms vrij irritant vond en de crew taken uberhaubt niet zo begrijp, hij was/is wel een grote persoonlijkheid binnen MoMe
stinissen (crew films & series)
-
- 23446 messages
- 76940 votes
Jammer, Het lijkt wel of iedereen vertrekt.....Ik voel me net een oude rot.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Bedankt voor je bewezen diensten als crewlid FisherKing, alleen spijtig dat je ermee stopt, terwijl je dat eigenlijk niet wilde.
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Bedankt FisherKing voor het werk dat je gedaan hebt voor MovieMeter. Zonder al te sentimenteel te worden vind ik met jou dat de unieke sfeer bij MM zo goed als weg is. Jouw keuze vind ik jammer, maar zeer begrijpelijk.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Bedankt FisherKing voor het werk dat je gedaan hebt voor MovieMeter. Zonder al te sentimenteel te worden vind ik met jou dat de unieke sfeer bij MM zo goed als weg is. Jouw keuze vind ik jammer, maar zeer begrijpelijk.
Niet dat ik mezelf reken tot de harde kern actieve users op MM, maar ik vraag me wel af welke unieke sfeer nu precies weg is. Het principe van MM is volgens mij altijd hetzelfde gebleven: het discussiëren over films en randverschijnselen. Toch?
Maar jammer dat je stopt als crewlid, Fisherking.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Erg jammer, maar was ook wel te verwachten als ik eerlijk moet zijn. Namens mij een grote 'kukeleku'.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.