• 178.382 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.892 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Aha.

Voor wat jij wil is er links in het menu het linkje "zoeken". De knop bovenin is "ga nu zoeken op het woord dat in het boxje staat"

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Is al van een tijdje geleden, en zal wellicht al gevraagd zijn, maar hoe komt het dat je niet meer kan zien met welke users je stemmen het meest overeen komen?

starbright boy (moderator films)

• 22412 messages
  • 5077 votes

Dat heeft maar heel kort gestaan en bleek niet erg betrouwbaar, dus dat is weer weggehaald. Misschien dat het ooit in een flink verbeterde versie terugkomt.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Zelva wrote:

Vraagje:

Straight-to-video-documentaires mogen niet op de site, maar mogen straight-to-internet-and-then-to-video-documentaires dan wel?

Niemand?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Excuses, die vraag gemist.

Nee internetreleases mogen ook niet.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Volgens mij hoort deze dan niet op de site.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Je hebt gelijk. Na overleg met toevoeger besloten om m te verwijderen.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Mug is met pensioen(dus geen moderator meer.) Moeten we geen afscheid nemen? (nou ja afscheid, ik noem het maar zo)

Ik zou zeggen: veel succes verder en bedankt voor het harde werk en de waarschuwingen die je me in het begin gegeven heb. Daar heb ik wel wat van geleerd.

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

http://www.moviemeter.nl/forum/11/4810/93#93

Daar waar de locatie op de site staat aangegeven past niet de gehele topictitel in het balkje.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hmn bij mij past het wel, ik zal straks eens in WIndows kijken

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Even voorstellen..

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Bij de stemgrafieken staan halve waardes in de y-as, alsof het mogelijk zou zijn om halve stemmen uit te brengen.

(afbeelding)

Edit: dit blijkt alleen voor te komen bij films met weinig stemmen, zoals hier

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Een kleintje, maar bij de grafiekjes van sommige stemmenlijsten (zie A Scanner Darkly) is de vertikale as verdeeld in halfjes. Volgens mij kunnen er geen halve stemmen gegeven worden op MM

Jordy wrote:

Zal eens kijken of dat makkelijk aan te passen is, maak gebruik van een extern grafiekjes-genereren-scriptje, dus ik hoop dat ik er niet te diep in hoef te duiken want zo belangrijk vind ik het ook weer niet

LisaLuna

• 7 messages
  • 10 votes

In De Site > Algemeen > Zoeken.:

Hallo.

Als je bij zoeken bijvoorbeeld alleen Romantisch invult zodat je kan kijken welke films je aanspreken ofzo..

Krijg je maar 1 pagina te zien en dat gaat op alfabet en je kan nergens op next drukken dat je meer kan bekijken dat vind ik erg onhandg..

Kan dat niet gemaakt worden ?

x LisaLuna.

606

• 23876 messages
  • 12268 votes

LisaLuna wrote:

In De Site > Algemeen > Zoeken.:

Hallo.

Als je bij zoeken bijvoorbeeld alleen Romantisch invult zodat je kan kijken welke films je aanspreken ofzo..

Krijg je maar 1 pagina te zien en dat gaat op alfabet en je kan nergens op next drukken dat je meer kan bekijken dat vind ik erg onhandg..

Kan dat niet gemaakt worden ?

x LisaLuna.

bedoel je van de film zelf

zo ja druk op de titel van de film en zie waar het over gaat

P8rb

• 10773 messages
  • 1825 votes

nee dat bedoelt ze niet.

606

• 23876 messages
  • 12268 votes

P8rb wrote:

nee dat bedoelt ze niet.

oke weet jij wat ze bedoelt ik dacht geef even antwoordt

P8rb

• 10773 messages
  • 1825 votes

Nou, als je de zoekfunctie gebruikt naar bijvoorbeeld een bepaald genre krijg je maar 1 pagina te zien, maar je kunt dan nergens o next of de volgende pagina drukken.

606

• 23876 messages
  • 12268 votes

P8rb wrote:

Nou, als je de zoekfunctie gebruikt naar bijvoorbeeld een bepaald genre krijg je maar 1 pagina te zien, maar je kunt dan nergens o next of de volgende pagina drukken.

ja klopt ja en bij horror ook maar 1 pagina dat lijkt me sterk met zo veel films op de site

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De zoekfunctie is, in ieder geval zoals 'ie nu is, bedoel om naar specifieke films te zoeken, niet om lange lijsten met films mee op te vragen. Misschien verandert dat nog eens.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dustyfan wrote:

Bij de stemgrafieken staan halve waardes in de y-as, alsof het mogelijk zou zijn om halve stemmen uit te brengen.

Nog even naar gekeken, en als het goed is wordt dat vannacht gecorrigeerd

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

De Legende van de Bokkerijders kan ik helemaal niet meer vinden is die van de site ofzo...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Die tv-serie is naar het forum verplaatst (13-delig):

http://www.moviemeter.nl/forum/12/6122/

(na invoering van de nieuwe miniserie regels)

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

En als we kunnen aantonen dat hij oorspronkelijk uit zes/zeven delen bestond? (wat ik ooit ergens gelezen heb, zal het - mocht het kunnen helpen - eens zoeken)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

http://www.neerlandsfilmdoek.nl/DVD73.htm

13 afleveringen volgens Quido.

Maar goed, als je met bronnen komt kunnen we altijd een heroverweging doen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Zie verdere uitleg in de PM die ik je net stuurde. Met de nadruk op oorspronkelijk. Zal kijken of ik het betreffende artikel nog kan vinden.

italian

• 1391 messages
  • 262 votes

Het is me al een tijdje opgevallen dat er bij sommige films er nauwelijks interlinie (ik weet niet of dat het juiste woorde is, maar ik bedoel de ruimte tussen de lijnen) is bij de berichten. Met het nieuwe design was het al moeilijker om berichten te lezen en als dit probleem zich nog eens voordoet is het al helemaal onmogelijk om de woordjes uit elkaar te houden.

Zitten meer users met dit probleem ?

606

• 23876 messages
  • 12268 votes

italian wrote:

Het is me al een tijdje opgevallen dat er bij sommige films er nauwelijks interlinie (ik weet niet of dat het juiste woorde is, maar ik bedoel de ruimte tussen de lijnen) is bij de berichten. Met het nieuwe design was het al moeilijker om berichten te lezen en als dit probleem zich nog eens voordoet is het al helemaal onmogelijk om de woordjes uit elkaar te houden.

ja ik dacht dan eerst dat het spoiler was zo zag het eruit maar was niet zo

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

italian wrote:

Kun je een voorbeeld geven?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.