- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
En jij klaagt? 
Speedy
speedy je
speedy12
speedy123
speedy1702
speedy1983
Speedy2
speedy20
speedy22
speedy32
speedy3322
speedy37
speedy71
Speedy7202
speedybob123
speedybowke
speedygirl1
SSpeedy1
Geen nood. Negen op de tien zie je niet meer terug.
LOL. Speedy je bent een inspirerende persoonlijkheid blijkbaar. En... ondanks al die bijna dubbelgangers toch heel herkenbaar gebleven 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
LOL. Speedy je bent een inspirerende persoonlijkheid blijkbaar. En... ondanks al die bijna dubbelgangers toch heel herkenbaar gebleven 
![]()
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
In verband met de introductie van nieuwe regels omtrent filmreeksen en mini-series eerder dit jaar, zijn nog enkele reeksen naar het forum verplaatst (waar er berichten stonden). De titels staan niet meer in de database.
Het gaat om Messiah, Alien Nation, Dernier Chapitre en 3 Columbo's.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Als ik opde gebruikersnaam van Karizma_Turk wil klikken dan gaat dit niet maar bij andere gebruikers op de site wel ...
DieGo
-
- 5808 messages
- 2366 votes
Dat komt omdat hij geen lid meer is van deze site.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Wanneer een gebruiker gebanned is of zich uitgeschreven heeft is zijn profiel niet meer zichtbaar (en dus klikbaar).
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3228 votes
In De Site > Algemeen > De site mist een film titel.:
Ik heb pas geleden een dvdtje gekocht en nu zie ik dat deze niet te vinden is op moviemeter..?
http://www.imdb.com/title/tt0173999/
Hier een link naar de film die wel op imdb staat .
Mvg Randy.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Het klopt dat deze film nog niet op MovieMeter staat.
Als user kun je de film zelf alsnog toevoegen aan de database:
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3228 votes
Kan geen passend plaatje vinden en als ik het plaatje wel kleiner of groter maak naar 200 pixels blijft het problemen geven ..?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Misschien kunnen ze je hier helpen:
MisterE
-
- 6 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > Irritant klikbaar "moviemeter" logo:
Geweldige site en vertrouw de stemmen van anderen hier meer dan van imdb.
Ik erger me alleen mateloos aan het orange logo wat geheel "klikbaar" is. Ik ben nogal eens rap met klikken waardoor ik net naast het "zoekveld" druk. Dit zorg ervoor dat de pagina herladen wordt.
Een ander klein iets is wat me opviel is als je een post wil plaatsen terwijl je niet ingelogd bent. Je drukt dan op "nieuw topic" en dan ververst de pagina en verder gebeurt er niets. Wellicht beter een berichtje geven of nog beter het tabblad niet laten zien.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Het is alweer de 2e keer dat me dit overkomt.. Bij Het Grote DVD Weggeef Topic blijft er na mijn laatste woord een hele regel wit. Ligt dit aan mijn computer of aan mij?
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Volgens mij komt dat doordat je een Avatar hebt ingesteld en die het berichtje automatisch vergroot naar een minimum grootte? Of bedoel je iets anders, verder zie ik niks vreemds aan je bericht.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3276 votes
Dat komt omdat je niet meer schrijft dan 3 regels, anders past je avatar niet.
Onder mijn bericht staat nu ook een blanco regel. (2 zelfs)
davidov
-
- 3466 messages
- 2169 votes
Is het echt niet mogelijk dat de "films op tv vandaag" pagina aangepast kan worden?
Ik heb het namelijk ZO ONTIEGELIJK vaak dat ik de film die ik nu kijk erbij wil pakken maar even niet weet hoe die heet. Echter als de film na middernacht 00:00 nog draait dan kan ik het niet meer terug vinden.
Films "vandaag" op tv past zich namelijk exact om middernacht aan. Bovendien is het ook nog incorrect: een film die in de nacht van zaterdag op zondag om 01:00 begint, zal hier de hele zaterdag te zien zijn op die pagina. Echter al voor de aanvang van de film is het niet meer terug te vinden op de site. Immers om 00:01 staan er alleen de films van zondag en de film hoorde bij zaterdag.
Is het niet mogelijk om steeds alle films die tussen 3 uur geleden en 24 uur vanaf nu te tonen? Zo kan men films opzoeken die nog spelen, krijgt men niet de illusie dat een film nog moet komen (immers langer dan 3 uur oud en hij verdwijnt), kan men na 00:00 toch nog de film opzoeken, en verdwijnt een film niet al voordat hij is begonnen....
ik hoop dat dit een beetje te volgen was 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Een beter / overzichtelijker televisie-overzicht staat wel in de planning.
Overigens staan in het volledige tv-overzicht de films van gisteren nog opgesomd toch?
davidov
-
- 3466 messages
- 2169 votes
Een beter / overzichtelijker televisie-overzicht staat wel in de planning.
Ah ok, dan moet ik nog maar even geduldig zijn 
Overigens staan in het volledige tv-overzicht de films van gisteren nog opgesomd toch?
Hmmm hoe kom je daar...
Dat is namelijk niet dezelfde pagina als de "Televisie" link hier aan mijn linkerkant...
Ah wacht, als ik helemaal naar onderen scroll zie ik een link naar het volledige overzicht. Grappig, nog nooit eerder gezien. Waarschijnlijk omdat ik uberhaupt nooit naar "verder deze week" kijk. Slechts interesse in vandaag zal het wel zijn. Misschien kan die link een stukje omhoog? ipv weggestopt onderaan alsof het iets pervers is 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Op musicmeter hebben we de gelegenheid videoclips toe te voegen aan nummers op albums... waarom hier geen trailers aan films?
Wezze
-
- 339 messages
- 549 votes
Er zijn de laatste tijd veel gebruikers bijgekomen (om het gemiddelde proberen te beinvloeden?) die 5* geven aan zo'n beetje elke film die ze wel leuk vinden. Vaak stemmen deze mensen niet veel anders dan 5*, waarbij meestal niet bepaald word gekeken naar de kwaliteit van een film. Hierdoor kunnen de toplijsten een vertekend beeld weergeven.
Op IMDB hebben ze hier een oplossing voor bedacht: alleen bepaalde gebruikers stemmen tellen voor de toplijsten. Bijvoorbeeld: alleen gebruikers die bijvoorbeeld meer dan 200 stemmen hebben kunnen invloed uitoefenen op de gemiddelden van de films in de toplijsten.
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Op IMDB hebben ze hier een oplossing voor bedacht: alleen bepaalde gebruikers stemmen tellen voor de toplijsten. Bijvoorbeeld: alleen gebruikers die bijvoorbeeld meer dan 200 stemmen hebben kunnen invloed uitoefenen op de gemiddelden van de films in de toplijsten.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3276 votes
Dus iemand die niet graag recensies schrijft, maar wel veel films kijkt, mag van jou geen invloed hebben op het gemiddelde?
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Heb je gelijk in. Maar eendagsvliegen zijn ook wat vermoeiend.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb een probleem met Mozilla Firefox en Internet Explorer. Wanneer ik de Metersites open en ik scroll naar beneden dan gaat het beeld in golven, het kan misschien een beetje wazig lijken maar dit is dus zeer lastig omdat het zichzelf precies een hele vernieuwt...
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Heb beide versies al vernieuwd en terug gedeinstalleerd. Eerst dacht ik dat het lag aan mijn downloadlimiet lag die op was maar dit is vannacht terug goedgezet en het blijft...
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3276 votes
Heb je gelijk in. Maar eendagsvliegen zijn ook wat vermoeiend.
Klopt, ik zou het ook prettig vinden als de stemmen van mensen die zich aanmelden, vervolgens 30 films een 5 geven, en daarna nooit meer terugkomen, niet zouden meetellen en geen invloed zouden hebben op het gemiddelde.
Een minimum aantal stemmen + een "aanvaardbare" standaarddeviatie zou een redelijke eis kunnen zijn.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Op musicmeter hebben we de gelegenheid videoclips toe te voegen aan nummers op albums... waarom hier geen trailers aan films?
We zien dit niet als toegevoegde waarde, aangezien je via de imdb link onder het kopje trailers meteen bij trailer overzicht bent. Daar vind je links naar verschillende trailers in verschillende formaten (Quicktime, avi etc).
Trailers verdwijnen vaak al na een paar maanden van sites. Dat zou erg veel problemen geven met links die niet meer werken en veel werk kosten om dat bij te houden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.