- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als ik op dit topic klik (net als bv 'Uit welke film komt deze scene) opent niet de laatste pagina, maar een eerdere.
vanuit de updates? bij mij gaat het (nu) goed
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dan kun je dus ook uitschrijven en onder een nieuwe naam weer inschrijven, dan verander je zelf je usernaam. Het enige nadeel is dat je dan opnieuw moet stemmen.
Klopt, dat is dan ook geen probleem (meer).
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Ja vanuit Mijn Updates. Nu (voor het eerst) dit topic wel, maar Uit welke film komt deze scene en Studio Sport niet.
Demoniac
-
- 413 messages
- 1458 votes
Heb ik ook gehad. Volgens mij kwam ie steeds terug op de pagina waar ik een bericht geplaats had. Toen ik hem uit mijn updates verwijderde en opnieuw toevoegde was het wel goed.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Maar natuurlijk. De optie "automatisch toevoegen aan mijn updates" staat aangevinkt in je profiel, en dan ga je inderdaad naar je laatste bericht vanuit Mijn Updates als je op de titel van de link klikt.
Je kunt...
- de optie uitschakelen
- jezelf aanwennen om een boeklegger te plaatsen (klein icoontje links van de datum)
- op het "naar eerste nieuwe bericht" knopje drukken
- of op de laatste paginalink te klikken als je naar de laatste pagina wilt gaan.
Misschien kan iemand hier een keer een stukje over schrijven op de Wiki
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Hé maar hoezo is Dustyfan gebanned, wtf?
Nogmaals, nee, Dustyfan heeft zichzelf uitgeschreven.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Als ik een film wil zoeken op speelduur en ik typ in het vakje Minimaal bijvoorbeeld "80" en in het vakje Maximaal "140", dan draaien deze getallen zich automatisch om.
Artifact
-
- 229 messages
- 0 votes
En sinds wanneer zijn jullie admins geworden, damn ik lijk wel een conservatieve 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Als er iemand spoilers typt maar wanneer het een grijze achtergrond is, dan zijn de spoilers leesbaar in een witte kleur
kijk maar bij het bericht van kappeuter op 4 oktober 2003
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Heb je wellicht nog de stylesheet van Onderhond?
Verwijder die en dan zou alles weer prima moeten werken, was evenzo bij mij.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
nee die stylesheet heb ik niet maar het is ook niet zo belangrijk alleen is het irritant wanneer ik reacties bekijk heb ik soms een stuk mee van de spoiler ... dit bedoel ik dus
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Je moet maar eens naar het vorige berichtje kijken dan zie je in een wit lettertype "dit bedoel ik dus" staan
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je bovenstaande bericht met die spoiler heeft een witte achtergrond, dus het zit vermoedelijk toch in jouw instellingen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
ja soit nu zie je het niet meer maar derjuist wel ma het is ook niet zo erg
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Misschien is het verstandig om het registratiescript ietwat te veranderen, zodat er niet gebruikersnamen komen die louter bestaan uit tekens als ♣, ♦ en ☼.
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
Is het mogelijk wanneer je een bericht plaatst bij een film of forumtopic dat deze dan automatisch in mijn updates worden geplaatst? zou erg handig zijn! tenminste dat lijkt mij...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Ja dat is mogelijk. 
Klik in het linkermenu op Profiel.
Vink de optie 'Discussies waar ik een bericht plaats (of heb geplaatst) automatisch toevoegen aan Mijn Updates' aan. Voila!
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Ik heb "nieuwsbrief ontvangen" aangevinkt staan, maar heb nog nooit een nieuwsbrief mogen ontvangen....gaat er iets niet goed of was er gewoon weinig nieuws? 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Als je hem uitvinkt ontvang je net zoveel nieuwsbrieven als nu.
M.a.w.: Er bestaan helemaal geen MovieMeter nieuwsbrieven. 
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Als je hem uitvinkt ontvang je net zoveel nieuwsbrieven als nu.
M.a.w.: Er bestaan helemaal geen MovieMeter nieuwsbrieven. 
Hahaha, dat méén je niet! Nou ja ik laat hem mooi aangevinkt, je kunt nooit weten in de toekomst 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
De serie tv-films/mini-series Prime Suspect is naar het forum verplaatst. Voldoet niet meer aan de onlangs aangepaste/aangescherpte regels voor filmreeksen/ mini-series en series tv-films.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
In één woord: Stom! Dus, had men de zevende (en laatste) nooit toegevoegd, de andere zes zouden blijven staan zijn...
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Persoonlijk vind ik het ook erg dat zulke top tv films niet op MM staan, jammer ...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Het was 2 maanden geleden ook al aan de orde gekomen, maar het was nog blijven liggen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Dat kan zijn maar ik vind het toch jammer....
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
La Piovra, The Last Don, de Jesse Stone reeks en V zijn naar het forum verplaatst in navolging van de aangepaste regels die een paar maanden eerder zijn gepresenteerd.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Mijn top 10 is verwijderd zonder reden ... Kan dit zijn omdat The Last Don erin stond en deze blijkbaar is verwijderd vanwege het een miniserie is
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Dat moet dan de reden zijn ja. Vervelend.
Het vervolg op de eerste serie was binnen 3 jaar dus daarom voldoet ie niet meer aan de nieuwe regels.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.