• 178.292 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.542 actors
  • 9.376.855 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Redlop wrote:

Als ik op dit topic klik (net als bv 'Uit welke film komt deze scene) opent niet de laatste pagina, maar een eerdere.

vanuit de updates? bij mij gaat het (nu) goed

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

filmsnob wrote:

Dan kun je dus ook uitschrijven en onder een nieuwe naam weer inschrijven, dan verander je zelf je usernaam. Het enige nadeel is dat je dan opnieuw moet stemmen.

Klopt, dat is dan ook geen probleem (meer).

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Jordy wrote:

]

vanuit de updates? bij mij gaat het (nu) goed

Ja vanuit Mijn Updates. Nu (voor het eerst) dit topic wel, maar Uit welke film komt deze scene en Studio Sport niet.

Demoniac

• 413 messages
  • 1458 votes

Heb ik ook gehad. Volgens mij kwam ie steeds terug op de pagina waar ik een bericht geplaats had. Toen ik hem uit mijn updates verwijderde en opnieuw toevoegde was het wel goed.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Maar natuurlijk. De optie "automatisch toevoegen aan mijn updates" staat aangevinkt in je profiel, en dan ga je inderdaad naar je laatste bericht vanuit Mijn Updates als je op de titel van de link klikt.

Je kunt...

- de optie uitschakelen

- jezelf aanwennen om een boeklegger te plaatsen (klein icoontje links van de datum)

- op het "naar eerste nieuwe bericht" knopje drukken

- of op de laatste paginalink te klikken als je naar de laatste pagina wilt gaan.

Misschien kan iemand hier een keer een stukje over schrijven op de Wiki

Artifact

• 229 messages
  • 0 votes

Hé maar hoezo is Dustyfan gebanned, wtf?

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

Artifact wrote:

Hé maar hoezo is Dustyfan gebanned, wtf?

Nogmaals, nee, Dustyfan heeft zichzelf uitgeschreven.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Als ik een film wil zoeken op speelduur en ik typ in het vakje Minimaal bijvoorbeeld "80" en in het vakje Maximaal "140", dan draaien deze getallen zich automatisch om.

Artifact

• 229 messages
  • 0 votes

En sinds wanneer zijn jullie admins geworden, damn ik lijk wel een conservatieve

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Als er iemand spoilers typt maar wanneer het een grijze achtergrond is, dan zijn de spoilers leesbaar in een witte kleur

kijk maar bij het bericht van kappeuter op 4 oktober 2003

klik

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Heb je wellicht nog de stylesheet van Onderhond?

Verwijder die en dan zou alles weer prima moeten werken, was evenzo bij mij.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

nee die stylesheet heb ik niet maar het is ook niet zo belangrijk alleen is het irritant wanneer ik reacties bekijk heb ik soms een stuk mee van de spoiler ... dit bedoel ik dus

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Je moet maar eens naar het vorige berichtje kijken dan zie je in een wit lettertype "dit bedoel ik dus" staan

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Je bovenstaande bericht met die spoiler heeft een witte achtergrond, dus het zit vermoedelijk toch in jouw instellingen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

ja soit nu zie je het niet meer maar derjuist wel ma het is ook niet zo erg

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Misschien is het verstandig om het registratiescript ietwat te veranderen, zodat er niet gebruikersnamen komen die louter bestaan uit tekens als ♣, ♦ en ☼.

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

Is het mogelijk wanneer je een bericht plaatst bij een film of forumtopic dat deze dan automatisch in mijn updates worden geplaatst? zou erg handig zijn! tenminste dat lijkt mij...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Ja dat is mogelijk.

Klik in het linkermenu op Profiel.

Vink de optie 'Discussies waar ik een bericht plaats (of heb geplaatst) automatisch toevoegen aan Mijn Updates' aan. Voila!

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

Ik heb het gevonden bedankt!

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Ik heb "nieuwsbrief ontvangen" aangevinkt staan, maar heb nog nooit een nieuwsbrief mogen ontvangen....gaat er iets niet goed of was er gewoon weinig nieuws?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Als je hem uitvinkt ontvang je net zoveel nieuwsbrieven als nu.

M.a.w.: Er bestaan helemaal geen MovieMeter nieuwsbrieven.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Hannibal wrote:

Als je hem uitvinkt ontvang je net zoveel nieuwsbrieven als nu.

M.a.w.: Er bestaan helemaal geen MovieMeter nieuwsbrieven.

Hahaha, dat méén je niet! Nou ja ik laat hem mooi aangevinkt, je kunt nooit weten in de toekomst

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

De serie tv-films/mini-series Prime Suspect is naar het forum verplaatst. Voldoet niet meer aan de onlangs aangepaste/aangescherpte regels voor filmreeksen/ mini-series en series tv-films.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

In één woord: Stom! Dus, had men de zevende (en laatste) nooit toegevoegd, de andere zes zouden blijven staan zijn...

stinissen (crew films & series)

• 23444 messages
  • 76937 votes

Persoonlijk vind ik het ook erg dat zulke top tv films niet op MM staan, jammer ...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Het was 2 maanden geleden ook al aan de orde gekomen, maar het was nog blijven liggen.

stinissen (crew films & series)

• 23444 messages
  • 76937 votes

Dat kan zijn maar ik vind het toch jammer....

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

La Piovra, The Last Don, de Jesse Stone reeks en V zijn naar het forum verplaatst in navolging van de aangepaste regels die een paar maanden eerder zijn gepresenteerd.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Mijn top 10 is verwijderd zonder reden ... Kan dit zijn omdat The Last Don erin stond en deze blijkbaar is verwijderd vanwege het een miniserie is

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Dat moet dan de reden zijn ja. Vervelend.

Het vervolg op de eerste serie was binnen 3 jaar dus daarom voldoet ie niet meer aan de nieuwe regels.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.