• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.537 actors
  • 9.376.793 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Dat zou leuk zijn mocht er ooit (in de verre toekomst ) een optie komt om discussies en recensies wat te scheiden, dat de recensies dan die sterren weergegeven hebben, vermits ze dan toch een soort label kunnen krijgen is dat eenvoudig in te passen.

Om het nu bij alle berichten te voorzien weet ik niet goed, is dat niet wat overkill aan informatie?

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Ik denk dat het wel handig is om in één oogopslag te kunnen zien hoe een user een film heeft beoordeeld wanneer je een bericht van hem/haar leest, i.p.v. dat je naar het "Stemmen" tabblad moet gaan om dat te achterhalen. Dat kan ook links naast de misbruik- en quote-knoppen komen te staan. Iets van "Stem: 3,5" ofzo.

italian

• 1391 messages
  • 262 votes

He, de stemmentabellen hebben weer de goede ouwe oranje kleur gekregen !

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

SilverGun wrote:

Dit was ook al een paar keer eerder gevraagd, maar toch: gaat het gegeven aantal sterren door een bepaalde user nog weergegeven worden bij ieder bericht van hem/haar bij die betreffende film (onder de username of avatar bijvoorbeeld), ergens in de toekomst?

Misschien in de toekomst, in ieder geval geen kleine aanpassing.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

In De Site > Algemeen > Wie/wat bepaalt welke film er op de homepage komt te staan:

Misschien is dit al een bekend maar wie/wat regelt welke films er bij respectievelijk bioscoop, videotheek en televisie komen te staan p de homepage.

Vandaag staat namelijk Adreneline er terwijl er ook een heel goede film op tv is (Almost Famous) die mensen nu misschien missen. Zit daar een bepaalde gedachte achter ?

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

als je even naar beneden gaat staat de rest er ook.

ik heb er anders geen problemen mee.

en weet niet wie het verders regelt maar, misschien is het een optie om er film van de dag te maken zodat eigenlijk de (beste) film daar komt te staan op de plek van adreneline.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

Via de link krijg je alle films idd, dat weet ik. Maar dat was de vraag ook niet.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Meeste berichten, denk ik.

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

606 wrote:

en weet niet wie het verders regelt maar, misschien is het een optie om er film van de dag te maken zodat eigenlijk de (beste) film daar komt te staan op de plek van adreneline.

en die optie die ik gegeven heb

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Wouters wrote:

Misschien is dit al een bekend maar wie/wat regelt welke films er bij respectievelijk bioscoop, videotheek en televisie komen te staan op de homepage.

Dit gebeurt automatisch. Films met de meeste berichten (waar de meeste discussie over is) komen er te staan.

Ik heb de mogelijkheid dit te overrulen. Doe ik zo nu en dan. Als er een film staat die al 3x per jaar op tv komt, is een andere kijktip wel eens nuttig.

Vandaag staat namelijk Adreneline er terwijl er ook een heel goede film op tv is (Almost Famous) die mensen nu misschien missen.

Ik zie dat Adrenaline voor het eerst op tv is. Is ook wat waard.

Voor een volgende keer; je kunt altijd even een pm sturen naar een moderator als je een tip hebt.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Kan er niks gedaan worden aan het feit, dat als je een erg lange nickname hebt(zie Harm Jan Stegenga bij From Dusk till Dawn) om het raster wat langer te maken? Het staat nu erg dicht op elkaar..

hanvank

• 7 messages
  • 39 votes

Wat is het toch jammer dat wanneer ik vanuit een lijst (allemaal films onder elkaar nadat ik via de zoekfunctie deze heb gevonden) steeds wanneer ik een filmpagina uit de lijst heb bezocht en ik weer terug wil naar de lijst, ik helemaal weer bovenaan de lijst kom. Ik moet dus vervolgens mijn laatst gecheckte film zoeken. Dat kan toch anders?

DieGo

• 5808 messages
  • 2366 votes

Helemaal mee eens! Bij imdb kom je weer op de plek waar je gebleven bent, werkt imo een stuk beter.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

hanvank wrote:

Dat kan toch anders?

Dat is heel eenvoudig op te lossen door tabs te gebruiken, tegenwoordig zelfs in Internet Explorer aanwezig.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

606 wrote:

misschien is het een optie om er film van de dag te maken zodat eigenlijk de (beste) film daar komt te staan op de plek van adreneline.

Nogal moeilijk te bepalen wat de 'beste' is.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Hoogste gemiddelde? Alleen dan kan het wel zijn dat een film met weinig, maar wel hoge stemmen dan een film met veel meer stemmen en een iets lager gemiddelde 'aftroeft'.

aegron

• 4030 messages
  • 1268 votes

Als ik in Opera een misbruik-melding doe, komt de tekst van afsluitend dankbericht (bedankt voor je melding etc.) te hoog te staan. De hoofdletter B gaat door de donkere streep heen en de rest van de letters zitten er heel erg dicht tegenaan geplakt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Okee, gaat op de lijst

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Ik heb even gezocht naar mijn vraag, maar heb het (iig in dit topic) niet kunnen vinden.

Is het niet mogelijk dat we een (automatisch) mailtje ontvangen, als er gereageerd wordt op een forumtopic/filmreactie waar je zelf op gereageerd hebt?

Het staat natuurlijk in je 'Mijn Updates', maar dan moet je de site steeds refreshen . Een mailtje zie je sneller.

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

is volgens mij al een keertje gevraagd!

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Observator wrote:

Is het niet mogelijk dat we een (automatisch) mailtje ontvangen, als er gereageerd wordt op een forumtopic/filmreactie waar je zelf op gereageerd hebt?

You have 837 new messages.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Observator wrote:

Is het niet mogelijk dat we een (automatisch) mailtje ontvangen

Nee, dat is momenteel niet mogelijk, ik vind dat de site door middel van de "eigen" updates voldoende mogelijkheden biedt om discussies te volgen.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Bedankt voor het linkje bij de correcties jordy!

italian

• 1391 messages
  • 262 votes

Ik kan blijkbaar niet meer op de gebruiker 'Dustyfan' klikken, hoe komt dat ? Bij alle andere users lukt dat wel...

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zij heeft zich afgemeld als gebruiker. Dan kan dat niet meer.

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

Worden ook de berichten van gebruikers verwijderd die niet meer een gebruiker zijn? dus afgemeld zijn...

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Nope, alleen de berichten blijven staan. Stemmen worden wel verwijderd.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kos wrote:

Bedankt voor het linkje bij de correcties jordy!

u bent welkom

filmsnob

• 31 messages
  • 0 votes

Dan kun je dus ook uitschrijven en onder een nieuwe naam weer inschrijven, dan verander je zelf je usernaam. Het enige nadeel is dat je dan opnieuw moet stemmen.

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Als ik op dit topic klik (net als bv 'Uit welke film komt deze scene) opent niet de laatste pagina, maar een eerdere.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.