- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Ook van mij cliche-rijke geluk- en succes-wensen, Chainsaw. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31152 messages
- 5450 votes
Veel succes Chainsaw!
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Waren 3 moderators niet genoeg? 
Chainsaw is er bij gekomen om jou in de gaten te houden. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Veel succes Chainsaw.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Dank u allen! Wij gaan ons best doen, dus dat zit wel goed. 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Veel succes Chainsaw! Ik heb alle vertrouwen in je. 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ik zie een mooie taak voor Chainsaw weggelegd 
Geluk toegewenst met het modereren namens Dragje. 
kimmie
-
- 757 messages
- 679 votes
Ik vraag me iets af, onderaan elk topic staan de verschillende pagina's en de knoppen om naar de eerste/laatste een verder etc. te gaan. Wanneer je in de laatste (nieuwste) pagina zit zie je de knoppen voor nieuwere/laatste pagina's niet (heel logisch en handig wat mij betreft). Wanneer je echter op bijv. de pagina daarvoor zit zie je de knoppen wel, wanneer je dan op de knop ‘naar de laatste pagina’ klikt gaan deze alsnog weg.
Zou het niet handiger zijn dat wanneer je op een bepaalde pagina zit en de laatste pagina gewoon in cijfers genoemd staan je deze knoppen altijd niet ziet? (leg ik het nog een beetje duidelijk uit…). Ik merk zelf (eigenlijk vooral bij een knock-out op MuM, maar hier is het toch hetzelfde), dat het soms onhandig is omdat ik bijv. in eerste instantie niet door heb dat er na de laatste pagina die ik zie, nog meer pagina’s zitten. Nou ja, misschien ben ik een beetje onduidelijk en echt belangrijk is het niet, maar ik vroeg het me gewoon af.
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Dan heb ik nog een vraagje: ik dacht dat ooit het idee was geopperd om bij bedank-berichtjes op correcties meteen de link toe te voegen naar de betreffende film.
Ik kan het niet vinden op de to-do list, dus vandaar vraag ik het.
Het is wel niet iets belangrijks, maar het lijkt me niet moeilijk te realiseren en voor mensen zoals ik die nogal vaak correcties van bvb posters doorvoeren is het bijzonder fijn om meteen vanuit het bericht direct naar de film te kunnen om de aanpassing te zien.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nou vooruit
Het staat wel op de lijst, vandaar de ignore waarschijnlijk (of ik heb er over heen gelezen)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zou het niet handiger zijn dat wanneer je op een bepaalde pagina zit en de laatste pagina gewoon in cijfers genoemd staan je deze knoppen altijd niet ziet?
Nou het lijkt er op dat het een bug is. Als je 30 pagina's hebt, en je zit op 29, doen die knoppen momenteel niets. In plaats van ze weg te halen, zouden ze gewoon wel wat moeten doen 
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Nou vooruit
Het staat wel op de lijst, vandaar de ignore waarschijnlijk (of ik heb er over heen gelezen)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja denk het wel, zal er eerdaags wel een keer naar kijken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
(verhaal over paginalinkjes)
Je had toch gelijk
na een refresh moet het nu goed zijn
kimmie
-
- 757 messages
- 679 votes
Ja, ik zag het zojuist al, precies wat ik bedoelde!
DieGo
-
- 5808 messages
- 2366 votes
Deze stemtabel kwam ik tegen bij SpaghettiWestern:
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Bij de film Huo shao dao staat de verenigde staten twee keer als land van herkomst genoteerd.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Aangepast.
Dit kun je trouwens zelf ook doen door de correctieknop aan te klikken bij de film. 
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Een opmerking die ooit al een keer gemaakt is:
Het linken van films die tot eenzelfde reeks behoren. Ik ben vaag op de hoogte van de problemen (spin-offs, films die tot 2 reeksen behoren - Alien Vs Predator) maar daar kan een kort door de bocht oplossing makkelijk nog voor een duidelijke meerwaarde zorgen.
Mij gaat het er vooral om dat het leuk zou zijn een overzichtje te krijgen van alle Friday the 13th films bijvoorbeeld. Ik kan dan wel zoeken op de titel, maar dan heb je plots een deel dat Jason X noemt en dan heb je daar weer niks aan. Meeste results zijn ook op alfabet gesorteerd terwijl ik bij een serie liever de resultaten op datum gesorteerd zie.
Persoonlijk lijkt het mij het leukst om gewoon alle gerelateerde films mee in de lijst op te nemen (Freddy vs Jason gewoon bij Friday the 13th én Nightmare on Elm Street).
't Is niet dat ik doodga zonder deze optie, maar het bespaart wel een hoop speurwerk als je een reeks wil kijken en het geeft een mooi overzicht.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
@onderhond:
Dat is iets wat al een tijdje op de to-do lijst van Jordy staat. Ik meen dat er ooit om gevraagd werd ivm James Bond. Het is iets waar ik zelf ook nog weleens op misgrijp.
edit: uit de to-do-lijst
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Super 
Was er verder ook al nagedacht wat te doen met films ala Alien Vs Predator, of echte spin-offs ?
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Ik zou zeggen Alien vs. Predator bij Alien èn Predator. Spin offs is wat ingewikkelder, maar dat zien wel in de toekomst als het er van gaat komen.
SilverGun
-
- 1151 messages
- 818 votes
Dit was ook al een paar keer eerder gevraagd, maar toch: gaat het gegeven aantal sterren door een bepaalde user nog weergegeven worden bij ieder bericht van hem/haar bij die betreffende film (onder de username of avatar bijvoorbeeld), ergens in de toekomst?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.