- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Welke films zijn er nu allemaal verwijderd, want ik mis 2 stemmen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
De titels die ik noemde zijn verwijderd.
Of doel je op de titels die in april zijn verwijderd / verplaatst?
In dat geval: http://www.moviemeter.nl/forum/1/9/11880#11904
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Dat is vreemd want van bovengenoemde had ik alleen The Last Don gezien, waar is die ene stem dan naartoe?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
The Last Don I en II wellicht. Het waren twee toevoegingen.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Ach ja, die heb ik ook ooit gezien
bedankt Kapp.
centurion81
-
- 2068 messages
- 1992 votes
Bij de films die op tv komen staat dat Lucky 7 om half 9 op RTL 5 komt, TVgids zegt echter dat She's All That uitgezonden gaat worden...rtl5.nl zegt dit ook.....Ik vermoed dat jullie ernaast zitten...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Bij de films die op tv komen staat dat Lucky 7 om half 9 op RTL 5 komt, TVgids zegt echter dat She's All That uitgezonden gaat worden...rtl5.nl zegt dit ook.....Ik vermoed dat jullie ernaast zitten...
Je hebt gelijk.
20:33 She's All That (bron: RTL5)
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Tv-overzicht 'problematieken' kun je het beste melden via pm aan stinissen.
centurion81
-
- 2068 messages
- 1992 votes
Tv-overzicht 'problematieken' kun je het beste melden via pm aan stinissen.
okay, will do, Thx!
deric raven
-
- 6 messages
- 11 votes
Is het een idee om de films naar de soundtrack te linken?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Dat gebeurt al.
Bijvoorbeeld: http://www.moviemeter.nl/film/519
Crewlid Neo is verantwoordelijk voor die linkjes. Helaas is er geen invoermogelijkheid voor users, maar een PM naar neo kan ook.
Deftones_JP
-
- 40 messages
- 14 votes
Is het mogelijk om een scheiding te maken in het discussie gedeelte dat over de periode voor de release en na de release van de film gaat? Dat scheelt een hoop zoeken. Stel bijvoorbeeld dat er een shrek 4 komt. Daar gaan een hoop mensen over posten voordat ie uitkomt. Stel dat dat 7 bladzijdes oplevert. Als bladzijde 8 dan een ander kleurtje krijgt weet je gelijk waar de meningen staan van de mensen die de film daadwerkelijk gezien hebben.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3862 votes
Vind ik een erg sterk idee. Zeker bij de nieuwe films gaan de eerste 4 á 5 pagina's over trailers en verwachtingen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3862 votes
Youtube trailers zijn meestal erg slecht van kwaliteit. Kun je beter naar ww.apple.com/trailers linken
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Die worden bovendien ook niet telkens verwijderd.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik en stan hadden voor onze site eens een youtube account omgetoverd tot een trailer account, we hadden over 700 trailers van tv-series, maargoed, Youtube wil dat niet en heeft ons verwijderd (eigenlijk ook wel begrijpelijk). Youtube trailers worden meestal (kort of langtermijn) verwijderd, Apple trailers blijven alleen in de tijd dat de film in de bioscoop komt/is.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31152 messages
- 5450 votes
Is er geen mogelijkheid om ook de films op de commerciele zenders van Vlaanderen bij het televisie overzicht toe te voegen? Nu gebeurd dat soms wel in een apart topic op het forum, maar die zouden toch evengoed in het televisie overzicht kunnen vermeld worden. Ik heb het dan over VTM, Kanaal 2, VT4 en Vitaya.
VTM heeft ongeveer een even grote kijkdichtheid als de openbare omroep (VRT) en de films op de andere zenders halen ook telkens een hoop kijkcijfers. En tenslotte staan de Nederlandse commerciele zenders ook vermeld in het overzicht. De buitenlandse zenders hoeven niet (enkel de openbare zenders) maar omdat we op het forum zowel met Nederlanders als Belgen zitten kunnen we de Vlaamse commerciele zenders toch wel vermelden dacht ik.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Dat lijkt me veel extra werk voor stinissen... Denk niet dat hij er voorstander van zal zijn.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ondanks dat wij onze Belgische vrienden natuurlijk lief hebben, blijft MovieMeter een op Nederland gerichte site. Het TV-overzicht bevat dan ook alleen zenders die in Nederland vrij te ontvangen zijn.
Er zou hooguit ooit een optionele Belgische versie van de site komen, of een optie waarbij je kunt aangeven welke zenders je extra in jouw overzicht wil hebben, maar daar zou ik op de korte termijn niet op rekenen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Berichten verplaatst naar
De Site > Algemeen > Forumvervuiling + ideeën (recensiefilter, vriendensysteem)
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Wat heeft 'Palestina' eigenlijk te zoeken in de lijst met landen?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
V is wegens privé-omstandigheden gestopt als moderator.
Harmen bedankt voor je inzet en prettige samenwerking het afgelopen half jaar!
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Bedankt V voor alles wat je voor ons hebt gedaan als moderator.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.