• 178.409 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.702 actors
  • 9.378.517 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wel een bug natuurlijk, gaat op de lijst

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5752 votes

Wikipedia's film portaal verwijst films nu ook door naar Moviemeter.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Waar precies?

Ik heb Blood Diamond en Dolce Vita in het filmportaal bezocht, maar zie zo gauw geen link. Wel een 'imdb-profiel' link.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Portaal:Film

Als je je registreert bij Wikipedia kan je natuurlijk een link naar elke filmsite aanbrengen.

Purmerend

• 2775 messages
  • 3310 votes

kappeuter wrote:

The Mermaids Singing (2006) is verwijderd. Staat inmiddels niet meer op imdb. Onduidelijk of die film ooit nog uit zal komen.

Staat er nog steeds op.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Nu dan.

the catcher

• 118 messages
  • 1459 votes

Kan het dat de film Dreams in the Witch-house nog moet worden toegevoegd op MM? Ik vind er alvast niets van terug.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Die zal er ook niet komen, aangezien Dreams in the Witch-House deel uitmaakt van de Masters of Horror Tv-serie. En Tv-series of afleveringen mogen niet op Moviemeter. Hier kun je meer over deze regel lezen.

Discussiëren over de Masters of Horror serie en diens afleveringen kan wel, dan moet je in dit topic zijn.

the catcher

• 118 messages
  • 1459 votes

Chainsaw wrote:

Die zal er ook niet komen, aangezien Dreams in the Witch-House deel uitmaakt van de Masters of Horror Tv-serie. En Tv-series of afleveringen mogen niet op Moviemeter. Hier kun je meer over deze regel lezen.

Discussiëren over de Masters of Horror serie en diens afleveringen kan wel, dan moet je in dit topic zijn.

Oké, dat wist ik niet.

THX!

Locutus

• 606 messages
  • 5885 votes

Is MovieMeter eigenlijk wel als naam geregistreerd? Ik zie nu dat imdb ook de term moviemeter gebruikt: http://www.imdb.com/help/show_leaf?prowhatisstarmeter met TM zelfs. Levert dit geen problemen op voor ons?

Purmerend

• 2775 messages
  • 3310 votes

Voor reacties kijk even een paar reacties naar boven.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Gisteren na lange tijd weer een paar goede films die ik nog niet heb gezien. Omdat ik niet thuis was besloot ik Boys Don't Cry en Mississippi Burning op te nemen zoals in de gids stond. En wat denk je.... ze gingen niet door. Helaas helaas. Trouwens aanstaande donderdag Le Samourai op Arte, mits het doorgaat , en als het maar niet duits is gesproken.

Koerok

• 1196 messages
  • 1422 votes

Onlangs wilde ik David Cross: Let America Laugh (2003) toevoegen, maar dat werd geweigerd en meteen verwijderd.

Toelichting: Dit is een registratie, (amateur ook) en helaas niet toevoegbaar.

Ik ben het hier niet mee eens. Het is geen registratie van een optreden (David Cross is stand-up comedian), maar documentaire over zijn toernee door Noord Amerika. Het geeft een prachtig beeld van toeren langs kleine clubs en cafe's met een progressief repertoire door concervatief Amerika.

In die zin is het te vergelijken met 'In Bed With Madonna', 'Don't Look Back' (een docu over de toernee van Bob Dylan in Engelenad) en The Rolling Stones Rock and Roll Circus, die wel allemaal zijn geaccepteerd.

Nog wat info:

Let America Laugh captures the ups and downs (mostly downs) of Cross's 2002 tour of North American clubs. Notable sequences find the Mr. Show star jerking around a rude and uncooperative Nashville club owner, attending a wee-hours party at a Memphis video store (it looks exactly as one might imagine), surviving a double booking in Vancouver, and shooting fireworks from a Minneapolis playground. Much of this looks like concert-tour hell, but there are highlights, too: A stop at Experience Music Project in Seattle, a funny encounter with Cross's comic partner, Bob Odenkirk, in a Los Angeles store, and a relaxed, hometown show in Atlanta. There are bits and pieces of routines here, but this DVD is more travelogue than showcase.

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

Heb je dat er ook bij verteld?

Koerok

• 1196 messages
  • 1422 votes

Ik heb er een korte beschrijving bij gedaan, zoiets als hierboven, maar precies weet ik het niet meer. Het is verwijderd, dus ik kan het niet meer nakijken. Ik heb FisherKing (die me berichtte over de weigering) een bericht gestuurd met bovenstaande. Daar is niet op gereageerd.

Koerok

• 1196 messages
  • 1422 votes

Sorry trouwens, ik had dit in 'Overige films' moeten aankaarten. Zie ik nu pas....

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

De hoofdregel van de weigering is de volgende:

Niet toegestaan zijn: Straight-to-video documentaires, die te herkennen zijn aan de indicatie (v) op IMDB.

Hiervoor houden we IMDB aan, omdat we de productie/status daarvan niet kunnen onderzoeken vanwege tijdgebrek.

http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Criteria_voor_toevoegbaarheid

http://www.imdb.com/title/tt0378244/

Mac Hammer Fan

• 6027 messages
  • 7449 votes

Veertien dagen geleden voegde ik twee films toe in 2 dagen en ze werden onmiddellijk op Moviemeter gezet. Maar de films die later werden toegevoegd werden nog steeds niet afgehandeld. Doe ik iets verkeerd of zijn er misschien momenteel minder mensen bij de crew die de films kunnen behandelen? Sommige ervan had ik 10 dagen geleden toegevoegd. Bij de illustratie gebruik ik Photoshop om te retoucheren waar nodig en vervolgens te resizen (Bicubic/Save for Web/jpg/optimize for 24K). Ik voeg ook een link toe naar het bronplaatje. De uitleg op Wiki verschilt wel wat van de versie van Photoshop (CS1/Mac) die ik heb.

(misschien had ik dit beter toegevoegd bij de topic: zelf films toevoegen aan de site)

TIA

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Films staan nu even tijdelijk wat langer in de wachtrij in verband met tijdgebrek enzo. Soms staat een film er meteen op, soms duurt het wat langer. De crew gaat er deze week aan werken.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Heb vorige week een film toegevoegd, maar nog steeds geen reactie gekregen van de crew. Kan het zijn dat er een achterstand is en ik alsnog een reactie krijg? Of zal ik nog eens proberen?

edit: oops, lees net onderstaande berichtjes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Er waren de afgelopen maand ook wat crewleden met griep. We zitten nu met een achterstand die we deze week proberen weg te werken.

Normale verwerkingstijd is max. een week. Nu is dat tijdelijk wat langer. Excuses voor het ongemak.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

kappeuter wrote:

Er waren de afgelopen maand ook wat crewleden met griep.

Volgende oktober een griepprikje nemen. Vroeger twee maal griep per winter gegarandeerd. Nu is het al acht jaar geleden.

Locutus

• 606 messages
  • 5885 votes

Als ik zoek op 'Woolf', ga ik meteen naar 'Wolf', terwijl ik "Who's afraid of Virgnia Woolf" wil vinden...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Als ik woolf intyp in het zoekveld bovenin krijg ik gewoon 'Who's Afraid Of..'

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Locutus wrote:

Als ik zoek op 'Woolf', ga ik meteen naar 'Wolf', terwijl ik "Who's afraid of Virgnia Woolf" wil vinden...

gaat op de lijst!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Misschien een idee voor de verre toekomst ivm met de nieuwsbrief of iets dergelijks; een privé bericht telkens als er een film uit je "nog zien" map (is toch een standaard map bij iedereen?) op tv komt? Waarschijnlijk ontzettend veel werk, maar om gewoon over na te denken niet verkeerd (of wel? ).

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Je kan natuurlijk ook in de televisiegids kijken.

tun

• 61 messages
  • 0 votes

ik dacht dat politiek hier niet mocht?!!!!

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

tun wrote:

ik dacht dat politiek hier niet mocht?!!!!

Hoe kom je nou opeens bij het onderwerp politiek?

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Misschien een idee voor de verre toekomst ivm met de nieuwsbrief of iets dergelijks; een privé bericht telkens als er een film uit je "nog zien" map (is toch een standaard map bij iedereen?) op tv komt?

Tot het zover is: cinema.nl heeft een dergelijk mogelijkheid. 't Werkt goed.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Je krijgt dan echt enkel een mail als een geselecteerde film op tv komt? Het is niet zo dat je dan ook andere mails krijgt? Anders ga ik er ook wel gebruik van maken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.