• 178.409 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.702 actors
  • 9.378.500 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Je kunt instellen dat je een mail krijgt wanneer een film op tv komt, maar je hebt ook de mogelijk om aan te geven dat je een mail wil ontvangen wanneer een film bij jou in de buurt in de bios komt.

Locutus

• 606 messages
  • 5885 votes

Als ik zoek op 'Bean', vind ik niet 'Mr Bean's Holiday (Bean 2)'.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Was mij ook al opgevallen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

is In de Gloria en In de Gloria niet hetzelfde, ik bedoel dat ze over hetzelfde onderwerp gaan

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

In Overigen > Televisie > Stemmen op series!:

Kan er een moelijkheid komen dat je kan stemmen op tv series die niet meer worden verlengt? En dat deze ook toegevoegd kunnen worden aan moviemeter of iets dergelijk?

Lijkt me meer een vraag voor de moderators

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

Ik doelde meer op tv-series die niet meer worden verlengt zoals catweazle, the a-team enz.

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Ik vermoed van niet.

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

Alastor wrote:

Ik vermoed van niet.

Nee dat vermoed ik ook!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Dat zal er niet komen inderdaad, aangezien we tv-series niet tot de kern van de site rekenen.

De mogelijkheid om in het forum te discussieren over series blijft wel gewoon bestaan, maar er komt dus geen stemmogelijkheid.

Nicol

• 5 messages
  • 187 votes

In De Site > Algemeen > Nieuwe map in mijn films steeds weg:

Hallo.

Steeds als ik een nieuwe map aanmaak in Mijn Films en ik klik later Mijn Films weer aan, is de nieuwe map weer weg. Soms vind ik hem terug in een andere map waar ik hem niet heb geplaatst en zet hem terug waar ik hem wil hebben. De volgende keer zit ie weer in een andere map. Maar nu vind ik mijn nieuwe map helemaal niet meer.

Hoe kan dit?

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Even een korte vraag over mijn profiel. Is het mogelijk om mijn e-mail adres te wijzigen? Ik geef namelijk de voorkeur aan mijn gmail account en nu is inmiddels mijn hotmail account verlopen. Uiteraard ben ik niet van plan om mijn wachtwoord te vergeten of iets dergelijks, maar dan wordt het wel verstuurd naar een niet bestaand account.

Is het dus mogelijk? Ik kan het namelijk helemaal nergens vinden bij de profiel opties, of ben ik blind?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Dat kun je zelf ook niet doen. Stuur een pm naar kappeuter, die kan dit oplossen.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Mug wrote:

Dat kun je zelf ook niet doen. Stuur een pm naar kappeuter, die kan dit oplossen.

Zal ik doen. Dank je wel.

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

Een vraagje.

Het lijkt dat als je ingelogd bent op moviemeter je ook op boekmeter staat als ingelogd en omgekeerd.

Klopt dit?

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Log je niet automatisch in bij het bezoeken van elke meter.nl? Als je deze optie tenminste hebt aangezet

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

Ja dat doe ik maar als je snel heen er weer gaat zie je members die bij boekmeter zijn ingelogd ook bij moviemeter ingelogd staan.

Misschien switchen die ook op dat moment toevallig of er is een vertragingstijd?

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Sommige mensen hebben op internet meerdere browserschermen openstaan en kunnen dan dus tegelijkertijd bij MM en BM ingelogd staan. Ik denk niet dat je er meer achter moet zoeken, arkadi

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

ok

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

En je blijft inderdaad nog even online staan, ook al ben je inmiddels al niet meer echt actief op de site.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

arkadi wrote:

Het lijkt dat als je ingelogd bent op moviemeter je ook op boekmeter staat als ingelogd en omgekeerd.

Klopt dit?

Nee.

Nicol

• 5 messages
  • 187 votes

Nicol wrote:

In De Site > Algemeen > Nieuwe map in mijn films steeds weg:

Hallo.

Steeds als ik een nieuwe map aanmaak in Mijn Films en ik klik later Mijn Films weer aan, is de nieuwe map weer weg. Soms vind ik hem terug in een andere map waar ik hem niet heb geplaatst en zet hem terug waar ik hem wil hebben. De volgende keer zit ie weer in een andere map. Maar nu vind ik mijn nieuwe map helemaal niet meer.

Hoe kan dit?

Hu?!

Ik me eerst rotzoeken naar mijn topic, staat ie opeens in een ander topic op pagina weet ik hoeveel!? Verspringt dan alles op deze site zomaar?

Ik heb ook nog altijd geen antwoord.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het is niet de bedoeling dat je voor elke vraag en opmerking een nieuw topic opent, vandaar dat je bericht door een moderator blijkbaar verplaatst is (al was dit topic : http://www.moviemeter.nl/forum/1/1937 misschien een betere plek geweest)

Ik kan je niet helpen met je probleem, sorry, het zegt me niets. Als je problemen hebt met Mijn Films zou je eventueel in je profiel de oude versie van deze pagina's kunnen activeren.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > genre-indeling

L_T_B

• 266 messages
  • 504 votes

Kan de geboortedatum op je profiel niet hetzelfde worden aangegeven als op MuMe? Dus ook alleen het jaartal i.p.v. de gehele geboortedatum.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Je kunt je profiel zelf wijzigen hoor. Je hoeft overigens geeneens een geboortedatum in te vullen.

L_T_B

• 266 messages
  • 504 votes

Mug wrote:

Je kunt je profiel zelf wijzigen hoor. Je hoeft overigens geeneens een geboortedatum in te vullen.

Dat snap ik.

Maar als ik bij MuMe 1983 invul komt er ook 1983 te staan achter geboren.

Als ik bij MoMe 1983 invul komt er 0 december 1983 te staan achter geboren.

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

Kan er misschien door de moderators een link gemaakt kunnen worden van rejections?

En dan tussen toevoegen en zoeken...

tenmiste dat lijkt mij het handigste!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

=michael= wrote:

Kan er misschien door de moderators een link gemaakt kunnen worden van rejections?

En dan tussen toevoegen en zoeken...

tenmiste dat lijkt mij het handigste!

Even bookmarken lijkt me het handigst. Het is niet een hoofdmenu item, dus die zal daar ook niet tussen verschijnen, hoe praktisch dat ook voor sommigen zal zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.