- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Waarschijnlijk moeten de nieuwe servers nog een beetje gefinetuned worden. Hopelijk blijft het acceptabel vanavond, want dat zal morgen pas gebeuren.
(ik merk er overigens vrijwel niets van?)
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Jullie hebben gewoon kutpc's
(merk er niks van)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes

Hij is inderdaad wel trager dan normaal, ik ga het morgen even melden bij de beheerders van de server
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Misschien leuk om te bekijken / comment toe te voegen:
http://www.siteadvisor.com/sites/moviemeter.nl?ref=safe&aff_id=0
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Grappig. De "yellow status" zou volgens mij te voorkomen zijn door "toon mijn e-mailadres..." bij inschrijven standaard uit te hebben staan.
Struan
-
- 53 messages
- 275 votes
Ik ben nieuw op deze site maar het gaat me al goed af.
1 vraag: hoe kan ik een tekst onzichtbaar maken ivm spoiler?
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
1 vraag: hoe kan ik een tekst onzichtbaar maken ivm spoiler?
Sneltoets: ALT + S
Of op het uitroepteken klikken. (Kan alleen in bewerk modus)
ALT + M is misschien ook wel makkelijk om te weten. Dit is als je een nieuw bericht wil plaatsen met behulp van de bewerk modus. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Sneltoets: ALT + S
Wat doe je dan? Gewoon de tekst die je wil 'spoileren' selecteren en dan ALT + S ?...
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Spoiler
en
http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Bericht
En niet op het uitroeptekentje klikken zoals Doom aangeeft... 
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12854 votes
Toch wel, als je een bericht bewerkt. Staat er een rood rondje met een uitroepteken in.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Ah, dat ding...
[ spoiler ] tekst [ /spoiler ] .... simpeler kan het eigenlijk niet. Zo moeilijk is het niet om dat gewoon te onthouden m.i.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12854 votes
Ik doe het doorgaans ook zo, maar de opties zijn er om het niet zelf de hele tijd te moeten typen. Misschien moet ik er ook maar eens mee leren werken 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Wat doe je dan? Gewoon de tekst die je wil 'spoileren' selecteren en dan ALT + S ?...
Ja, gewoon een tekst schrijven, selecteren en dan simpel ALT + S. En daar is je spoiler. Verder heeft ieder zijn eigen methode. Ik gebruik de sneltoetsen in ieder geval altijd. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Bedankt. Weer iets bijgeleerd. Dit kan je overal gebruiken.
kos
-
- 46701 messages
- 8856 votes

Hij is inderdaad wel trager dan normaal, ik ga het morgen even melden bij de beheerders van de server
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Overigens vind ik de performance nu weer heel erg goed, was dit om 20.30 uur anders?
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Net lag MM er helemaal even uit. (kwartier geleden) Vanmiddag twee keer een 'server takes too long to respond'- melding gehad, toen waren er beide keren net 100 gebruikers ingelogd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat van zojuist was (zoals te lezen was) omdat ik even iets moest doen. Maar dat het momenteel niet goed zit is duidelijk, ik ga er werk van maken!
Struan
-
- 53 messages
- 275 votes
Wel, bij de optie Zoeken in het menu..
Klopt. Dank je
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
In de avond lijkt MovieMeter er nu vaak uit te liggen. Dan gaat het in ieder geval extreem langzaam. Denk dat dit is sinds de overgang naar de nieuwe server. Overdag werkt het alleen wel weer prima. Zal met de drukte te maken hebben.
Hopelijk gaat het vanavond weer beter. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er worden momenteel aanpassingen gedaan aan de configuratie, het is inderdaad even afwachten of die het gewenste resultaat hebben, waarna eventueel morgen weer nieuwe aanpassingen gedaan kunnen worden, enz.
Misschien is het vanavond opgelost, en misschien duurt het nog een paar dagen. Het is even niet anders, de site is 23 uur per dag in ieder geval erg goed bereikbaar, en tussen 19.30 en 20.30 vind ik het "redelijk".
Dat de site 5 minuten offline was gisterenavond had zoals gemeld niets met deze problemen te maken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er is vanochtend e.e.a. aangepast, hoor graag naar jullie ervaringen vanavond!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.