- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Hij is zeker lekker bezig.
Hij begon vanmorgen al. Misschien te vroeg aan het bier gegaan Speedy? 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Succes in Ghana Mug. Misschien kan je in Ghana een computer zoeken en dan alsnog inloggen op MM. 
En natuurlijk het Nachtleven van Accra bezoeken he? 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hij is zeker lekker bezig.
Hij begon vanmorgen al. Misschien te vroeg aan het bier gegaan Speedy? 
Ik denk dat ik vandaag in mijn 'flauwegrappendag' ben. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Pff, nog maar een paar uurtjes te gaan speedy 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Zien we mug ooit nog terug????? (dat rijmt)
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Verplaatsen van films uit lange lijsten naar andere map is onmogelijk omdat de mapjes buiten het scherm vallen als je een film onderaan wil verplaatsen. De mapjes dalen niet meer mee naar onderen zoals vroeger.
Ik gebruik wel de oudere versie van mappen omdat ik die veel overzichtelijker vind dan de nieuwe versie.
Ik vind die niets waard en heel rommelig.
Bovendien kan je in de oude versie nog steeds geen submappen toepassen. Die kan je niet openen in IE 7, wel in Firefox, deze bug werd al eens gemeld maar is blijkbaar nog steeds niet verholpen.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Omdat Jordy geen bugs meer oplost voor de oude versie, dat is ook al eens gemeld.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3865 votes
Mug veel succes in Ghana en Starbright Boy veel succes als Mod
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Verplaatsen van films uit lange lijsten naar andere map is onmogelijk omdat de mapjes buiten het scherm vallen als je een film onderaan wil verplaatsen. De mapjes dalen niet meer mee naar onderen zoals vroeger.
Doe zoals ik. Klik en houd de film 'vast' (niet lossen, net alsof je zou 'slepen') en ga daarmee naar de linkerkant van je pagina. Daarna druk je gewoon op 'Home' en je zal zien, je pagina gaat omhoog en dan kan ze zo bij de mapjes om daar je film in te 'droppen'.
Begrijpt iemand hier nu iets van? 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Begrijpt iemand hier nu iets van?
Net als de vorige keer, jij gebruikt geen IE7, daarom werkt het bij jou wel 
Ik zet (laag) op de lijst om een keer te kijken of ik met weinig werk de oude versie werkend krijg met IE7, anders moet je toch maar gewoon de nieuwe gebruiken. Ik heb momenteel overigens helemaal geen gelegenheid om dingen in IE7 te testen, dus dat probleem zal ik eerst moeten zien te overkomen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Overigens ben ik van plan om morgen de site te verhuizen naar de nieuwe servers. De site zal tussen 16.00 en 18.00 ongeveer anderhalf uur offline zijn.
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Doe zoals ik. Klik en houd de film 'vast' (niet lossen, net alsof je zou 'slepen') en ga daarmee naar de linkerkant van je pagina. Daarna druk je gewoon op 'Home' en je zal zien, je pagina gaat omhoog en dan kan ze zo bij de mapjes om daar je film in te 'droppen.
Bedankt, ik heb het even uitgeprobeerd en het werkt..
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Net als de vorige keer, jij gebruikt geen IE7, daarom werkt het bij jou wel 
Ik gebruik IE6 en het werkt bij mij ook niet.
Het 'begrijpen', was bedoeld op mijn eigen post. Zelfs voor mij was het half Latijn wat ik geplaatst heb. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Bij de film Raging Bull kan ik mijn stem niet verhogen. Wanneer ik dat doe komt er een leeg wit scherm..
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Daar zijn we weer.
In de loop van vanavond/morgen (afhankelijk van je provider) zul je op de nieuwe server belanden. Er is dan een kleine kans dat er nieuwe bugs naar voren komen, ik hoor het graag.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Ik heb een probleem met de Film-Updates telkens als ik een film aanklik komt er nieuw scherm tevoorschijn, en normaal als ik dan op een nieuwe film klik opent die gewoon in hetzelfde scherm. Met als als gevolg dat ik na 10 update's 10 balkjes van die films in mijn taakbalk heb.
(Dit is overigens alleen bij de film-updates bij het forum gaat het gewoon goed)
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Ik heb er geen last van. Uitgeprobeerd met Mozilla Firefox 1.5 en IE6.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb een probleem met de Film-Updates telkens als ik een film aanklik komt er nieuw scherm tevoorschijn, en normaal als ik dan op een nieuwe film klik opent die gewoon in hetzelfde scherm. Met als als gevolg dat ik na 10 update's 10 balkjes van die films in mijn taakbalk heb.
(Dit is overigens alleen bij de film-updates bij het forum gaat het gewoon goed)
Je hebt de optie "updates: links in een nieuw venster" aan staan, deze kun je uitzetten in je profiel. Deze optie werkte eerder inderdaad niet goed, waardoor elke link in hetzelfde venster werd geopend.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Je hebt de optie "updates: links in een nieuw venster" aan staan, deze kun je uitzetten in je profiel. Deze optie werkte eerder inderdaad niet goed, waardoor elke link in hetzelfde venster werd geopend.
Die functie werkt echter voor geen meter ik heb het ingesteld en nog krijg ik een nieuwe pagina's als ik nieuwe updates open!
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
In IE6 werkt alles normaal.
wat is IE6...?
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
wat is IE6...?
Internet Explorer versie 6.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.