- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Wouter
-
- 18720 messages
- 3085 votes
Er komt binnenkort wel een mogelijkheid om jezelf uit te schrijven. Berichten zullen (om bovenstaande reden) echter altijd blijven staan.
Waarom zou iemand dat willen?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dat vroeg ik me nu net ook af...mensen die niet meer terugkomen weten dat toch niet van te voren, en tegen de tijd dat ze er weer aan denken zijn ze of hun ww kwijt of gaan ze actief aan de slag...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Waarom zou iemand dat willen?
Wist ik het maar. De vraag komt steeds vaker, tot zelfs woedende tirades aan toe.
Pvt. Sanders
-
- 108 messages
- 0 votes
Ik heb de volgende problemen met de site:
Ik kan geen films meer beoordelen.
Ik kan niet alle films in mn top 10 zetten
Ik kan geen forum topics en films meer in m'n top 10 zetten
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Ik kan niet alle films in mn top 10 zetten
Heb je er dan wel op gestemd..?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Misschien kun je je problemen iets duidelijker omschrijven?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik kan binnen topics ineens niet meer van pagina's wisselen. De paginacijfers zijn overal weg. Ze zijn er wel in het forum, maar zodra ik een topic open verdwijnen ze.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Ik kan binnen topics ineens niet meer van pagina's wisselen. De paginacijfers zijn overal weg. Ze zijn er wel in het forum, maar zodra ik een topic open verdwijnen ze.
Idd. ik ook niet.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2366 votes
Je hoeft niet op een film te stemmen om hem in je top 10 te zetten..
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Ik heb ook hetzelfde probleem hier!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik heb op dit moment een nog vreemder probleem eigenlijk. Ik zie geen paginanummers meer. Ik kan dus niet meer tussen pagina's skippen zowel op het forum als bij films 
edit: Oh ik zie dat het ook bij een paar anderen is.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2366 votes
In IE verdwijnen ze inderdaad, in Firefox zijn ze er wel.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Nee hoor ook in FF zie ik niks!
[edit] sterker nog bij mij is het precies andersom in FF niks in IE wel paginanummers... Vreemde jongens die PC's 
DieGo
-
- 5808 messages
- 2366 votes
Vreemd bij mij staan ze er nog gewoon
-edit-
ook in IE werkt het hier weer
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ach, het werkt al weer zowel in FF en IE.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Wist ik het maar. De vraag komt steeds vaker, tot zelfs woedende tirades aan toe.
Veel gehoorde punten [vroeger tenminste, de laatste maanden heb ik dit soort vragen/verzoeken niet gekregen]:
* ingeschreven met eigen naam als nickname, zodat men te googlen is [i.v.m. baan, vijanden etc.]
* hetzelfde punt, maar dan bij gebruikersinfo die men kenbaar heeft gemaakt, waar ze echte naam bijzetten.
* een jaar geleden was er een of andere grapjas/instantie die allerlei spam-mails verstuurde naar gebruikers van de site.
Men hoeft de persoonlijke informatie + e-mail adressen hier niet kenbaar te maken, dat kan men zelf instellen.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12854 votes
Het is erg normaal dat wanneer zich men ergens inschrijft, men zichzelf ook kan uitschrijven. Niet zozeer een praktisch punt, meer een principiële kwestie.
Pluspunt is vooral dat de site cleaner wordt wanneer mensen zichzelf wensen uit te schrijven. Geen ongebruikte accounts die blijven hangen.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ben het wel met Onderhond eens. Het moet gewoon mogelijk zijn om niet meer deel uit te maken van een bepaalde communitie. Dit is natuurlijk al helemaal het geval wanneer iemands echte naam (of veel gebruikte nickname) wordt gebruikt.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Het lijkt mij zelfs geen discussie punt. Het moet toch voor iedereen mogelijk zijn om zich uit te schrijven? Dit zorgt in ieder geval, zoals Onderhond al aangeeft, voor een aardige opruiming. Kan nooit verkeerd zijn.
Pvt. Sanders
-
- 108 messages
- 0 votes
Ik zal mijn problemen wat duidelijker omschrijven
1: Ik kan niks in mijn updates zetten of mijn films
2: Ik kan niet stemmen op films
Is hier een reden voor of ligt dit puur aan mijn computer?
Bij 1: De site geeft niet aan dat ik ze erin heb gezet en de site word niet vernieuwd. En ik kan ook niet zien dat ik deze in mijn updates heb gezet.
Bij 2: De site wordt niet vernieuwd en geeft niet aan dat ik op de betreffende film heb gestemd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kun je bv. wel van de paginalinkjes gebruik maken? Zo niet, dan moet je waarschijnlijk Javascript aanzetten bij je internet-instellingen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
BoekMeter is zojuist verhuisd naar de nieuwe servers. Ik kijk even aan hoe het gaat de komende dagen, en dan gaan de andere sites komend weekend over. Stel je dus in op een uurtje offline-tijd 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Stel je dus in op een uurtje offline-tijd 
Hoe kan een mens zich hier op in stellen ? Een mens kan toch ook geen uur volhouden zonder zuurstof ?
Pvt. Sanders
-
- 108 messages
- 0 votes
Kun je bv. wel van de paginalinkjes gebruik maken? Zo niet, dan moet je waarschijnlijk Javascript aanzetten bij je internet-instellingen.
Geprobeerd alles schijnt al aan te staan 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Hoe kan een mens zich hier op in stellen ? Een mens kan toch ook geen uur volhouden zonder zuurstof ?
Inderdaad. Ik kan net zo goed meteen van het dak afspringen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.