- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kos
-
- 46700 messages
- 8856 votes
Ik vind het wel jammer dat we dat tooltje niet meer hebben voor imdb-vermelding. Dat scheelt pas echt in de rating en de positie in search engines.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Pvt. Sanders
-
- 108 messages
- 0 votes
Ik heb op de site problemen met de volgende dingen:
1: Ik kan geen waardering geven voor een film althans hij slaat hem niet op.
2: Ik kan mijn top 10 niet correct invullen omdat hij niet alles accepteerd
3: Ik kan niet al mijn films in een sub-map zetten.
kos
-
- 46700 messages
- 8856 votes
haha, waar baseren ze het op...
.
Wouter
-
- 18720 messages
- 3085 votes
Kon zweren dat ik het al gepost had, maar is het geen idee om in de pm's die je krijgt na correctie of toevoeging de de titel van de film direct als link te geven?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
.
Toen ik hem net in een ander venster verfersde was de prijs al twee cijfers voor de komma..twijfel aan de geloofwaardigheid, maar voor wat het waard is: MM is zeker meer dan een miljoen 
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12854 votes
verfersde
Laten we hopen dat dit bedoeld was...
Anyway, zulke dingen zijn gewoon onzin. Denk niet dat iemand bereid is dat bedrag neer te tellen voor moviemeter.nl, of ze moeten al iets stevigs van zin zijn.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Iemand die nog gelooft dat ik een 8 sta voor Nederlands? 
Nee, natuurlijk is niemand bereid om 1 miljoen neer te leggen voor MM, maar het is natuurlijk wel geweldig om zo veel waardering te krijgen (als Jordy eens een dipje heeft wat het bestaan van MM betreft).
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Kon zweren dat ik het al gepost had, maar is het geen idee om in de pm's die je krijgt na correctie of toevoeging de de titel van de film direct als link te geven?
Lijkt me een goed idee.
kos
-
- 46700 messages
- 8856 votes
Mij ook, en dan graag automatisch openend in een nieuw venster.
.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja sorry, ik zal de PM-etjes eens nalopen, bedankt
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Is het misschien een idee om bij miniseries als bijvoorbeeld Band of Brothers onder de score in het klein te vermelden waarom ze niet in de toplijst voorkomen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
naar mijn mening: nee
intro tekstje bij de toplijsten lijkt me een logischer plek
JorritS
-
- 271 messages
- 673 votes
plaatje slepen naar prullenbak...
ik was dus gek
bedankt, verder prima verandering, vooruitgang!
Teebee
-
- 35 messages
- 19 votes
Vraagje, kan je op de hoogte gehouden worden van films die nog niet op de site stonden en dan toegevoegd worden zodat je een berichtje/mail ontvangt waardoor je weet dat deze film toegevoegd is, net zoals mijn updates.
Ik geef bv de imdb link op van bv. Allways will (http://www.imdb.com/title/tt0478968) en dat eenmaal iemand deze toevoegt, dat ik dan een PM/mail ontvang hierover.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Je kan films ook zelf toevoegen. Ik wilde hem zelf toevoegen en toen zag ik dat deze in de wacht stond. Ik weet niet of jij dit zelf hebt gedaan, maar als dat zo is dan kan je verwachten dat de film over een week op de site staat (mits de toevoeging goed is).
Teebee
-
- 35 messages
- 19 votes
Dit kan ik ja, maar ik heb bv. 60 films die nog niet zijn toegevoegd hier, en het zou leuk zijn als je een PM/mail zou kunnen ontvangen van als een van deze films wordt toegevoegd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het zou natuurlijk gebouwd kunnen worden in theorie, maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n belangrijke / interessante functionaliteit, sorry.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
http://www.moviemeter.nl/imdb/0478968
Je zou wel een letterlijke imdb-nummering link kunnen maken van de films die wel zijn toegevoegd.
Bij films die niet op de site staan
'deze film staat niet in de MovieMeter database'
En een linkje naar ChangeDetection:
Teebee
-
- 35 messages
- 19 votes
Thx kappeuter, dat is een eventuele oplossing.
Jordy, ik bekijk het zoals het requesten van subs, eenmaal een subtitle online staat krijg je een mail zodat je deze kan downloaden en beoordelen.
Bv. Mr. Fix it. Ik heb deze film al bekeken, doch hij staat hier niet. Ik kan hem uiteraard zelf toevoegen of wachten tot hij is toegevoegd om daarna een rating te kunnen geven.
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
http://www.moviemeter.nl/forum/1/2296
http://www.moviemeter.nl/forum/1/5820.
Zijn dit niet 2 dezelfde topics, met dezelfde strekking? Of vergis ik me, en loop ik spijkers op laag water te zoeken?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 messages
- 5451 votes
http://www.moviemeter.nl/forum/1/2296
http://www.moviemeter.nl/forum/1/5820.
Zijn dit niet 2 dezelfde topics, met dezelfde strekking? Of vergis ik me, en loop ik spijkers op laag water te zoeken?
Er is toch nog een onderscheid. De miniseries staan wel op de site, maar de series niet. Dus daar kan je apart rond discussieren.
Pascal A
-
- 213 messages
- 0 votes
IK heb een klein vraagje, ik wil mij zelf graag uitschrijven op deze site heeft er iemand misschien een idee hoe dat moet.
Alvast bedankt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Bepaalde discussies worden onleesbaar als we accounts gaan wissen. Dus vandaar dat dat niet kan.
Ik kan je wel bannen, maar het enige effect daarvan is dat je niet meer kunt inloggen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er komt binnenkort wel een mogelijkheid om jezelf uit te schrijven. Berichten zullen (om bovenstaande reden) echter altijd blijven staan.
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Wat is daar het nut van? Klinkt een beetje als digitale zelfmoord. 
gotti
-
- 14075 messages
- 5891 votes
Er komt binnenkort wel een mogelijkheid om jezelf uit te schrijven. Berichten zullen (om bovenstaande reden) echter altijd blijven staan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.