- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Ik zat net even te kijken op Musicmeter, en ik zag dat er een statistiek werd bijgehouden van welke albums een bepaalde gebruiker het meeste draaide. Is dat niet een idee om zoiets ook door te voeren op Moviemeter? Een klein overzicht van de films die een bepaalde gebruiker het laatste heeft gezien?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Ik vraag me of dat voor films ook werkt.
De films waar het meest op gestemd wordt zijn de bekende blockbusters. Is dat dan een interessante lijst?
Een klein overzicht van films die een bepaalde gebruiker het het laatste heeft gezien bestaat; klik op de naam van een gebruiker en je ziet de 20 laatste films die die persoon heeft gezien.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Dat zie je toch al bij de recente stemmen?
Nee, want ik herzie ook wel eens een film zonder m'n stem te veranderen. En ik verander m'n stem ook wel eens zonder de film te herzien.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Moet je niet doen dan. Is verwarrend voor mensen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Ik vind 't beetje vreemd en onnodig idee. Als je van iemand echt wil weten wat diegene voor het laatst heeft gezien, kun je net zo goed een PM sturen o.i.d.
Pvt. Sanders
-
- 108 messages
- 0 votes
Ja inderdaad. Misschien is het wel een idee om de Kijkwijzer erbij te zetten. Dat kan al gauw het probleem voorkomen dat ik erachter kom dat de film 16+ en dus niet naar binnen kom zonder mijn ouders. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Die informatie kan je ook opdoen bij je bioscoop... Vind de kijkwijzer echt een onndige toevoeging, evenals welke films iemand het laatst heeft gezien. Ik hou het nu sinds december 2004 bij (natuurlijk wel met hier en daar een filmpje gemist), en geloof me, zoiets bijhouden op MM kost heel veel ruimte, die niet nodig is (want, wil je nu echt weten wanneer iemand een film heeft herbekeken?)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb een probleem: ik werk met Firefox en wanneer ik iets zeg in een topic bv: The Godfather en der gaat wat tijd over en er worden meer reacties enzo gegeven maar wanneer ik dit topic via mijn updates dan open dan kom ik zonder reden altijd terecht op de pagina waar ik mijn berichtje heb gepost maar als er een nieuwe pagina word gemaakt dan kom ik op de tweede pagina terecht en weer wat later als mijn berichtje op de derde pagina is gekomen kom ik daar weer terecht. Ik hoop dat jullie mijn uitleg een beetje snappen maar ik vind dit vrij irritant.
ps: hiervoor had ik het nooit
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Bovenstaande heb ik ook last van in IE6
Wat wel helpt is de film verwijderen uit mijn updates en meteen weer toevoegen. Vooralsnog werkt dat.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb een probleem: ik werk met Firefox en wanneer ik iets zeg in een topic bv: The Godfather en der gaat wat tijd over en er worden meer reacties enzo gegeven maar wanneer ik dit topic via mijn updates dan open dan kom ik zonder reden altijd terecht op de pagina waar ik mijn berichtje heb gepost maar als er een nieuwe pagina word gemaakt dan kom ik op de tweede pagina terecht en weer wat later als mijn berichtje op de derde pagina is gekomen kom ik daar weer terecht. Ik hoop dat jullie mijn uitleg een beetje snappen maar ik vind dit vrij irritant.
ps: hiervoor had ik het nooit
Dat is inderdaad al een tijdje, en geen bug, maar een feature 
Het idee daarachter is: waarom zou je berichten van VOOR jouw laatste bericht willen lezen? Het is eventueel uit de zetten in je profiel ("... automatisch toevoegen aan mijn updates")
*edit* of gebruiken jullie de "omgekeerde" sorteervolgorde? Misschien heb ik daar niet helemaal aan gedacht. Je verwacht dus op de nieuwste pagina te komen, maar komt op de pagina van jouw laatste bericht. Misschien moet ik daar nog even over nadenken, heb ik daar niet goed genoeg bij nagedacht (misschien had ik die hele mogelijkheid om omgekeerd te sorteren nooit moeten bouwen, gezeur altijd
)
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Je verwacht dus op de nieuwste pagina te komen, maar komt op de pagina van jouw laatste bericht.
Juist, dat heb je goed 
Als sorteervolgorde heb ik oudste bericht eerst. Ik weet niet of je dit verstaat onder omgekeerd sorteren , maar het heeft dus niet de voorkeur begrijp ik? 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Het maakt niet uit, ik heb normaal nieuwste berichten en dan kom ik altijd bij mijn bericht uit, heb net even geswitcht naar oudste berichten en kom alsnog bij mijn laatst geposte bericht. Op zich niet zo erg als je twaalf uur geleden voor het laatst hebt ingelogd, maar ben je er een dagje niet, dan kan je lekker gaan pagina flippen 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ja zal is proberen met het uit men updates te verwijderen maar bij mij staan de nieuwste berichten het eerst.
EDIT: het is nu gelukt met het uit men updates te verwijderen en direct terug erin te zetten
bedankt
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Mijn bericht bij Inconvenient Truth valt buiten beeld.
Edit: Hulde aan Mug, hij heeft het al opgelost 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Opgelost. Voor de volgende keer: [ url = adres] blabla [ /url ]
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
MovieMeter P&O persbericht
------------------------------------------
Utrecht 7 maart 2007
Hierbij maak ik een personeelswijziging bekend in het moderatorteam.
Mug gaat per medio mei voor onbepaalde tijd (minimaal 6 maanden) werken in Ghana. Daarom legt hij per 1 mei zijn moderatortaken neer.
Bedankt voor je geweldige inzet Marco! Veel succes met je nieuwe carriere! 
We hebben een nieuwe moderator gevonden, die Mug's taken gaat overnemen: Starbright Boy!
Hij zal de komende dagen eerst ingewerkt worden en dan zien jullie vanzelf (moderator) achter zijn naam staan. 
Welkom bij de crew Jeroen! Succes!
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Mug succes in Ghana en Starbright Boy heel veel succes met de job van moderator! 
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Marco heel veel succes in Ghana! Jeroen gefeliciteerd met je aanstelling als Mod en jij natuurlijk ook heel veel succes hiermee!!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Mug veel succes in Ghana.
En ik heb straks een grote broer die moderator is!
Gefeliciteerd, Jeroen! 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Heel veel succes in Ghana, mug.
En gefeliciteerd Starbright Boy.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
waar ligt Ghana en komt Mug nooit meer online?
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Veel plezier in Ghana Mug!
en gefeliciteerd Starbright boy 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Ik dacht al aan Afrika maar wist het niet zekers.
stinissen (crew films & series)
-
- 23460 messages
- 76955 votes
Werk ze in Ghana Mug!
en welkom Starbright boy
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ghana is een geweldig land Mug (onze school is er een sponsor van), veel succes!! En Starbright Boy, heel veel succes met het mod zijn 
Glacius
-
- 4297 messages
- 3033 votes
In De Site > Algemeen > Geplaatste berichten.:
Zou het misschien niet handig zijn om te kunnen zien bij welke films je allemaal berichten hebt gepost? Dus met een directe link naar je berichten? (in verband met bijvoorbeeld andere geplaatste berichten of antwoorden erna)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.