• 178.536 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 647.938 actors
  • 9.381.042 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Op wiskunde is het laagste cijfer dat je kan krijgen toch ook een 1, en geen 0?

The Lexx

• 426 messages
  • 3485 votes

lol ik was afwezig en dan krijg je zeker 0

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

us_raider wrote:

Op wiskunde is het laagste cijfer dat je kan krijgen toch ook een 1, en geen 0?

Bij jullie misschien, maar hier staat er wel degelijk een 0 op de schooltabellen, bijgenaamd een karrewiel.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

The Lexx wrote:

leuke site, maar snap niet dat er geen 0 gestemd kan worden, het anderste uiterste 5 kan wel dus klopt het eigenlijk niet voor het gemiddelde, en ik was nog wel slecht in wiskunde op school

groeten,

Lexx

Oké, laten we het samen doen:

0.5 = 1ste keuze

1.0 = 2

1.5 = 3

2.0 = 4

2.5 = 5

3.0 = 6

3.5 = 7

4.0 = 8

4.5 = 9

5.0 = 10

Dus het klopt wel, voeg daar de optie 0 aan toe en we hebben er 11. Niet echt makkelijk rekenen wel?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Misschien wel handig voor "Mijn Updates". Dat je forumtopics kan ordenen. Bijvoorbeeld dat er een knop staat "ordenen op forum" en dat alle topics in volgorde van forum komen te staan.

Luxe, maar wel handig.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3277 votes

Ze staan toch al op volgorde van waar het laatste bericht is geplaatst? Dat lijkt mij ook de meest logische volgorde.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Hij bedoelt op volgorde van en gegroepeerd op forumonderdeel:

* De Site

* Film

* DVD

* Overigen

Als je een tijdje niet geweest bent lijkt me dat best handig en overzichtelijk.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3277 votes

aaahh...ok, excuses.

U-96

• 11875 messages
  • 2082 votes

Goed idee van Angrod!

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Ik zocht naar Johnny Depp met het 'alleen films waarop ik gestemd heb' vakje aangevinkt en kwam op een foutpagina terecht. Toen ik het weer probeerde lukte het ook niet.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

verholpen als het goed is

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Ik kan momenteel niet op regisseurs zoeken, krijg ik ook een foutmelding.

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Jordy wrote:

verholpen als het goed is

Inderdaad verholpen. Het bleek trouwens ook zo te zijn als ik naar andere acteurs zocht dat maar dat is ook weg nu

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

us_raider wrote:

Ik kan momenteel niet op regisseurs zoeken, krijg ik ook een foutmelding.

Waar zoek je precies op? Werkt hier wel

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Tja, als ik op voornaam + achternaam zoek wordt er een foutmelding vermeld. Bijv. John Carpenter en Steven Spielberg.

Als ik alleen op Carpenter of Spielberg zoek is er niks aan de hand.

Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

okee ik zal er naar kijken

Nielz

• 48 messages
  • 479 votes

In De Site > Algemeen > Je eigen log:

Hallo Hallo,

Kon het hier niet zo vinden, maar hoe kan ik snel zien op welke films ik heb gestemd en wat ik erop heb gestemd?

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Bijvoorbeeld te vinden door linksboven op je eigen nickname te klikken en dan naar het tabblad "stemmen" te gaan.

Ronnievb

• 602 messages
  • 683 votes

Ik zat zojuist te denken, zou het niet, zeker gezien velen (misschien ook ouders en leerkrachten enzo) hier een stukje filminformatie vandaan halen, leuk/goed/informatief zijn om ook de kijkwijzer te plaatsen bij films. Ik weet dat het een enorme klus is om dat nu nog allemaal te vervangen enzo, maar het zou wel een nuttige toevinging zijn, dunkt mij. Ik weet niet of dit balletje al eens eerder is opgegooid, maar misschien iets voor de webmaster(s) om over na te denken.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Dat is alweer iets waar men lang kan over debateren.

Persoonlijk denk ik niet dat het de taak van een filmsite is om leeftijdsgrenzen mee te bepalen. De vingertjespolitiek zit daar ook voor iets tussen.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Behalve dat het inderdaad een flinke klus is om 35.000 films van kijkwijzer-icoontjes te voorzien, heb ik ook de indruk dat velen de kijkwijzer als betuttelend ervaren.

Anderzijds kan iedereen op de site van kijkwijzer elke gewenste titel opzoeken. Dus heel erg nodig zijn die aanduidingen naar mijn bescheiden mening niet.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

En buiten dat kun je op dit moment bij IMDb zien dat extra dingen op pagina's plaatsen altijd ten koste gaat van het overzicht.

Ik heb het nu over de foto's die bij de acteurs zijn geplaatst op IMDb voor de duidelijkheid.

gotti

• 14075 messages
  • 5893 votes

Lijkt me vrij onzinnig, die kijkwijzer op deze site...

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

gotti wrote:

Als m'n moeder me dan al films begint te verbieden...

Ronnievb

• 602 messages
  • 683 votes

gotti wrote:

onzinnig zou ik het zelf niet direct noemen, maar kan wel geloven dat mensen zeggen dat de moeite die er nodig is om het erop te krijgen, niet opweegt tegen het effect. Ik denk wel dat als het vanaf het begin ingevoerd zou zijn (was de kijkwijzer er toen al?) dat het wel een soort van waarde zou kunnen hebben. Maar goed, dat idee spoelen we door de wc.

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Is een goede 3 jaar geleden hier wel eens besproken geweest, maar zou het ook geen goed idee zijn om ook de films op de Duitse tv bij het tv-overzicht te plaatsen? OK, er wordt daar veel rotzooi uitgezonden, maar ook heel wat verrassend goede films! Zoals bv. "Im Juli.", zojuist op ZDF. Natuurlijk kijkt daar geen kat naar, aangezien men niet eens weet dat hij op tv is.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Start een nieuw forumtopic zou ik zeggen. Er bestaat al een topic over films op tv op Belgische commerciele zenders en ARTE. Een apart topic voor (non-nagesynchroniseerde) films op Duitse zenders juich ik wel toe, als iemand zin heeft dat bij te houden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Een mededeling van huishoudelijke aard: zaterdag gaan (waarschijnlijk) begin van de middag de sites 15-30 minuten "op wit".

Om het beheren van de sites makkelijker te maken heb ik de hele structuur van de sites omgegooid. Als alles goed gaat merken jullie hier verders niets van, maar ik vermoed dat er wel wat bugjes naar voren gaan komen. Ik zal na de actie even een uurtje in de buurt blijven om dingen gelijk op te lossen.

Moviestar

• 821 messages
  • 0 votes

Films als Crash en Hotel Rwanda staan niet in de top 250 maar hebben wel een hoog gemiddelde om in de lijst geplaatst te worden, hoe kan dit??

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.