- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- MovieMeter API / webservice
MovieMeter API / webservice
khalid1983
-
- 8 messages
- 0 votes
Ik heb maar een mail gestuurd want volgens mij lezen ze vanuit moviemeter dit topic niet echt.
En heb je een antwoord ontvangen?
LifeBlast
-
- 13 messages
- 0 votes
Ik heb maar een mail gestuurd want volgens mij lezen ze vanuit moviemeter dit topic niet echt.
Uiteraard niet, ik heb zelfs een link naar dit topic in de mail gezet, en dat was precies een week geleden.
Denk dat we toch moeten gaan kijken naar andere services om informatie op te gaan halen.
LifeBlast
-
- 13 messages
- 0 votes
Afgelopen donderdag (25-06-2026) nogmaals een mail gestuurd, helaas nog steeds geen reactie, helaas werkt de API ook nog steeds niet.
LifeBlast
-
- 13 messages
- 0 votes
Laatste update:
Ik het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de techniek voor moviemeter gebeld, de persoon die verantwoordelijk is voor moviemeter was vandaag niet aanwezig, maar ze gaan me als het goed is terug bellen.
LifeBlast
-
- 13 messages
- 0 votes
Ik ben niet meer teruggebeld door moviemeter, echter kreeg ik gisteren eindelijk een reactie op de mail, zie hieronder.
Als hoofdredacteur van MovieMeter heb ik geen verantwoordelijkheid over de achtergrondzaken en developmentproblemen. Bij community is een feedbackformulier bekend waarin bugs en andere problemen gemeld kunnen worden. Ook deze, overigens erg vervelende issue, kan daar worden gemeld. Wel weet ik dat er inmiddels een omleiding is bij Cloudflare waardoor bepaalde zaken inmiddels weer beschikbaar zouden moeten zijn. Ik heb je mailtje ook doorgezet naar de desbetreffende developers.
Mijn excuses voor de late reactie. Ik hoop je hier voldoende mee op de hoogte te hebben gesteld.
Met vriendelijke groet,
Redactie MovieMeter
Ondertussen werkt het ophalen van data via de moviemeter API bij mij weer in ieder geval