- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Quiz op de chat
Quiz op de chat
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
De uitslag van vandaag :
moviefreak#1 - 31
streeter - 28
ramon - 17
the one ring - 8
bert1 - 6
soomi - 5
matthijs - 1
jordybeukeboom - 1
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
moviefreak wint altijd
ik wil ook een keer meedoen!
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
hoe dan? moet je naar een bepaalde site gaan ofzo?
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
bedankt ik heb het gedaan.. nu wil ik alleen nog weten wanneer er weer een quiz is 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
bedankt ik heb het gedaan.. nu wil ik alleen nog weten wanneer er weer een quiz is 
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
ow is de quiz op elke zondag? en waarom zeg je aanstaande zondag? ipv volgende week? 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
22:00 ?? Heb ik iets gemist ?
Normaal is de quiz toch om 21:00 !
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Normaal is de quiz toch om 21:00 !
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Oh gelukkig, ik vreesde al dat ik iets had gemist
.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
morgen avond is het mijn eerste keer dat ik mee gaan doen met de quiz.
en ik vraag me af wat er allemaal gaat gebeuren, ik bedoel wat er allemaal wordt gevraagd enz.?
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Het kan geen kwaad dit even na te kijken:
kos
-
- 46690 messages
- 8846 votes
Zitten die Henk vragen er nog steeds in?
.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Zo'n 30-40 vragen per quiz gaan over de Nederlandse film en ik heb nog nooit een quiz meegemaakt waar Henk van der Linden niet in voor kwam. En ik heb nu toch al veel quizen gedaan 
Maar even serieus: ik ben niet de enige die zich soms irriteert aan het belachelijk grote aandeel van vragen over Nederlandse films die vaak niemand gezien heeft. Ook gaat een deel daarvan over schrijvers van boeken waar films op gebaseert zijn. Als dieptepunt is er zelfs ooit gevraagd naar wie de art direction verzorgde voor een bepaalde Nederlandse film die niemand in de quiz kende. Mijn vraag is toch om het aandeel van de Nederlandse films iets te laten dalen in de quiz, als dit mogelijk is. Natuurlijk moeten Nederlandse filmvragen blijven, maar het zijn er nu te veel en ze halen de vaart flink uit de quiz.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
We proberen jou pas een uur later mee te laten doen zodat ook andere een keer kunnen winnen
.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Maar wanneer is er weer een keer een quiz die door een van de moviemeter leden zelf is gemaakt. Queto Yurlunyur was de laatste dacht ik en dat is alweer een hele tijd geleden.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Maar wanneer is er weer een keer een quiz die door een van de moviemeter leden zelf is gemaakt..
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Daar wil ik me best eens voor lenen.
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Of een samenwerking, bvb.:
5 members verzinnen elk 20 vragen, zo kunnen de organisatoren ook nog een beetje meekwissen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Uitdaging: Maak er zelf één? 
Probleem daarbij is dat ik het niveau van die quiz toen heb gezien en dat dat niet makkelijk te halen is. Mijn filmkennis is veel te beperkt om een quiz te maken die voor alle deelnemers uitdagend zou zijn.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Tsja, ik vind de huidige quiz vrij onmogelijk. Er zitten voor mij erg moeilijke vragen bij, die bijvoorbeeld moviefreak, streeter of bert1 zo uit de mouw schudden. Daarnaast zitten er vragen bij die relatief eenvoudig zijn, dan komt het op typsnelheid aan, en daarin zijn bovenstaande heren ook erg goed 
Verder zitten er veel onzinnige vragen in, die bijna geen mens weet, dan gaat het vooral om bepaalde NL-vragen.
Maar toch is de quiz best leuk, ook door de opmerkingen tussendoor
Maar ik zal eens kijken of ik een quiz van 100 vragen kan maken
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Er zitten voor mij erg moeilijke vragen bij, die bijvoorbeeld moviefreak, streeter of bert1 zo uit de mouw schudden.
Ehm... Zo hoog scoort bert1 gewoonlijk toch niet? Niet rot bedoelt voor Bert overigens 
Verder zitten er veel onzinnige vragen in, die bijna geen mens weet, dan gaat het vooral om bepaalde NL-vragen.
Inderdaad. Nogmaals: er mogen wel wat Nl-vragen geschrapt worden. De boekvragen moeten sowieso verdwijnen.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ehm... Zo hoog scoort bert1 gewoonlijk toch niet? Niet rot bedoelt voor Bert overigens 
Ramon K is een betere optie 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
We zijn om 9 uur al begonnen... Karizma.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Het werd met de laatste vraag beslist vandaag.
1. Kos 21 pt.
2. Moviefreak#1 20 pt.
3. Ramon K 19 pt.
4. The One Ring 15 pt.
5. Streeter 9 pt.
6. Timbo_ 7 pt.
7. Bert1 3 pt.
8. karizma turk 2 pt.
9. Fisherking 1 pt.
10. soom 1 pt.
11. Goodfella_90 1 pt.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
We zijn om 9 uur al begonnen... Karizma.
maargoed... toch nog 2 punten gehaald