• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.947 actors
  • 9.370.964 votes
Profile

Televisie-overzicht

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Ok, bedankt.

Nu staan ze trouwens wel in de lijst. Volgens mij gaat er dus ergens iets fout bij het gedeelte "binnenkort". Toen ik die screenshots nam stonden de films van 24/12 nog onder die rubriek. Eens ze bij "vandaag" komen te staan wordt de lijst blijkbaar wel correct weergegeven. Bij het gedeelte "gisteren" is er ook geen probleem.

Edit:

De tv-gids eens grondig nagekeken tot en met woensdag 28/12/11 en alle dagen ontbreekt er wel iets, variërend van een tot wel vijf films. Zenders zijn ook willekeurig. Zowel uitsluitend Belgische als gemeenschappelijke zenders.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Aha het probleem is dus dat het volledige overzicht niet compleet is. Komt waarschijnlijk door de drukke decembermaand, waardoor er veel films te zien zijn en de site ergens tegen een of andere limiet aan loopt. Dat zal even anders afstellen.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Thanks, volgens mij loopt het nu wel goed.

Zal inderdaad aan het aantal uitgezonden films liggen, want de vorige problemen waren begin januari. Tijdens de Kerstvakantie dus.

Wel vreemd dat die ontbrekende films dan bij andere mensen wel in het weekoverzicht stonden.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Mijn excuses voor het erg laat updaten van de televisie gids voor vandaag. Ik had alles een woensdag toegevoegd maar ben om de een of andere bizarre reden een dag vergeten..

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Hoort Comedy Central inmiddels ook niet tot het standaard kabel pakket? Af en toe zenden ze daar ook een film uit (vorige week bijvoorbeeld Austin Powers in Goldmember). Misschien het overwegen waard om Comedy Central ook in het televisie-overzicht op te nemen?

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Lefgozer wrote:

Hoort Comedy Central inmiddels ook niet tot het standaard kabel pakket? Af en toe zenden ze daar ook een film uit (vorige week bijvoorbeeld Austin Powers in Goldmember). Misschien het overwegen waard om Comedy Central ook in het televisie-overzicht op te nemen?

Dat gebeurt volgens mij al hoor.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Kijk zowat elke dag naar het televisie-overzicht, maar ben er volgens mij nog nooit Comedy Central tegengekomen.

stinissen (crew films & series)

• 23436 messages
  • 76920 votes

Ik zal dat voortaan ook in de gaten houden al is de info daar niet altijd even best , hebben jullie info over uitzend datums stuur me dan een pm svp.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

stinissen wrote:

Ik zal dat voortaan ook in de gaten houden al is de info daar niet altijd even best , hebben jullie info over uitzend datums stuur me dan een pm svp.

Ik zal je daar wel bij helpen, ik heb in mijn tv gids ook CC erin staan, alleen staan daar weinig films tussen ? puur alleen series.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Lefgozer wrote:

Kijk zowat elke dag naar het televisie-overzicht, maar ben er volgens mij nog nooit Comedy Central tegengekomen.

En toch hebben er films ingestaan die op Comedy Central worden uitgezonden hoor, net zoals vroeger op MTV...

• 23436 messages
  • 76920 votes

606 wrote:

(quote)
Ik zal je daar wel bij helpen, ik heb in mijn tv gids ook CC erin staan, alleen staan daar weinig films tussen ? puur alleen series.

Dank u

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Er is een kleine verandering gebeurt in het zender overzicht. De Belgen onder ons zullen het al wel hebben opgemerkt maar de zenders Ketnet en Canvas zijn sinds kort opgesplitst naar twee verschillende kanalen. Canvas blijft op het oude vertrouwde kanaal en Ketnet verhuist naar 12 (bij mij is dit om de een of andere reden 25) dus dit betekent dat de zenders tegelijkertijd films kunnen uitzenden.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

Ik wil even vermelden dat vandaag op Rtl8 niet The Circle of Eight komt maar: Glass House: The Good Mother. The Circle of Eight staat vermeld in de Veronica Magazine, maar op tv zeggen ze iets heel anders.

Hetzelfde geldt voor: The Manchurian Candidate op Rtl7 donderdag 10 mei. Daar komt nu in de plek: darten.

Ik vind het een beetje vaag allemaal, maarja denk dat Veronica Magazine gewoon een paar foutjes heeft gemaakt, of het televisie schema is plotseling veranderd?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

TragieStar.* wrote:

Ik wil even vermelden dat vandaag op Rtl8 niet The Circle of Eight komt maar: Glass House: The Good Mother. The Circle of Eight staat vermeld in de Veronica Magazine, maar op tv zeggen ze iets heel anders.

Hetzelfde geldt voor: The Manchurian Candidate op Rtl7 donderdag 10 mei. Daar komt nu in de plek: darten.

Ik vind het een beetje vaag allemaal, maarja denk dat Veronica Magazine gewoon een paar foutjes heeft gemaakt, of het televisie schema is plotseling veranderd?

Ik denk het laatste want in mijn gids staat ook The Circle of Eight, en The Manchurian Candidate, erg jammer dat ze het veranderen had beide films nog niet gezien die stomme RTL7 ook altijd hetzelfde dan weer voetbal en nu weer dat darten.

• 23436 messages
  • 76920 votes

Ik heb de boel weer aangepast en hoop dat alles weer update is.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

narva77 wrote:

En toch hebben er films ingestaan die op Comedy Central worden uitgezonden hoor, net zoals vroeger op MTV...

Wil er nog even op terugkomen. Volgens mij heb je toch niet gelijk. Gister was bijvoorbeeld Swing Vote op Comedy Central; niet te zien in het overzicht. Eén week (of twee) geleden zonden ze Semi-Pro uit, dit was ook niet te zien in het televisieoverzicht.

• 23436 messages
  • 76920 votes

Lefgozer wrote:

(quote)

Wil er nog even op terugkomen. Volgens mij heb je toch niet gelijk. Gister was bijvoorbeeld Swing Vote op Comedy Central; niet te zien in het overzicht. Eén week (of twee) geleden zonden ze Semi-Pro uit, dit was ook niet te zien in het televisieoverzicht.

Ze horen er normaal wel op maar comedy central zendt vrij zelden films uit als jullie weer weten wanneer er weer een film komt laat het me dan svp ff weten ik ben ook maar een mens.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Oh oké, sorry. Ik ging er altijd vanuit dat het geautomatiseerd ging. Dan verdien je helemaal respect, stinissen. Ik kijk zeer regelmatig op het televisie-overzicht. Ik denk zomaar dat Comedy Central elke vrijdag een film uitzendt. Gister was Swing Vote dus en ik denk dat Semi-Pro ook op een vrijdag was.

Ik heb net gekeken op de site van ze, maar het ziet er naar uit dat je alleen de programmering op de dag zelf kan zien.

• 23436 messages
  • 76920 votes

Lefgozer wrote:

Oh oké, sorry. Ik ging er altijd vanuit dat het geautomatiseerd ging. Dan verdien je helemaal respect, stinissen. Ik kijk zeer regelmatig op het televisie-overzicht. Ik denk zomaar dat Comedy Central elke vrijdag een film uitzendt. Gister was Swing Vote dus en ik denk dat Semi-Pro ook op een vrijdag was.

Ik heb net gekeken op de site van ze, maar het ziet er naar uit dat je alleen de programmering op de dag zelf kan zien.

Ok maar samen komen we er wel uit

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

stinissen wrote:

Ok maar samen komen we er wel uit

En samen met mijn hulp komt het helemaal goed he Henk

• 23436 messages
  • 76920 votes

606 wrote:

(quote)

Precies

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Vanaf dinsdag 5 juni begint VijfTV weer met 'Kies je man'. Dit betekent dat er om 20u45 ofwel Return to Me (2000) ofwel Perfect Stranger (2007) wordt uitgezonden. Ik heb de films er nu nog niet ingezet maar zal dit doen zodra bekend is welke film ze uitzenden.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

narva77 wrote:

Lefgozer wrote:

Wil er nog even op terugkomen. Volgens mij heb je toch niet gelijk.

Wil ik toch nog even op terugkomen hoor. Ik had wel degelijk gelijk...

606 wrote:

En met mijn hulp, en van nog vele anderen waarschijnlijk...

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

narva77 wrote:

En met mijn hulp, en van nog vele anderen waarschijnlijk...

Niet wat ik er naast doe, Ik help Henk met de tv overzicht. Had het niet over toevoegen. Dit topic gaat over tv overzicht toch.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Daar heb ik het dus ook over. Dacht je echt dat je de enige was?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

narva77 wrote:

Daar heb ik het dus ook over. Dacht je echt dat je de enige was?

Zo bleek het wel ja, maar fijn dat er meer zijn die helpen

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

@narva77. Jij bent af en toe ook wel prikkelbaar.

( Joanna Lumley in the Land of the Northern Lights (2008) )

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Klopt. Maar daar heb ik ook uitgebreid mijn excuses voor gemaakt, zoals je daar kunt zien.

Ik wilde slechts eventjes melden dat er meerdere mensen zijn die Stinissen helpen met TV-data. Zo stuur ik regelmatig data voor documentaires die op de publieke omroepen worden uitgezonden.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

narva77 wrote:

Klopt. Maar daar heb ik ook uitgebreid mijn excuses voor gemaakt, zoals je daar kunt zien.

Ik wilde slechts eventjes melden dat er meerdere mensen zijn die Stinissen helpen met TV-data. Zo stuur ik regelmatig data voor documentaires die op de publieke omroepen worden uitgezonden.

Maakt ook niet uit, Henk is super blij met mij / andere users hun hulp.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Altijd handig inderdaad die hulp van Narva en Dragon!

Excuses als ik iemand vergeet natuurlijk

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.