• 177.911 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.041 votes
Profile

Televisie-overzicht

stinissen (crew films & series)

• 23433 messages
  • 76917 votes

Resurrection wrote:

Het tv-overzicht wordt hier niet altijd correct weergegeven. Vandaag is er bijvoorbeeld gewoon Champions League op Ned 3, terwijl hier aangeven wordt dat Man on Wire wordt uitgezonden. Ook Perfume begint, zoals bij Canvas gebruikelijk, om 20.40, maar hier staat dat hij om 23.15 aanvangt. Een aantal weken geleden wilde ik Bin-jip kijken op Ned 2, dus ik schakelde netjes in op de tijd die hier op MM werd aangegeven, bleek de film al een half uur onderweg te zijn. Toch wel een beetje ergerlijk.

Er gaat soms wel iets mis maar over het algemeen gaat het vrij goed en ja als jullie iets op valt zouden jullie dan een pm naar mijn kunnen sturen aub?

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

Tommeh wrote:

(quote)
Op de site van Film1 staat alles netjes aangegeven, dus die hoeft van mij niet. MGM en TCM zou wel erg handig zijn aangezien dat nergens aangegeven staat.

Op de site van MGM staat het ook netjes aangegeven.

Resurrection

• 104 messages
  • 0 votes

stinissen wrote:

Er gaat soms wel iets mis maar over het algemeen gaat het vrij goed en ja als jullie iets op valt zouden jullie dan een pm naar mijn kunnen sturen aub?

Ok, goed om dat te weten. Ik maak graag gebruik van het overzicht; in een oogopslag kan ik bepalen welke film ik wil gaan kijken, maar wordt je hééél soms wordt geënthousiasmeerd voor iets wat helaas toch niet uitgezonden blijkt te worden, of al bezig is

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Ik zie nu in de VPRO-gids de filmlijst van Maandag 30 Augustus. En als film van de dag staat er: Von morgens bis mitternacht (1920) van Karlheinz Martin. Iemand een idee waarom ik hem niet kan vinden op mm?

Anders probeer ik hem wel toe te voegen.

Edit: op Imdb staat hij wel.

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

Ik kan hem ook niet vinden, denk inderdaad dat hij er nog niet op staat dan.

Heb je de alternatieve titels (bij IMDB) geprobeerd?

narva77 (crew films)

• 12722 messages
  • 6540 votes

Als je er niet uitkomt, wil ik hem ook wel voor je toevoegen hoor.

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Ik ga het proberen

narva77 (crew films)

• 12722 messages
  • 6540 votes

OKé, succes!

Schijnt nogal een klassieker te zijn inderdaad!

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

narva77 wrote:

Als je er niet uitkomt, wil ik hem ook wel voor je toevoegen hoor.

Sorry, maar ik kom er niet echt uit.

Wil jij het misschien doen dan?

Ik kan gewoon het genre niet vinden en de poster lukt me ook niet echt

narva77 (crew films)

• 12722 messages
  • 6540 votes

Ik heb hem zojuist ingestuurd. Met een beetje geluk staat hij er maandagavond op!

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Oke top

Nou ga ik hem ook wel kijken/opnemen maandag hoor

narva77 (crew films)

• 12722 messages
  • 6540 votes

Graag gedaan hoor!

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

Vrijdag 15 oktober wordt op RTL 5 toch Transformers (2007) uitgezonden en niet The X-Files???

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Ik mis het overzicht van een hele week.

• 23433 messages
  • 76917 votes

RWL wrote:

Vrijdag 15 oktober wordt op RTL 5 toch Transformers (2007) uitgezonden en niet The X-Files???

Op de meeste sites stond inderdaad eerst The X-Files ook op de site waar wij onze info vandaan halen (cinema.nl) nu hebben ze dit weer aangepast naar de film Transformers.

• 23433 messages
  • 76917 votes

speranza wrote:

Ik mis het overzicht van een hele week.

Als je op tv overzicht klikt zie je daar boven meerdere tabbladen, ff wennen.

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

Ok, mooi dat Transformers er nu op staat. The X-files staat er ook nog in hoor.

• 23433 messages
  • 76917 votes

RWL wrote:

Ok, mooi dat Transformers er nu op staat. The X-files staat er ook nog in hoor.

Is een bugje wat Jordy er nog uit moet halen.

brabusRUS

• 1628 messages
  • 2808 votes

Ik mis een Dirty Harry film die een niet paar uur terug op SBS was. Ik heb de film niet af gekeken, omdat ik er te laat bij was (erg jammer), maar volgens mij was het Sudden Impact. Er zat een dialoog in waarin een collega van Dirty Harry verteld, dat Harry iedereen haat. Dus bleekscheten, negers etc. En toen vroeg zo'n andere Mexicaan (collega?) van: ''En wat denkt hij over Mexicanen''. Harry: ''Die mag ik nog het minst.''

Sudden Impact? De desbetreffende film begon om 00:45.

• 23433 messages
  • 76917 votes

Helaas stond deze film ook niet bij onze info bron www.cinema.nl

wel stond de film Surviving the Game

aangegeven weet iemand of die film wel is uitgezonden?

narva77 (crew films)

• 12722 messages
  • 6540 votes

In het TV-overzicht van a.s. woensdag 20 oktober staat het volgende:

Chicken Run (2000)

woensdag 20 oktober, 15:30 uur, Nederland 3

Wilden Hühner, Die (2006)

Alternatieve titel: The Wild Chicks, woensdag 20 oktober, 15:31 uur, Nederland 3

Lijkt mij niet dat dit klopt....!

• 23433 messages
  • 76917 votes

Klopt inderdaad ze staan bij www.cinema.nl beide aangegeven weet iemand welke er nu wel komt?

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

Volgens mij kunnen kinderen in de herfstvakantie elke dag kiezen tussen twee films en wordt die met de meeste stemmen uitgezonden.

narva77 (crew films)

• 12722 messages
  • 6540 votes

starbright boy wrote:

Volgens mij kunnen kinderen in de herfstvakantie elke dag kiezen tussen twee films en wordt die met de meeste stemmen uitgezonden.

Klopt inderdaad! Ik lees het nu ook in het Veronica-Magazine!

Dat geldt voor de gehele komende week zie ik nu! Ik denk niet dat het vantevoren al bekend wordt, welke film uitgezonden gaat worden. Dat weet je denk ik pas om 15.30 uur, dus dat wordt even goed opletten Henk!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik ben een beetje verlaat met het Vlaamse overzicht door examens maar morgen heb ik mijn laatste vak dus ergens in de loop van de dag komt het wel tevoorschijn!

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Ik heb een vraagje:

Is het wellicht mogelijk om de films die de komende week op tv komen wat eerder in het overzicht te zetten? Met name omdat ik rondom het weekend vaak niet aanwezig ben, vind ik het wat jammer om pas zo laat te zien welke films er allemaal aankomen of helaas al geweest zijn.

Anders kan ik net zo goed mn tv-gids gaan gebruiken. .

Verder geen kritiek op Henk, maar vanaf gisteren of vandaag (woensdag/donderdag) staat al in de gids welke films er tot en met volgende week vrijdag op tv komen... Dat kan dan toch ingevoerd worden?

• 23433 messages
  • 76917 votes

kos wrote:

Ik heb een vraagje:

Is het wellicht mogelijk om de films die de komende week op tv komen wat eerder in het overzicht te zetten? Met name omdat ik rondom het weekend vaak niet aanwezig ben, vind ik het wat jammer om pas zo laat te zien welke films er allemaal aankomen of helaas al geweest zijn.

Verder geen kritiek op Henk, maar vanaf gisteren of vandaag (woensdag/donderdag) staat al in de gids welke films er tot en met volgende week vrijdag op tv komen... Dat kan dan toch ingevoerd worden?

Ik doe het pas weer vanaf 1 mei ivm met mijn ziekte m'n taken worden nu nog steeds over genomen door een van de crew leden.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik probeer om de gehele week altijd toe te voegen vanaf dinsdag (de dag dat de Humo hier in de bus ligt) maar soms lukt dat niet altijd wegens tijdgebrek (zoals deze week trouwens).

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

maar... als je de tvgids binnenkrijgt op dinsdag is die toch van de week er na???

narva77 (crew films)

• 12722 messages
  • 6540 votes

Kos, Henk doet momenteel even niet het TV-overzicht vanwege privé-omstandigheden.

HarmJan doet momenteel het TV-overzicht!

kos wrote:

Dat zou ik sowieso altijd doen, dat doe ik ook!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.