• 177.901 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.003 votes
Profile

Televisie-overzicht

Tommy The Cat

• 102 messages
  • 161 votes

Ter info. Vanavond zijn er twee films op Veronica, waarvan de ene wel (Gravity) en de ander niet (Passengers) in het overzicht staat.

Inmiddels hanteer ik een ouderwetse gids .

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Hoi Tommy, bedankt voor je meldingen, ik heb het onder de aandacht gebracht bij de programmeur.

stinissen (crew films & series)

• 23433 messages
  • 76917 votes

Problemen zijn bekend maar nogmaals ze werken er echt aan helaas heb ik ook door een storing geen bevoegdheid om de films handmatig erin te zetten als ik dat kon had ik het allang gedaan.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Wordt de nieuwe zender https://www.paramountnetwork.nl/ ook toegevoegd aan het tv-overzicht?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Apollinisch wrote:

Wordt de nieuwe zender https://www.paramountnetwork.nl/ ook toegevoegd aan het tv-overzicht?

stinissen? Vanavond bijvoorbeeld wordt Rocketman uitgezonden.

• 23433 messages
  • 76917 votes

Apollinisch wrote:

(quote)
stinissen? Vanavond bijvoorbeeld wordt Rocketman uitgezonden.

Zeker dat doet hij automatisch Welke films zijn er vandaag op TV? - MovieMeter.nl wel paramount aanvinken , helaas zie ik hem daarna niet staan wel andere films van Paramount.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ik heb de zender nu kunnen vinden door op naam te zoeken, maar hij is niet meer zichtbaar als je klikt op "Terug naar basis TV zenders". De zender zit standaard bij KPN en Ziggo dus daar kan hij toch aan de basiszenders toegevoegd worden?

Lijkt nog wel wat mis te gaan inderdaad want volgens het tv-overzicht wordt niet Rocketman maar Schutter island uitgezonden vanavond.

• 23433 messages
  • 76917 votes

Daar moeten we Tim voor berichten maar laten we eerst kijken welke film wordt uitgezonden.

Rotterdam@1

• 877 messages
  • 423 votes

Dan meld ik hier eveneens dat "le vieux fusil" op TV Monde vanavond komt 21.00 uur.

Met Philippe Noiret, Romy Schneider e.a. Speelt zich af in WO 2, schijnt spannend, en beklemmend te zijn.

Bij de pagina die bij deze film hoort, staat aangegeven dat hij a.s. zondag op TV Monde komt, maar in het alg. overzicht niet, dat deze vanavond komt. Heb al jaren de VARA-gids, ouderwets en toch zo nuttig....

Rotterdam@1

• 877 messages
  • 423 votes

stinissen wrote:

Daar moeten we Tim voor berichten maar laten we eerst kijken welke film wordt uitgezonden.

Hoi heer Stinissen: ik zie nu, dat het niet vermelden van films op tv zich ook vandaag weer voordoet: De film Tootsie uit 1982 met Dustin Hoffman o.a. staat ook niet in de lijst van vandaag. Wel bij de pagina van de film, maar wat heb je daaraan als je niet weet dat die film komt? NPO 2 00.02 uur vannacht, dus!

Zou het kunnen, dat de reden plaatsgebrek is? Er zijn elke dag zoveel films op zoveel kanalen!

• 23433 messages
  • 76917 votes

Rotterdam@1 wrote:

(quote)

Hoi heer Stinissen: ik zie nu, dat het niet vermelden van films op tv zich ook vandaag weer voordoet: De film Tootsie uit 1982 met Dustin Hoffman o.a. staat ook niet in de lijst van vandaag. Wel bij de pagina van de film, maar wat heb je daaraan als je niet weet dat die film komt? NPO 2 00.02 uur vannacht, dus!

Zou het kunnen, dat de reden plaatsgebrek is? Er zijn elke dag zoveel films op zoveel kanalen!

Nee dat heeft er niks mee te maken, vroeger liep de dag door tot 3.00 uur dus toen stond de film bij de betreffende dag met de nieuwe eigenaren hebben ze besloten de dag tot 0.00 uur te laten lopen dus jou film die begint op 0.02 uur staat bij de volgende dag, persoonlijk vind ik dit mosterd na de maaltijd want als je het de volgende dag leest is de film al uitgezonden... Ik heb dit grote probleem al meerdere male aangekaart maar het schijnt niet te kunnen.....En ja zeer frustrerend..

Rotterdam@1

• 877 messages
  • 423 votes

Dank voor het antwoord! Relativeren: er zijn echt belangrijker dingen in het leven, dan een onvermelde film, toch?

En mijn film is Tootsie ook niet en we hebben de VARA-gids al jaren...

Rotterdam@1

• 877 messages
  • 423 votes

Nog een tip: voor kinderen en nog grotere "kinderen": Kauwboy van Boudewijn Koole zondagochtend a.s NPO 3/ 9.00 uur over een jongen met wezenlijke problemen thuis, die een kauw vindt buiten en er een sterke band mee ontwikkelt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Rotterdam@1 wrote:

Nog een tip: voor kinderen en nog grotere "kinderen": Kauwboy van Boudewijn Koole zondagochtend a.s NPO 3/ 9.00 uur over een jongen met wezenlijke problemen thuis, die een kauw vindt buiten en er een sterke band mee ontwikkelt.

Ja heel leuk allemaal maar je zit constant in de verkeerde topics je praatjes te plaatsen wat vrij storend is. Je ziet toch ook wel dat dit geen topic voor kijktips is?

T.O.

• 2413 messages
  • 2790 votes

Ik dacht dat ik dit al eens eerder had gemeld, maar kan het nergens terugvinden: documentaires worden vrijwel nooit meer opgenomen in het tv-overzicht sinds 'de transitie'. Zou fijn als daar iets aan gedaan kan worden.

• 23433 messages
  • 76917 votes

T.O. wrote:

Ik dacht dat ik dit al eens eerder had gemeld, maar kan het nergens terugvinden: documentaires worden vrijwel nooit meer opgenomen in het tv-overzicht sinds 'de transitie'. Zou fijn als daar iets aan gedaan kan worden.

Daar zijn de technische mensen mee bezig maar door vakantie en de andere vele bugs lopen ze nog een hoop achter. Ik zal weer een pm sturen na de mensen die hier overgaan.

stephan-0115

• 1358 messages
  • 2198 votes

Het is augustus en dus filmmaand op Canvas. Elke avond een film. En de programmering is weer ronduit indrukwekkend, met o.a. films van Fassbinder, Bunuel, Von Trier maar ook klassiekers als The Matrix en The Elephant Man (morgen). Het loont dus de tv-gids in de gaten te houden!

film013

• 37 messages
  • 3264 votes

Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Ik heb hier al eens eerder melding van gemaakt, op het series forum zelfs al meerdere keren: de TV overzichten van Moviemeter zijn niet compleet. Vanavond komt bijvoorbeeld de film Nostalgic Christmas op RTL8. Dit weet ik doordat ik naast Moviemeter ook een andere filmsite ben gaan gebruiken. Het kan niet aan de zenderinformatie liggen, want een andere film die vanavond komt op RTL 8 staat wel vermeld op Moviemeter. Nu heb ik Nostalgic Christmas bijna een jaar geleden al eens gezien en een cijfer gegeven op Moviemeter, dus ik vraag me af waarom het filmoverzicht TV (net als het serieoverzicht TV) nog steeds niet compleet is op Moviemeter. Ik vind dit echt een cruciale functie van de site, maar blijkbaar lukt het niet om betrouwbare TV overzichten te leveren.

• 23433 messages
  • 76917 votes

film013 wrote:

Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Ik heb hier al eens eerder melding van gemaakt, op het series forum zelfs al meerdere keren: de TV overzichten van Moviemeter zijn niet compleet. Vanavond komt bijvoorbeeld de film Nostalgic Christmas op RTL8. Dit weet ik doordat ik naast Moviemeter ook een andere filmsite ben gaan gebruiken. Het kan niet aan de zenderinformatie liggen, want een andere film die vanavond komt op RTL 8 staat wel vermeld op Moviemeter. Nu heb ik Nostalgic Christmas bijna een jaar geleden al eens gezien en een cijfer gegeven op Moviemeter, dus ik vraag me af waarom het filmoverzicht TV (net als het serieoverzicht TV) nog steeds niet compleet is op Moviemeter. Ik vind dit echt een cruciale functie van de site, maar blijkbaar lukt het niet om betrouwbare TV overzichten te leveren.

Helemaal mee eens de mensen die hier over gaan krijgen het maar niet waterdicht zo ook de documentaires en vele series neemt het tooltje (nog) niet mee, We hopen op verbetering maar de mensen die de site onderhouden zijn hier nog steeds mee bezig. We zullen dit weer doorsturen na de betreffende mensen want inderdaad dit is erg frustrerend niet alleen voor u maar ook voor ons.

film013

• 37 messages
  • 3264 votes

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om te achterhalen welke films ontbreken in het TV overzicht. Misschien eens een andere tv-gids raadplegen en kijken welke niet op Moviemeter verschijnen en vervolgens kijken hoe dat komt? Ik las hierboven al dat iemand een ouderwetse VARA TV-gids had en die zal inderdaad betrouwbaarder zijn ondanks dat die een week van tevoren gedrukt wordt.

• 23433 messages
  • 76917 votes

film013 wrote:

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om te achterhalen welke films ontbreken in het TV overzicht. Misschien eens een andere tv-gids raadplegen en kijken welke niet op Moviemeter verschijnen en vervolgens kijken hoe dat komt? Ik las hierboven al dat iemand een ouderwetse VARA TV-gids had en die zal inderdaad betrouwbaarder zijn ondanks dat die een week van tevoren gedrukt wordt.

Ze doen dit via een tooltje dat de films en series automatisch worden gekoppeld maar dit werkt nog steeds niet goed ik zou het ook graag anders zien maar we hebben de developers weer bericht.

Rotterdam@1

• 877 messages
  • 423 votes

Het zou best eens kunnen dat het aanbod van films elke dag zó groot is dat alles vermelden niet te doen is. Zoiets, dus.

Het positieve van deze situatie is, dat het ieder aanspoort zelf goed te zoeken en een film missen is geen halszaak.

nijkerkbert

• 604 messages
  • 775 votes

In De Site > Algemeen > Weinig films in het dagelijks overzicht:

Vandaag maar twee films in het overzicht? Komt wel vaker voor dat het TV overzicht slecht gevuld is.

Rotterdam@1

• 877 messages
  • 423 votes

nijkerkbert wrote:

Vandaag maar twee films in het overzicht? Komt wel vaker voor dat het TV overzicht slecht gevuld is.

Inderdaad! Was mij ook al opgevallen, daarom heb ik bijv. Wind River erbij gezet, sfeervolle film Canvas 22.45 uur vanavond. Aanduiding dat hij komt, staat ook niet bij de film hier. Zelf zoeken is het devies!

• 23433 messages
  • 76917 votes

We hebben weer een pm gestuurd naar de betreffende persoon van de site devolper. En hopen dat het snel is opgelost.

• 23433 messages
  • 76917 votes

nijkerkbert wrote:

Ze doen dit via een tooltje dat de films en series automatisch worden gekoppeld maar dit werkt nog steeds niet goed ik zou het ook graag anders zien maar we hebben de developers weer bericht

Rotterdam@1

• 877 messages
  • 423 votes

stinissen wrote:

(quote)

Ze doen dit via een tooltje dat de films en series automatisch worden gekoppeld maar dit werkt nog steeds niet goed ik zou het ook graag anders zien maar we hebben de developers weer bericht

Inderdaad: developer, dat viel me al op.

Als een lijst zoals vandaag bijv. eindigt met een film die om 22.05 uur begint, dan is het toch duidelijk onvolledig, zeker voor de zaterdag of worden de resultaten niet meer door een echt mens/developer gelezen? Ik hou het voorlopig op de krant/Volkskrant online en internet. En wat ik al schreef: een film missen is geen halszaak. Relativeren een goede deugd.

• 23433 messages
  • 76917 votes

Rotterdam@1 wrote:

(quote)

Inderdaad: developer, dat viel me al op.

Als een lijst zoals vandaag bijv. eindigt met een film die om 22.05 uur begint, dan is het toch duidelijk onvolledig, zeker voor de zaterdag of worden de resultaten niet meer door een echt mens/developer gelezen? Ik hou het voorlopig op de krant/Volkskrant online en internet. En wat ik al schreef: een film missen is geen halszaak. Relativeren een goede deugd.

Helemaal mee eens daarbij heb ik ook nog alle zenders aangevinkt bij het tv overzicht om maar niks te missen en daarom zou het wel mooi zijn dat het werkte.

Rotterdam@1

• 877 messages
  • 423 votes

Schindler's list op BBC 2 vanavond 23.00 uur Ned. Tijd. Staat ook niet in de daglijst, daarom nu vermelding.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

stinissen

Ik ga er achteraan! Hoort inderdaad voller te zijn.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.