• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.166 votes
Profile

Televisie-overzicht

stinissen (crew films & series)

• 23434 messages
  • 76917 votes

stinissen wrote:

(quote)

Ik zal er na kijken

Inderdaad vanaf woensdag niks ik ga gelijk mailen.

• 23434 messages
  • 76917 votes

stinissen wrote:

(quote)

Inderdaad vanaf woensdag niks ik ga gelijk mailen.

Nu afwachten de betreffende mensen zijn nu op de hoogte, bedankt voor het melden.

film013

• 37 messages
  • 3264 votes

Konwou wrote:

De lijst met films welke op tv worden uitgezonden is niet volledig. Kan dit worden hersteld?

Miste je ook films die vandaag of morgen worden uitgezonden? Zo ja, welke zenders/films?

narva77 (crew films)

• 12722 messages
  • 6540 votes

film013 wrote:

(quote)

Miste je ook films die vandaag of morgen worden uitgezonden? Zo ja, welke zenders/films?

Sowieso Penoza: The Final Chapter (Film, 2019), die vanavond om 20.30 uur op NPO3 uitgezonden wordt.

Konwou

• 9 messages
  • 625 votes

stinissen wrote:

(quote)

Nu afwachten de betreffende mensen zijn nu op de hoogte, bedankt voor het melden.

Zie ook vandaag dat bijv. het dinner op RTL8 niet wordt getoond.

• 23434 messages
  • 76917 votes

Konwou wrote:

(quote)

Zie ook vandaag dat bijv. het dinner op RTL8 niet wordt getoond.

Klopt en dat komt omdat de film na 0.00 uur begint en dat is de betreffende woensdag waar de problemen beginnen.

Mr Thee

• 1588 messages
  • 1197 votes

film013 wrote:

(quote)

Vanavond 00:00 uur (ook zie opmerking @stinissen) rtl 7 Midsommar

pop

• 167 messages
  • 635 votes

De lijst met films welke op tv worden uitgezonden staat geen enkele film meer op.

Ik zie geen films meer bij films op tv???

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

We zullen nogmaals contact zoeken met de beheerders.

Hopelijk wordt het tv-overzicht gauw hersteld.

Lavrot

• 900 messages
  • 0 votes

Nog steeds geen enkele film in het TV Overzicht, terwijl in deze periode de hoeveelheid films niet te tellen is.

Tommy The Cat

• 102 messages
  • 161 votes

Voor zover nodig want het is al gemeld, maar bij mij ook geen resultaten bij het tv overzicht. Geldt voor alle dagen. En ook bij series geen resultaten. Is al een paar dagen het geval, eerder ervaarde ik dat de lijst niet compleet was.

nijkerkbert

• 604 messages
  • 775 votes

Nee inderdaad al een paar dagen geen film- en serie overzicht meer.

Wordt hier aan gewerkt? Al dagen lang geen overzicht van wat er op tv komt!

• 23434 messages
  • 76917 votes

ozzie-angel wrote:

Wordt hier aan gewerkt? Al dagen lang geen overzicht van wat er op tv komt!

Als het goed is werkt het weer de betreffende mensen waren op vakantie.

stinissen wrote:

(quote)

Als het goed is werkt het weer de betreffende mensen waren op vakantie.

Yes, het werkt weer! Super blij mee!

Scheurleer

• 331 messages
  • 573 votes

Het overzicht is toch nog niet compleet. De films van 20.30u van vandaag staan er niet in. Was gisteren ook al zo. Vandaag o.a. Ready player 1 en the intern.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik verbaas me vooral over het feit hoeveel mensen dit tv-overzicht belangrijk vinden. Ik kijk al sinds begin deze eeuw geen films op tv meer. Bakken reclames, constant ouwe meuk dat er al 1000 keer op is geweest. Toch opvallend en geinig dat velen het wel doen.

ZAP!

• 5448 messages
  • 3621 votes

The Oceanic Six wrote:

...Bakken reclames, constant ouwe meuk dat er al 1000 keer op is geweest. Toch opvallend en geinig dat velen het wel doen.

Op NPO3 keek ik vannacht nog Herman Vermoordt Mensen (2021). Teruggekeken, de reclame zit er alleen voor en na, en die er voor zat kon ik doorspoelen. Dus er is wel wat te halen hoor.

Het was alleen niet zo'n toffe film...

ILDIB

• 3061 messages
  • 2378 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik verbaas me vooral over het feit hoeveel mensen dit tv-overzicht belangrijk vinden. Ik kijk al sinds begin deze eeuw geen films op tv meer. Bakken reclames, constant ouwe meuk dat er al 1000 keer op is geweest. Toch opvallend en geinig dat velen het wel doen.

Opnemen en doorspoelen waar nodig. Ideaal.

Lavrot

• 900 messages
  • 0 votes

Film overzicht is weer bagger, sinds een dag of 10 (gokje). Ik kijk elke dag even of er nog iets komt dat de moeite waard is om op te nemen, maar jullie overzicht is zo onbetrouwbaar als een politicus (of mag ik dat hier niet zeggen?). Afijn, zie maar. Ik kap ermee, om deze onbetrouwbare info nog langer dagelijks te bezoeken. Jammer, toch. Voor jullie. En uw adverteerders?

Tommy The Cat

• 102 messages
  • 161 votes

Hier hetzelfde. @Lavrot wat gebruik je nu als alternatief?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Tommy The Cat wrote:

Hier hetzelfde. @Lavrot wat gebruik je nu als alternatief?

De problemen met het tv-overzicht zijn inmiddels opgelost.

Mochten er toch nog fouten zijn dan kun je dat melden aan stinissen, of in dit topic.

Tommy The Cat

• 102 messages
  • 161 votes

Al lange tijd is het tv overzicht bij mij niet compleet. Bijvoorbeeld de films op Veronica vanavond staan niet in het overzicht.

• 23434 messages
  • 76917 votes

Tommy The Cat wrote:

Al lange tijd is het tv overzicht bij mij niet compleet. Bijvoorbeeld de films op Veronica vanavond staan niet in het overzicht.

The Martian (Film, 2015) - MovieMeter.nl Het staat wel bij de film maar niet in het overzicht we sturen dit gelijk door na de betreffende mensen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Tommy The Cat

Het overzicht is inmiddels weer compleet.

Het had te maken met de zender die niet bij de automatische selectie zat. Dit is nu aangepast; nu worden alle zenders getoond, tenzij je ze zelf uitvinkt.

• 23434 messages
  • 76917 votes

stinissen wrote:

(quote)

The Martian (Film, 2015) - MovieMeter.nl Het staat wel bij de film maar niet in het overzicht we sturen dit gelijk door na de betreffende mensen.

Heb je 'Veronica' apart aangevinkt? Dus niet Disney/Veronica?

Tommy The Cat

• 102 messages
  • 161 votes

Zonet gekeken. Overzicht niet compleet. Vanavond komt er bijvoorbeeld op Rtl7 een paar films op die niet in het overzicht staan. Rtl7 staat wel in de lijst, handmatig nogmaals toegevoegd maar geen verschil. Wel of niet ingelogd en ander apparaat idem.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Tommy The Cat wrote:

Zonet gekeken. Overzicht niet compleet. Vanavond komt er bijvoorbeeld op Rtl7 een paar films op die niet in het overzicht staan. Rtl7 staat wel in de lijst, handmatig nogmaals toegevoegd maar geen verschil. Wel of niet ingelogd en ander apparaat idem.

Verwijder even de MovieMeter cookies.

Vanwege de recente technische aanpassing is het aan te raden je cookies te verwijderen. Ik krijg na verwijdering van de cookies 43 films te zien bij maandag.

Tommy The Cat

• 102 messages
  • 161 votes

Dank, maar dat heeft geen effect hier. Vandaag staan de films op Rtl7 en Veronica overigens wel in het overzicht, maar ontbreekt België één (American Made) ook na handmatig verwijderen en toevoegen van de zender. Kortom, onvoorspelbaar incompleet.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.