- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote MovieMeter prijsvraag topic
Het grote MovieMeter prijsvraag topic
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Ja, ik sla hem deze keer denk ik ook over. Ik weet namelijk zeker dat ik ga winnen (ik heb geoefend).
Zou zonde kunnen zijn voor de volgende prijsvraag...
Brinta
-
- 77 messages
- 96 votes
Ik mag wel mee doen, maar ik doe niet mee. 
En waarom niet? Ik weet zeker dat ik ga winnen... vandaar dat ik meedoe. Lekker puh. Stop dus maar met gokken en raden.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
En waarom niet?
Omdat ik a) niet geïnteresseerd ben in deze film en b) wel weer kans wil maken op de volgende prijsvraag. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Johan Cruijff liefhebber.... ? 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes

Dat zou de pijn van de twee laatste niet-gewonnen prijsvragen behoorlijk verzachten. 
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Ik durf het bijna niet te vragen (we worden al zo verwend), maar zou dit niet elke keer gedaan kunnen worden: vermelden welke prijs er de volgende keer te winnen is?
(Tenzij dit nog niet bekend is natuurlijk.)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Sorry, ben ik niet van plan. Ik gaf deze keer een tipje van de sluier, maar ik vind dat het steeds een verrassing moet blijven welke prijsvraag er aan zit te komen.
Maar eh, een enkele keer wil ik op de chat wel eens verklappen wat de volgende prijsvraag is. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De winnaars van de Dame la Mano prijsvraag zijn bekend:
- chiquita
- Patricia
Zij winnen alletwee een exemplaar van de dvd van Dame la Mano, beschikbaar gesteld door A-film.
Winnaars gefeliciteerd!
Graag ontvang ik per pm jullie adresgegevens.
Antwoord op de vraag:
De NL vertaling van de titel is 'geef me je hand'.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes
had hem dus wel goed 
gefeliciteerd chiquita en patricia veel plezier ermee
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Er staat weer een nieuwe prijsvraag op de voorpagina!
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Beetje verwarrende vraag over Johan. Is dat als speler of als speler EN trainer?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Er staat niet voor niets 'in totaal'..... 
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Okee, dat wilde ik even 100% duidelijk hebben.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Gefeliciteerd Chiquita & Patricia.
Ik zat er kilometers naast. Ik had gewoon de Nederlandse titel op de filmposter genomen, maar blijkbaar zijn ze hier op MM slimmer dan ik dacht... 
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Ik voel een flauwe Belgenmop opkomen, maar ik hou me maar in
.
Captain Pervert
-
- 4645 messages
- 2100 votes
Dit is een erg leuke DVD om te hebben. Voor als Nederland zich niet kwalificeert en je behoefte hebt aan wat Hollands glorie 
Devastation HCT
-
- 405 messages
- 1414 votes
Ik antwoodde: haar dikke handen. Blijkbaar fout dus.
.
Maar, van harte, Chiquita en Patricia.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes
Gefeliciteerd Chiquita & Patricia.
Ik zat er kilometers naast. Ik had gewoon de Nederlandse titel op de filmposter genomen, maar blijkbaar zijn ze hier op MM slimmer dan ik dacht... 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Er staat niet voor niets 'in totaal'..... 
Geldt het lidmaatschap voor de Blauwe Olifant dan ook mee? 
chiquita
-
- 1109 messages
- 1683 votes
Ik hoefde lekker niks op te zoeken. Ik spreek vloeiend Spaans, dus het was een makkie. Ben in ieder geval erg blij met deze DVD: dansen als levensbehoefte. Heerlijk toch.
Bedankt iedereen. 
Patricia
-
- 13 messages
- 1461 votes
Heb ook niets moeten opzoeken, der zitten hier thuis twee mensen die goed Spaans kunnen....
Bedankt!
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Ik hoefde lekker niks op te zoeken. Ik spreek vloeiend Spaans, dus het was een makkie. Ben in ieder geval erg blij met deze DVD: dansen als levensbehoefte. Heerlijk toch.
Bedankt iedereen. 
Ik wil ook nog eens een keer spaans gaan leren, maar het lijkt me echt supermoeilijk.
chiquita
-
- 1109 messages
- 1683 votes
Afgezien van de onregelmatige grammaticale regeltjes en het feit dat er 3 verschillende verleden tijden en 3 toekomstige tijden bestaan, is het ontzettend makkelijk. Vooral als je Latijn hebt gehad. Gewoon proberen, het valt reuze mee. Na wat basiskennis een half jaartje in Spanje of Zuid-Amerika wonen en je hebt het onder de knie.
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Heb de DVD van Smultronstället nog steeds niet ontvangen.