- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote MovieMeter prijsvraag topic
Het grote MovieMeter prijsvraag topic
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Ook voordeel voor de niet-winnaars. Voor hen is er
- de mogelijkheid om met zijn twee personen voor de prijs van 1 naar Goodbye Dragon Inn te gaan.
Liever alleen naar de film? Profiteer dan van een double bill-mogelijkheid. Voor de prijs van 1 kaartje op een avond naar zowel Goodbye Dragon Inn als I don't want to sleep alone.
Meld Moviemeter aanj de kassa om van deze actie gebruik te maken.
Bu San (Goodbye Dragon Inn) is Mandarijn, Taiwanees gesproken, Nederlands, Frans ondertiteld, 82' kleur
28 t/m 30 jun 1 t/m 4 jul 19:45 Filmmuseum Vondelpark, Vondelpark 3, Amsterdam
In dezelfde week draait ook I don't want to sleep alone van Tsai nog elke dag om 21.30 uur.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ha, geweldig. Heb hem al gezien, maar een biosbezoek naar deze geweldige film is just... fucking genius
Enige probleem is dat ik nog niet zeker weet of ik kan (kwam ik gister achter). Als het echt niet lukt, is het dan mogelijk om iemand anders (van MM) onder mijn naam te laten gaan ?
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd en veel plezier, een erg mooie film.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Gefeliciteerd! Bu San in de bioscoop zien, prachtig. Veel plezier.
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4039 votes
Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Enige probleem is dat ik nog niet zeker weet of ik kan (kwam ik gister achter). Als het echt niet lukt, is het dan mogelijk om iemand anders (van MM) onder mijn naam te laten gaan ?
Ok, dat zou spijtig zijn. Geef het dan even tijdig door, dan is het geen probleem, kan iemand anders op jouw naam.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Bedankt voor de prijs, ik zal hem zeker gaan bekijken.
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Ik kan helaas niet naar Bu San, in Amsterdam, omdat het een beetje ver reizen is, en ik het Vondelpark ook niet makkelijk kan vinden, en bovendien heb ik niemand om mee te nemen. Ik ga ervan uit dat iemand anders best wel zin heeft om erheen te gaan, en hoop die persoon daar dan ook blij mee te maken. Erg spijtig maar helaas gaat Bu San aan mijn neus voorbij...
kos
-
- 46697 messages
- 8853 votes
Ik denk niet dat het Vondelpark moeilijk te vinden is hoor
.
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Hm, maar ik vind het niet prettig om daar in mijn eentje naar toe te zwalken
.. Als er nou eens een hele knappe, blonde, blauwogige jongen, type Ryan Gosling of zo zou zijn om me mee te nemen, zou ik het in overweging nemen, maar het is ook, helaas, een beetje te ver voor een avond film
.
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Nou, ik ben wel blij te maken met die kaartjes hoor, was sowieso al van plan te gaan. Veel zin om Bu San op groot scherm te zien. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Nou, ik ben wel blij te maken met die kaartjes hoor, was sowieso al van plan te gaan. Veel zin om Bu San op groot scherm te zien. 
Ok deal! 
Je hebt een PM van mij ontvangen.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Nog iemand die grote belangstelling heeft ? Ik gaat het namelijk ook niet redden, PM me maar
Erg jammer overigens, erg mooie film die volgens mij prachtig is op groot scherm, aangezien het in essentie ook over het grote scherm gaat.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Ik stuur je een PM met instructies.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Heb ik ook weer iemand blijgemaakt
En ik vind het nogsteeds spijtig dat ik het niet red, maar soms gaan (onverwachte) afspraken voor..
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Nieuwe prijsvraag: