- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote MovieMeter prijsvraag topic
Het grote MovieMeter prijsvraag topic
V
-
- 8369 messages
- 3366 votes
Hartstikke leuk!! De kaartjes zijn vandaag binnen gekomen. Ben benieuwd 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Ik ben trots de nieuwe prijsvraag te mogen bekendmaken. Zie voorpagina!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Oh ja, adresgegevens hoef je niet in te sturen. Dat gaat deze keer anders.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Zeer vette prijsvraag. Wil nou wel es winnen, damnit
.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
De winnaars van de AFFF prijsvraag:
- Captain Pervert
- De Knip
- GerwinF
- John Doe
- Nicolage Rico
- petey
- Phoenix
- ROOSKY
- ToNe
- La dormeuse
Winnaars gefeliciteerd! Jullie ontvangen zsm bericht over hoe jullie de kaarten kunnen verkrijgen. Ik wacht nog even op een mailtje van de organisatie dat de kaarten klaar liggen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3862 votes
Gefeliciteerd allemaal. Balen had er deze keer een goed gevoel over.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
74 deelnemers.
Morgen krijgen de winnaars instructies waar en hoe ze de kaarten kunnen ophalen. Ik hoop 's morgens vroeg.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Woei!
Echt voor het eerst dat ik zoiets win! Bedankt
.
lngrid
-
- 1232 messages
- 553 votes
Ach, helaas, ik had ook goede hoop deze keer...
Maar winnaars: van harte gefeliciteerd!
Leno
-
- 5921 messages
- 4407 votes
Gefeliciteerd, veel plezier!
De winkansen waren trouwens wel groot: 74 deelnemers en 10 prijzen..
Captain Pervert
-
- 4648 messages
- 2101 votes
Ik had twee kaartjes gewonnen en ben met m'n vriendin op de laatste dag van het festival naar Memories of Murder geweest, en we hebben er een dagje Amsterdam aan vast geplakt.
MovieMeter, bedankt 
Trouwens, toen mijn naam op het lijstje werd gezocht ("Wat mijn username is? Uhm, ik ben die bovenste daar"
) zag ik nog veel namen niet doorgestreept staan, volgens mij zijn veel kaartjes niet afgehaald. Maar ik kan het ook verkeerd gezien hebben. Jammer.
lngrid
-
- 1232 messages
- 553 votes
Ik was zondagavond de eerste die weggestreept werd (als dat al is gebeurd). Het was nogal een gedoe. "Moviewat?? Nooit van gehoord. Misschien beneden bij de balie?" Daar moesten weer allerlei mensen bijgehaald worden, en ik moest de goede username ook zelf aanwijzen, maar uiteindelijk kwam het toch nog goed
.
Ik had mijn vader meegenomen en we hebben ons samen prima vermaakt met 'Do you like Hitchcock?'. Ben maandag nog naar een tweede film gegaan, terwijl het er anders waarschijnlijk niet van was gekomen om naar het festival te gaan. Maar het beviel goed
.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Ik was de laatste dag gegaan, eigenlijk had ik helemaal niet gewonnen maar 1 van de winnaars kon niet dus toen werd ik alsnog winnaar. (nog bedankt Kappeuter btw)
Ik hoopte dat ik nog naar Hitchhiker's Guide to the Galaxy kon maar dat bleek niet te kunnen helaas (iets met dat het afsluitingsfilm was ofzoiets) dus ben toen maar Innocence gedaan, wat geen onaardige keus was gelukkig (3.5*)
Bij mij wisten ze ook niet wat ik precies bedoelde toen ik de kaartjes kwam ophalen, maar ergens beneden lag een duistere envelop met moviemeter erop dus kwam het gelukkig toch nog goed.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Bij mij wisten ze ook niet wat ik precies bedoelde toen ik de kaartjes kwam ophalen, maar ergens beneden lag een duistere envelop met moviemeter erop dus kwam het gelukkig toch nog goed.

Captain Pervert
-
- 4648 messages
- 2101 votes
Hehe, ook ik stond voor jan lul bij de balie aan de straat. "Misschien bij de balie beneden ofzo whatever rot op ik weet niks." Bij de balie beneden wist de sjaak aan wie ik het vroeg aanvankelijk ook niet, maar iemand anders zei "wacht, dat ligt daar en daar".
Ach, over een paar jaar is MovieMeter zo fucking groot, dan is het gewoon het MovieMeter festival daarzo. 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Ik kwam in Cinerama zowaar opeens Petey tegen, compleet uit de IFFR-context. Bizar! 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ach, over een paar jaar is MovieMeter zo fucking groot, dan is het gewoon het MovieMeter festival daarzo. 
En dan zit jij misschien bij de balie aan de straat en zegt: whatever rot op ik weet niks. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Een volgende keer mogen ze wel eens betere instructies geven. Wat ik aan jullie heb doorgegeven had ik letterlijk van ze doorgekregen.

Wat dacht je; heb ik te veel gezopen? 
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
bij mij informeerde de kassajuf even achter en stuurde me naar beneden. Daar had de dame achter de balie de juiste envelop binnen30 seconden te pakken, zodat ik 1 minuut later alweer voor de kassa stond. O ja, ze vroeg niet naar mijn nick, maar aangezie ik aan grootheidswaanzin leidt, neem ik gewoon aan dat ze me herkende.
Ja zeg, loop je daar nietsvermoedend de bios binnen en hoor je gelijk je naam roepen. Die MM-ers kom je ook overal tegen.
Heel leuk om eens een ander festival te zien dan het IFFR. Nog lekker intiem en klein. Alleen mogen ze wel wat aan de bioscoop doen, mijn armleuning was nog slechts een illusie van een armleuning.
Volgend jaar ga ik weer, zelfs als ik niet win.
lizard
-
- 83 messages
- 0 votes
als ik een prijs van 200 kaartjes win krijgen jullie hier een prijsvraag