- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het smiley / emoticons topic
Het smiley / emoticons topic
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Die zeehond mogen ze er hier wel ingooien, maar dan nog ietsje groter.

SilverGun
-
- 1151 messages
- 818 votes
Op het forum van Something Awful hebben ze verreweg de beste smileys. Overzichtje daarvan is geblockt op werk, maar zal de link straks even plakken.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Ik ben blij dat Jordy lekker conservatief is op dat gebied 
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Ik ben blij dat Jordy lekker conservatief is op dat gebied
Eens.
SilverGun
-
- 1151 messages
- 818 votes
Tja, SA is sowieso een veel bontere bedoeling dan MM en dat heeft daar juist z'n charme wel imo. Ik zou die smileys ook zeker niet vinden passen op een site als deze. Maar lelijk en weinig grappig vind ik ze helemaal niet.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:
Ik wil graag meer smileys! Ik kan me niet voldoende uitdrukken met deze selectie. Ik mis voornamelijk een "ik steek mn tong uit naar je" emoticon, en een " ik lig in een scheur" smiley. 
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Ik mis voornamelijk een "ik steek mn tong uit naar je" emoticon, en een " ik lig in een scheur" smiley.
Zijn deze nog niet genoeg
?
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Nee, die ene is meer "haha wat ben ik suf" en die andere is niet uitbundig genoeg. 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Ik wil graag meer smileys! Ik kan me niet voldoende uitdrukken met deze selectie. Ik mis voornamelijk een "ik steek mn tong uit naar je" emoticon, en een " ik lig in een scheur" smiley.
. Sommige recensies staan zo al vol van de emotions.
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Op forum.fok.nl zal je het vast ook naar je zin hebben. Smileys genoeg.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Ik denk (en hoop) ook niet dat je voorstel het gaat halen.
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
Hoezo je hoeft toch alleen maar te stemmen en een review erover te schrijven ik gebruik die dingen zelden.
Uitdrukkingen kunnen ook geformuleerd worden.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Kunnen we binnenkort recensies schrijven met slechts emoticons erin 
Zegt genoeg
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind de film 
Het acteerwerk was 
Wel jammer van die plottwist 
Maar uiteindelijk verdiend de film een voldoende 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Hoezo je hoeft toch alleen maar te stemmen en een review erover te schrijven ik gebruik die dingen zelden.
Uitdrukkingen kunnen ook geformuleerd worden.
De smiley is een onmisbaar item in de internet taal! Menig misverstand is ontstaan door het gemis van de benodigde lichaamstaal en intonatie tijdens een online gesprek/discussie. Door het gebruik van smileys is dit te vermijden. In het geval van de " ik steek mn tong naar je uit" smiley werkt het als volgt:
User A: random stomme opmerking
User B: Ik vind je een oelewapper!
User A: Gdvr*%^%###!!!
Duidelijk een situatie die vermeden had kunnen worden door het gebruik van een vriendelijke doch gerichte " ik steek mn tong naar je uit" smiley.

riesma
-
- 3706 messages
- 3081 votes
Die smiley hebben we:
. Al staat de tong wat scheef, we kunnen hem alsnog daarvoor gebruiken. MSN heeft dat 'gebrek' ook.
Ik heb zelf ook een smiley aangevraagd (rode wangen-blozen), maar er zijn altijd alternatieven, zoals een afbeeldingsurl plakken vanaf een andere (smiley)site. Het moet geen kermis worden natuurlijk.
En na een tijdje leer je de mensen hier beter kennen, dan kom je er vanzelf achter wie iets serieus of ironisch bedoelt.
(= klop-op-de-schouder-knipoog)
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
Denk dat ze al wat heeft meegemaakt op internet.
Als ze hier al een aanvraag ervoor doet. 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
ik bedoel meer zoiets:

Maar die is heel lelijk, ik heb een hele mooie in mn msn, iemand een idee hoe ik die dan hier kan gebruiken?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
@ Amity
Jij bedoelt gewoon een "ik doe het lekker toch wel" of een "lekker puh" smiley 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Jes! Nice Alien by the way, daar lig ik elke nacht naast 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gevaar is dan natuurlijk wel dat het hier een kleuterschool gaat worden, als er nóg meer smileys in komen. Staan er tenslotte al 28 en je kunt altijd zelf, zoals eerder gezegd, een link toevoeging indien gewenst.