• 178.081 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.440 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Zijn allebei een beetje lastig maar hoop het zo goed vertaald te hebben.

Marcus West is radeloos als blijkt dat de FBI hem er ingeluisd heeft en zijn vriendin vermoord is. Hij gaat terug naar huis om uit te rusten en zijn oude vrienden op te zoeken. Maar hij heeft geen tijd om uit te rusten, hij zal een laatste klus moeten uitvoeren of het moeten bekopen met zijn leven.

Julie Cavendish komt uit een familie van grote Broadway-actrices. Haar moeder Fanny blijft acteren, haar dochter Gwen begint net, en haar overijverige broer Tony heeft de familie ten schande gemaakt door naar Hollywood te vertrekken. Net op het moment dat Julie overweegt om met pensioen te gaan komt Tony terug. Julie wil trouwen en een normaal leven beginnen. Dan dienen zich er allerlei omstandigheden aan die haar besluiten om haar beslissing te heroverwegen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

jarno1975 wrote:

Zijn allebei een beetje lastig maar hoop het zo goed vertaald te hebben.

[/i]

Hartelijk dank, bij deze is vertalen verleden tijd.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Mocht iemand zich geroepen voelen om deze film toe te voegen? Zie hier voor meer informatie.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Niet de meest fantastische still aller tijden Verhoeven

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

(afbeelding)

Valt nog mee in vergelijking met de eerste twee stills.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Wie maakt me los?

Cats Dancing on Jupiter (2011) - IMDb staat nog niet op MM.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

jarno1975 wrote:

Wie maakt me los?

Zou het graag doen, kon geen NL plot vinden dus houd voor mij op helaas.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

jarno1975 wrote:

Wie maakt me los?

Gedaan! Mooie poster overigens.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Een vraagje aan crew

Ik ben eerder begonnen voor de titel Sybil, maar het is afgekeurd, opnieuw aangepast.

Stinnissen heeft al deze film goedgekeurd.

Hoe zit dat met regeling? Wie wint? Als ik ben film bezig voor de toevoegen, dat zie je toch iemand bezig is? Of kan ik zo meedoen?

Het is niet eerlijk met wedstrijd...

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Afgekeurd = Afgekeurd !

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

606 wrote:

(quote)
Dat kan zeker gebeuren.

Zelfde dat je 48 uur de tijd hebt voordat het voor iedereen beschikbaar is.

Vandaar mijn hulp vraag omdat ik het nu alleen niet kan en er toch veel tijd in heb zitten.

Hoewel ik het een lange doch zinvolle discussie vond, heb ik me er verder niet echt mee bemoeid. De eerste die begint met het toevoegen doet het meeste werk. Kan begrijpen dat sommige gaan racen met opnieuw opsturen.

Heb ook echt mijn redenen om geen toevoegingen te doen. Twee honden vechten om een been en ......

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Je krijgt 48 uur de tijd om de toevoeging aan te passen en terug in te sturen, lijkt mij toch wel tijd genoeg? Als jij in die 48 uur geen goede poster vind dan zal de andere persoon ook goed moeten zoeken voor een degelijke afbeelding te vinden.

Er zijn ook maar twee zaken bij het toevoegen die moeite vragen naar mijn inziens, namelijk het plot en de poster. De rest is gewoon copy paste van Imdb (meestal toch) dus zoveel werk is een toevoeging bij mij nooit geweest.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Iemand interesse om deze film toe te voegen? Hier kun je de poster vinden en IMDB kun je een plot vinden. Makkelijker kan ik het je niet maken.

brabusRUS

• 1628 messages
  • 2808 votes

Deze is volgens mij nog niet toegevoegd: Sheep Impact (2011)

Sheep Impact (2011) - IMDb

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

brabusRUS wrote:

Deze is volgens mij nog niet toegevoegd: Sheep Impact (2011)

Sheep Impact (2011) - IMDb

De film lengte is veel te kort. Minimaal 45 minuten is een vereiste, maar Sheep Impact heeft slechts een speelduur van 4 minuutjes en wordt omschreven op IMDB als een commercial. Niet toevoegbaar dus.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Ik zal de onderste 4 wel insturen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

jarno1975 wrote:

Ik zal de onderste 4 wel insturen.

Daar zitten 2 dezelfde bij als ik het goed heb.

Man on a Mission.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

heb leuk poster gevonden

wie heeft even zin NL plots vertalen?

A wealth of romantic and familial complications face a musician en route to Cuba in the comedy Cuarteto de la Habana. Walther is a Spanish jazz musician who gets word from a woman in Havana named Lita that she is his mother, whom he hasn't seen since he was a baby. Walther, excited by the prospect of a family reunion, catches a flight to Cuba, where he meets Segis, a man who is soon to marry Diana.

Alvast bedankt

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

kappeuter wrote:

Deze films staan nog niet op MM, voor wie zin heeft om ze toe te voegen:

Allemaal behoorlijk matige releases hoor. Video, Video On Demand...

Weet je zeker dat ze toegelaten worden op de site? Anders begin ik er niet eens aan...

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Decec wrote:

heb leuk poster gevonden

A wealth of romantic and familial complications face a musician en route to Cuba in the comedy Cuarteto de la Habana. Walther is a Spanish jazz musician who gets word from a woman in Havana named Lita that she is his mother, whom he hasn't seen since he was a baby. Walther, excited by the prospect of a family reunion, catches a flight to Cuba, where he meets Segis, a man who is soon to marry Diana.

Alvast bedankt

Ik zou het wel kunnen vertalen, maar dit is een beetje een vaag plotje... Wie is Diana dan? Want die wordt plotseling op het einde pas voorgesteld.

goongumpa

• 3057 messages
  • 4083 votes

La Société du Spectacle van Guy Debord moet ook 'ns toegevoegd worden.

(afbeelding)

La société du spectacle (1973) - IMDb

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Plot?

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Decec wrote:

heb leuk poster gevonden

Alvast bedankt

vervolg:

When Walther meets Diana, it's love at first sight, but it turns out there's a hitch -- Diana is Lita's daughter, and though her father was not Walther's father, being half-siblings is still enough to throw a serious spanner into the works

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Hey Decec, als je nou eens Google Translate gebruikt? en dan de uitkomst (wat meestal onlogische Nederlandse zinnen zijn) corrigeert?

Just a tip

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

@Movie-Addicted, dat kan ik, niet vanwege mijn taalproblemen... (handicap)...

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Okej, sorry! da wist ik niet. Wel tof dat je dan de moeite steeds neemt! na bijna 2500 toevoegingen! vind dat wel een mijlpaal!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Movie-Addicted wrote:

Okej, sorry! da wist ik niet. Wel tof dat je dan de moeite steeds neemt! na bijna 2500 toevoegingen! vind dat wel een mijlpaal!

En als je de moeite neemt net als ik wordt ik verzocht te stoppen met vertalen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.