- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Er is net afgekeurd: wie kan me even helpen voor NL plots vertalen?
Michael Preston plays "Pansy," a boastful miner who irritates all of his co-workers, none more so than Tarzan. The foreman calls out Pansy, challenging him to a bare-knuckle boxing match. The climax finds virtually everyone in town gathering for this battle royale, with several bankrolls wagered on the surprising outcome.
niemand?
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Hier is een still: Armenian Cinema.
Thanks! 
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Antwerpen Centraal / Antwerp Central van Peter Krüger staat nog niet in de database
YouTube - ANTWERP CENTRAL / ANTWERPEN CENTRAAL BY PETER KRÜGER
Peter Kruger - Antwerpen Centraal | Film-recensies | Humo: The Wild Site
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Die wil ik wel eens doen 
edit: consider it done
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Uit de wiki:
Indien een film op één van de volgende filmfestivals wordt vertoond, mag de film sowieso worden toegevoegd:
IFFR, IDFA, Berlinale (Berlijn), Cannes, Venetië, Locarno, Sundance, Toronto, South by Southwest (Austin, Texas), New York Film Festival en Telluride Film Festival.
Deze film heeft zowel op TIFF als in Venetië gedraaid dus volgens mij gewoon toevoegbaar.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dolphin Tale (2011) Prachtige film.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bij die 2e film staan 2 stemmen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh, verrek! Laatste keer dat ik keek was ik de enige. Al geloof ik die andere stem niet. 
LostCauze
-
- 179 messages
- 1371 votes
Ik heb gezocht maar kan er niets over vinden. Hoe zit het met het toevoegen van documentaires over muziek artiesten, mag dat gewoon? Ik bedoel niet live concerten maar meer dingen als DIT.
Ik zag namelijk die docu over Foo Fighters hier staan en vroeg me af of ik de (hiphop) documentaires die ik heb staan gewoon mag toevoegen...
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Een docu die enkel op dvd uitgebracht is, en daar lijkt het in dit geval sterk op, valt onder de noemer straight-to-dvd en mag niet op MM^. Het is allemaal hier te lezen, meer info over hulp bij toevoegen: klik.
^ Met de uitzondering ''Straight-to-video docu's die op de Nederlandse en/of Belgische publieke omroep (in Vlaanderen openbare omroep) worden vertoond, kunnen wel worden toegevoegd (uitgezonderd lokale zenders).''
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wie kan hier wat mee om het te bewerken en tekst onder in de hoek weghalen ?

LostCauze
-
- 179 messages
- 1371 votes
Een docu die enkel op dvd uitgebracht is, en daar lijkt het in dit geval sterk op, valt onder de noemer straight-to-dvd en mag niet op MM^. Het is allemaal hier te lezen, meer info over hulp bij toevoegen: klik.
^ Met de uitzondering ''Straight-to-video docu's die op de Nederlandse en/of Belgische publieke omroep (in Vlaanderen openbare omroep) worden vertoond, kunnen wel worden toegevoegd (uitgezonderd lokale zenders).''
Ah dank. Ik had daar wel gekeken maar hier overheen gelezen (misschien handig om Documentaires apart te noemen op de wiki?).
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ah top, ga het nog een keer proberen met jouw bericht.
Bij concertfilms werkt dat echter anders, zie de volgende regel in wiki die ik al eerder aanhaalde: ''Niet toevoegbaar: Concertregistraties, theaterregistraties (toneelstukken, musicals, one-man-shows, stand-up performances, etcetera). Mbt concertregistraties: Concertfilms zijn toevoegbaar als de desbetreffende film een bioscooprelease in Nederland of België heeft gehad. Alle overige concertfilms worden volgens de vastgestelde regels behandeld.'' De laatste regel zal daar nog worden verwijderd, want die kan voor verwarring zorgen. Dus alleen als kan aangetoond worden dat deze film een biosrelease in Nederland en/of België gehad heeft, kan de film worden toegevoegd.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ah dank. Ik had daar wel gekeken maar hier overheen gelezen (misschien handig om Documentaires apart te noemen op de wiki?).
Het staat er allemaal duidelijk vermeld.@ chevy93: zie mijn PM.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Ik zou die versleten rand links ook even zwart maken.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik zou die versleten rand links ook even zwart maken.
Bedankt voor de tip, had het al in de gaten 
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Randen zijn nu ook bijgewerkt.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Randen zijn nu ook bijgewerkt.
Dan ga ik het crew team een pm sturen, met een nieuwe poster.
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
heb mooi poster gezien, wie wil helpen voor NL plots vertalen?
A working woman recovering from an abusive relationship and its self-destructive repercussions meets a seemingly charming, friendly bank teller, whom she marries. Almost as soon as the marriage begins, she begins losing things and events begin occurring that she cannot remember, which all seem to be the fault of her husband. Whether she is actually insane from going off her medication or if her husband is inexplicably toying with her remains to be seen.
Dank!
-
- 10971 messages
- 2790 votes
@Decec:
Een werkende vrouw die herstellende is van een gewelddadige relatie en de zelfmoordneigende gevolgen daarvan, ontmoet een schijnbaar charmante en vriendelijke bankmedewerker waarmee ze trouwt. Nog maar net getrouwd begint ze door te draaien en kan ze bepaalde gebeurtenissen zich niet meer herinneren, wat allemaal de schuld lijkt te zijn van haar man. Of ze werkelijk gek begint te worden doordat ze gestopt is met haar medicijnen, of dat haar man een spelletje met haar speelt valt nog te bezien.
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Voor de liefhebber, deze staat er nog niet op: Witness Insecurity (2011) - IMDb
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
@jarno1975: staat in de wachtrij.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Het DVD-icoontje rechtsonder heb ik weggehaald, moest er nog meer aangepast worden?

Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Wie kan helpen ons (incl Stinissen
) NL plots vertalen?
1993:
Fourth Waltons reunion TV movie is now set in the 1960s which has John-Boy still living in New York, trying to persuade his fiancée to marry him. Meanwhile, Ben and Cindy's daughter, Virginia, has died and Cindy is finding life very lonely without her. She tells Ben that she would dearly love to adopt another baby, but Ben feels that it is not a good idea. Also Ben is arguing with his father about their lumber company for he wants to buy a new truck, but John keeps insisting that they can't afford it. Elsewhere, Erin now has three children and is separated from Paul. Her decision to start seeing another man causes some indignation among the other Walton family members. Ike and Corabeth become grandparents when Aimee has a little baby daughter, while Elizabeth returns from Europe and reunites with Drew, her old beau.
Dank!
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7278 votes
Het DVD-icoontje rechtsonder heb ik weggehaald, moest er nog meer aangepast worden?
(afbeelding)
'DVD-icoontjes' hoeven helemaal niet verwijderd te worden van hoezen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.