• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.373.034 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7278 votes

RickZ wrote:

Kan iemand de film "The Orphan Killer" toevoegen. Ik heb em net gezien maar kan m'n commentar niet kwijt.

The Orphan Killer Wants You to Join his Bloody Revolution | Horror Movie, DVD, & Book Reviews, News, Interviews at Dread Central - dreadcentral.com De film wordt alleen via Facebook uitgebracht. Mocht de film bijv. bij Amazon of andere normale distributiekanalen verstrekt worden dan kan hij er alsnog op.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Is het toch niet eens tijd om de toevoegregels te reëvalueren? The Orphan Killer is een release op DVD/Blu-Ray mét soundtrack. De film kan nu enkel niet op MM omdat het een wat experimenteel distributiekanaal heeft?

Ik begrijp dat je de amateurfilms te download aangeboden van MM wil houden, maar de regels zijn momenteel toch iets te grof zo blijkt.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7278 votes

Punt is dat als we dat gaan toestaan, je alle films moet toestaan die alleen via een Facebook pagina zijn te bestellen. Dan krijg je onherroepelijk veel amateurspul op de site.

Dat er ook een soundtrack bij zit zegt weinig. Dat is tegenwoordig technisch gezien gewoon vrij makkelijk te realiseren.

Versoepeling op dit punt lijkt ons niet wenselijk, want iedereen kan een Facebook pagina aanmaken en een DVD of BD via dit kanaal distribueren.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Toch is het duidelijk niet zomaar een amateurproject. Staat gewoon op IMDb, acteurs met ervaring, een officiële soundtrack met bestaande/bekende artiesten en een regisseur die ook al films professioneel in de winkel heeft liggen.

De film ondertussen ook gezien, niet mijn ding verder maar ik heb al véél amateuristischere rommel op MM gezien.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7278 votes

Geen goede film inderdaad. Maar dat doet er, zoals je zelf al zegt, niet toe.

Het vervelende is dat je ergens een grens moet trekken omdat het anders echt chaos wordt. Als we elke film moeten gaan bekijken en bepalen wat wel en niet amateuristisch is, dan is het einde volledig zoek. Daarbij komt dat zoiets dan subjectief blijft. En we zouden ons niet meer bezig kunnen houden met de 'gewone' lijst etc.

Als dit duidelijk niet een amateurproject is, dan komt het wel goed met die nu ontbrekende release-criteria. Dan gaat de film vanzelf via andere kanalen dan 'eigen beheer' uitkomen.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Zinema wrote:

Dan gaat de film vanzelf via andere kanalen dan 'eigen beheer' uitkomen.

The times are a-changin!

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Los daarvan, de regisseur van deze film staat zelfs al gewoon op MM. Wat is de kans dan nog dat het om een amateurfilm gaat? Zoiets kan je toch makkelijk meenemen in je beslissing, blijf je meteen ook objectief.

Sai

• 56 messages
  • 2569 votes

606 wrote:

Waar heb je die still vandaan kan je een link geven.

cinematek.be

http://www.cinematek.be/images/dbfiles/90218/small.jpg

Ik kan echt niks vinden verder. Wat raar is, aangezien hij volgens mij vrij vaak op filmscholen wordt vertoond.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Sai wrote:

(quote)
cinematek.be

http://www.cinematek.be/images/dbfiles/90218/small.jpg

Ik kan echt niks vinden verder. Wat raar is, aangezien hij volgens mij vrij vaak op filmscholen wordt vertoond.

Deze link is niet voldoende ik moet een link hebben van de website zo dat ze kunnen zien dat het op die website staat.

Niet alleen de link van de stil.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7278 votes

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

even een vraagje aan crew?

is dit wel toegevoegd/toevoegbaar meer dan zeven delen?

In the Heat of the Night: Give Me Your Life (1994)

IMDb Search

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wie is bereid dit plot de taal fouten eruit te halen.

Heb het van een website en niet vertaald

Dial History en The way of the Weed - veto.be

Een sterdanser bij het Ballett Frankfurt wordt anno 7097 gedropt bij een in desolaat landschap. Hij moet hier in opdracht van ene Alan de resultaten van een vroeger onkruideksperiment trachten op te sporen. Na drie dagen ontdekt Thomas in een tunnel verroeste waterleidingen en een nogal ongewoon computersysteem. De files die hij kraakt geven informatie vrij over onkruid met een gedragskode, dat een uitvloeisel of overblijfsel blijkt te zijn van het vroegere kruideneksperiment. Thomas vindt ook naakte, schijnbaar levensloze mensen die, wanneer ze in een reusachtig, lichtgevend aquarium gedropt worden, als het ware tot leven komen en op lichte muziek gecomponeerd door Peter Vermeersch minimale bewegingen maken. Objecten lijken in sluimerparalyse. Maar in het water gaan ze bewegen. Bewegingspatronen komen overeen met die van de eerder ontsijferde files. Deze lijken op procedurale geheugenvoorraden van een onbekende stam, net zo lastig te identificeren als de bewegingspatronen van onkruid.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

En het mag meteen wel wat ingekort worden.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik heb dit vertaald is het een beetje goed

Anthony Ricks is een crimineel die na zijn executie opnieuw tot leven wordt gewekt. Hij wordt naar een futuristische gevangenis gestuurd om een virus te pakken te krijgen dat een bende heeft ontwikkeld. De gevangenis is een vierkante ruimte in LA waar gevangene alles mogen doen wat ze willen. Anthony Ricks komt daar samen met Darla terecht om naar de psychotische bendeleider Ironhead en zijn virus te zoeken voordat hij het los laat over LA.

Origineel

Ricks is a criminal who is revived after execution to go into a futuristic prison to get a virus that the big prison gang has created. The prison is a squared off area of LA that the prisoners are put into and allowed to do as they please. Ricks soon meets up with Darla and they search the prison city for the psychotic Ironhead and his virus that he plans to unleash on the city of LA.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Vierkante ruimte zou ik vervangen door afgebakend gebied.

Het is een afgeschermd gebied in LA wat als gevangenis dient.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

jarno1975 wrote:

Vierkante ruimte zou ik vervangen door afgebakend gebied.

Het is een afgeschermd gebied in LA wat als gevangenis dient.

Bedankt voor de tip heb het gelijk aangepast.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Decec wrote:

IMDb Search

crew?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Decec wrote:

(quote)

crew?

Je hebt een tv serie en je hebt los staande films.

Maar met die los staande films weet ik ook niet hoe dat zit.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

606 wrote:

Wie is bereid dit plot de taal fouten eruit te halen.

Heb het van een website en niet vertaald

Dial History en The way of the Weed - veto.be

Een sterdanser bij het Ballett Frankfurt wordt anno 7097 gedropt bij een in desolaat landschap. Hij moet hier in opdracht van ene Alan de resultaten van een vroeger onkruideksperiment trachten op te sporen. Na drie dagen ontdekt Thomas in een tunnel verroeste waterleidingen en een nogal ongewoon computersysteem. De files die hij kraakt geven informatie vrij over onkruid met een gedragskode, dat een uitvloeisel of overblijfsel blijkt te zijn van het vroegere kruideneksperiment. Thomas vindt ook naakte, schijnbaar levensloze mensen die, wanneer ze in een reusachtig, lichtgevend aquarium gedropt worden, als het ware tot leven komen en op lichte muziek gecomponeerd door Peter Vermeersch minimale bewegingen maken. Objecten lijken in sluimerparalyse. Maar in het water gaan ze bewegen. Bewegingspatronen komen overeen met die van de eerder ontsijferde files. Deze lijken op procedurale geheugenvoorraden van een onbekende stam, net zo lastig te identificeren als de bewegingspatronen van onkruid.

Wie kan de taal fouten bekijken en eruit halen.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Decec wrote:

IMDb Search

Inderdaad. Waarom mag Give Me Your Life er wel op maar de andere delen niet?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Decec wrote:

IMDb Search

De film staat er al heel lang op, dus het fijne weet ik er niet van. Het is in ieder geval geen pilot van de serie. Wellicht is de film ooit in de bioscoop uitgebracht, wat deze film toevoegbaar zou maken.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Kan iemand me helpen met het vinden van een still / poster van Qamin unaynutyan?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Hier is een still: Armenian Cinema.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Baggerman wrote:

(quote)

De film staat er al heel lang op, dus het fijne weet ik er niet van. Het is in ieder geval geen pilot van de serie. Wellicht is de film ooit in de bioscoop uitgebracht, wat deze film toevoegbaar zou maken.

Dank voor antwoord

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Er is net afgekeurd: wie kan me even helpen voor NL plots vertalen?

Michael Preston plays "Pansy," a boastful miner who irritates all of his co-workers, none more so than Tarzan. The foreman calls out Pansy, challenging him to a bare-knuckle boxing match. The climax finds virtually everyone in town gathering for this battle royale, with several bankrolls wagered on the surprising outcome.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Iemand die mij een link kan geven waarmee duidelijk wordt dat de nieuwe concertfilm van Sigur Rós, Inni, wel degelijk op deze site hoort?

Kijk bijvoorbeeld naar de lijst met plekken waar deze op het grote scherm te bewonderen zal zijn:

Inni – Cinema Purgatorio - cinemapurgatorio.com

Zo'n "film" hoort er toch gewoon op?

zazdarovje

• 82 messages
  • 5435 votes

Fellow members of the community,

here's a fistful of foreign films chosen to be submitted to the next Academy Awards for Best Foreign Film still missing from the database.

Thanks for your help.

Belvedere - Ahmed Imamovic

Drama - 2010 - Bosnia and Herzegovina - 90'

with Jasna Diklic, Milenko Iliktarevic and Semir Krivic

pic: http://catalogue.globalfilm.org/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/e/belvedere_int.jpg

plot: Belvedere (2010) - Plot Summary - imdb.com

imdbcode: 1730186

Tilt - Viktor Chouchkov

Drama/Romance - 2011 - Bulgaria/Germany - 94'

with Yavor Baharov, Radina Kardjilova and Ovanes Torosian

pic: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRXCzTcWm-J7oEV...

plot: Tilt (2011) - Plot Summary - imdb.com

imdbcode: 1680019

Violeta se fue a los cielos - Andrés Wood

Biography/Drama - 2011 - Chile - 110'

with Francisca Gavilán, Gabriela Aguilera and Daniel Antivilo

pic: http://latino.cinequo.com/wp-content/uploads/2011/08/Violeta-se-fue-a-los-cielos-202x300.jpg

plot: (couldn't find: please, help)

imdbcode: 2014392

Habanastation - Ian Padrón

Drama/Fantasy - 2011 - Cuba - 95'

with Claudia Alvariño, Rubén Araujo and Blanca Rosa Blanco

pic: http://www.cinematecacubana.com/ProdImages/2457%20habanastationL.jpg

plot: CUBANOW - The Digital Magazine of Cuban Arts and Culture (the best I could find)

imdbcode: 2034692

Adaminte Makan Abu - Salim Ahamed

Drama - 2011 - India - 101'

with Salim Kumar, M.R. Gopakumar and Jaffer Idukki

pic: http://images.mathrubhumi.com/english_images/2011/May/22/03082_168637.jpg

plot: Adaminte Makan Abu (2011) - Plot Summary - imdb.com

imdbcode: 1945039

José e Pilar - Miguel Gonçalves Mendes

Documentary/Biography - 2010 - Portugal - 125'

with José Saramago, Pilar del Rio and Gael Garcia Bernal

pic: Error - moviecom.com.br.

plot: José e Pilar (2010) - Plot Summary - imdb.com

imdbcode: 1789810

Utomlyonnye Solntsem 2: Tsitadel - Nikita Mikhalkov

Drama - 2011 - Russia - 157'

with Nikita Mikhalkov, Nadezhda Mikhalkova and Vladlen Davydov

pic: http://www.drole.ru/uploads/posts/2011-05/thumbs/130485...

plot: Burnt by the Sun 3 : Citadel - kinoglaz.fr

imdbcode: 1912518

Khát vong Thang Long - Trong Ninh Luu

Action/Drama - 2010 - Vietnam - 90'

with Kim Long Thach, My Uyên Ngô and Quach Ngoc Ngoan

pic: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/vi/thumb/2/20/Kh%C3%A1t_v%E1%BB%8Dng_Th%C4%83ng_Long.jpg/400px-Kh%C3%A1t_v%E1%BB%8Dng_Th%C4%83ng_Long.jpg

plot: “Khat Vong Thang Long” fights its way to an official premiere « Viet Channel - vietchannel.wordpress.com

imdbcode: 2064836

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

chevy93 wrote:

Iemand die mij een link kan geven waarmee duidelijk wordt dat de nieuwe concertfilm van Sigur Rós, Inni, wel degelijk op deze site hoort?

Kijk bijvoorbeeld naar de lijst met plekken waar deze op het grote scherm te bewonderen zal zijn:

Inni – Cinema Purgatorio - cinemapurgatorio.com

Zo'n "film" hoort er toch gewoon op?

Uit de wiki:

Indien een film op één van de volgende filmfestivals wordt vertoond, mag de film sowieso worden toegevoegd:

IFFR, IDFA, Berlinale (Berlijn), Cannes, Venetië, Locarno, Sundance, Toronto, South by Southwest (Austin, Texas), New York Film Festival en Telluride Film Festival.

Deze film heeft zowel op TIFF als in Venetië gedraaid dus volgens mij gewoon toevoegbaar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.