- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Wat is er mis mee om te wachten om een toevoeging in te sturen tot op het moment dat je zeker bent dat het toevoegwaardig is?
Hij bedoeld, wanneer je er mee wacht dan stuurt een ander hem in.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Hij bedoeld, wanneer je er mee wacht dan stuurt een ander hem in.
Het scheelt de crew ook nog eens onnodig werk.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3922 votes
Punt is dat je zelf toegeeft dat je het ook doet. Je hoeft trouwens niet zo uit de hoogte te doen met je constructiefs.
Ja, ik geef toe dat ik me daar ook schuldig aan maak. Ik heb niet het idee dat jou opmerkingen iets toevoegen, dat ik ook wel eens een film wegzet doet er niet toe, het gaat er om of het kan of niet. Wanneer er een geldige nieuwe regel komt zal ik me daar aan aanpassen.
Daar is niks mis mee (het hoort zelfs zo) maar mensen houden zich er niet aan, vandaar deze vraag (aan de crew).
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3922 votes
]En dat is erg omdat? De film kan maar op de site staan. Of de toevoeger nu jarno1975, wimnoot, of om het even wie is, dat maakt toch niets uit.
Het scheelt de crew ook nog eens onnodig werk.
Inzendingen die niet deugen kosten veel meer tijd en als "valse" toevoegingen bijvoorbeeld gelijk voor iedereen beschikbaar zijn, heeft het geen zin om ze fout in te sturen. Daar wil ik het over hebben. Ook is het voor de crew lastig want zij moeten een film 100% goed toevoegen want daar wordt extra op gelet.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Is er iemand die dit Franse plot kan vertalen?
Ancien délinquant repenti, Pierre Dalpé est aujourd'hui un homme heureux. À 35 ans, il vit des heures paisibles auprès de sa femme Madeleine et de leurs trois enfants. Il est vidangeur, gère quelques camions et les affaires vont bien. De son côté, Madeleine est intervenante sociale auprès des jeunes. Elle a connu Pierre dans la rue presque vingt ans plus tôt et elle s'est attachée à lui. Mais depuis peu, leur quartier est envahi par des dealers et de jeunes prostituées. La route de Pierre croisera celle d'Eve, une jeune junkie sous l'emprise d'un gang de rue qui le poussera à faire face aux démons de son passé.
Ik ben niet echt verder gekomen dan dit:
De ex-gevangene Pierre Dalpé is nu een gelukkig man. Op zijn 35e leeft hij samen met zijn vrouw Madeleine en hun drie kinderen een rustig leven. Pierre heeft een eigen bedrijf en beheert een paar vrachtwagens. Madeleine heeft Pierre bijna twintig jaar geleden leren kennen en zich aan hem verbonden. Sinds kort wordt hun buurt overspoeld met drugsdealers en jonge prostituees.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Wat zijn eigenlijk de regels met betrekking tot de regisseursnaam Alan Smithee? Als ik nu zoek op die naam op MM staan er 27 films onder deze naam vermeld, maar dit zijn in principe allemaal verschillende regisseurs.
Decec
-
- 6741 messages
- 8583 votes
Deze MM 27 films hebben geen "IMDB" code vermeld, dus, kijk maar goed 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wat zijn eigenlijk de regels met betrekking tot de regisseursnaam Alan Smithee? Als ik nu zoek op die naam op MM staan er 27 films onder deze naam vermeld, maar dit zijn in principe allemaal verschillende regisseurs.
We hebben op MM geen AKA mogelijkheid, dus daarom worden alle Alan Smithee films als was het één regisseur getoond.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Lijkt me niet dat je suggesties zoden aan de dijk zetten, wimnoot. De site is er niet bij gebaat als allerlei promotiemateriaal als plaatje wordt gebruikt, omdat het soms dan niet eens zeker is of de film überhaupt gemaakt wordt. Daarnaast is het ook kwaliteit boven kwantiteit. Je kan namelijk geen onderscheid maken tussen films. Bij de nieuwe films komt er op een gegeven moment wel een poster beschikbaar, maar bij films uit de jaren '30 en '40 is dat natuurlijk niet zo.
Bovendien lijkt het me ook onmogelijk om de correctietijd te verlagen, simpelweg omdat niet iedereen elke 12 uur op de site is. Dat zou dan oneerlijk zijn.
Hier ben ik het mee eens.
We hebben als crew afgesproken beter op 'valsspel' met toevoegingen van nieuwe films te letten en dit niet te belonen. Mocht dit het geval zijn, worden users hier op aangesproken.
Wie het eerst correct komt, wie het eerst maalt.
De forumtopics over nieuwe films komen trouwens wel degelijk meteen te voorschijn in de zoekfunctionaliteit rechtsboven in de site.
Dus ook voor nieuwe gebruikers is dat geen obstakel.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3922 votes
Crew, bedankt voor het behandelen van mijn vragen. 
Ik begrijp dat de criteria vervagen als je bepaalde dingen weer gaat veranderen, en een nieuwe gebruiker zou zelfs meer wegwijs kunnen worden op het forum door dit soort topics.
Ik stuur mijn toevoegingen vanaf nu gewoon in zo als het hoort, en hoop dat door de sturing van de crewleden iedereen dat gaat doen. 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Wie kan/wilt voor mij even de docu "Inte Som Min Syster" aka "Not Like My Sister" (Zweden-2008) toevoegen?
Komt vanavond op CANVAS om 00.00 uur. Kwam al eerder op NED2.
Uitzending duurt 40 minuten, maar de docu zelf duurt 58 minuten !!
http://programmas.canvas.be...
http://svt.se/2.76904/1.122...
(speelduur en originele titel)
http://beta.uitzendinggemis...
http://www.nederland2.nl/pr...
Iemand misschien tijd en zin daarvoor? Alvast hartelijk dank! 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Wie kan/wilt voor mij even de docu "Inte Som Min Syster" aka "Not Like My Sister" (Zweden-2008) toevoegen?
Komt vanavond op CANVAS om 00.00 uur. Kwam al eerder op NED2.
Uitzending duurt 40 minuten, maar de docu zelf duurt 58 minuten !!
Niemand? Poster is ook heel makkelijk te vinden! Please? 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Niemand? Poster is ook heel makkelijk te vinden! Please?
Ik doe het wel voor je.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Iemand tijd/zin om de docu Scenes from a Teenage Killing toe te voegen?
Deze komt a.s. vrijdagnacht 29 juli op BBC2 om 00.05 uur !!
Iemand interesse?
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Iemand tijd/zin om de docu Scenes from a Teenage Killing toe te voegen?
Deze komt a.s. vrijdagnacht 29 juli op BBC2 om 00.05 uur !!
Iemand interesse?
Zelf ingestuurd, dus hoeft niet meer.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Nogmaals bedankt 606!
No problemo.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Operation Repo: The Movie (2009) - IMDb
Is zelfs een film van deze neppe serie dus, haha. Staat nog niet op MovieMeter.
Decec
-
- 6741 messages
- 8583 votes
wie kan mij helpen? voor vertalen?
Young Danny is following his rich girlfriend's family to the Caribbean. But suddenly he simply must make a chemistry test and cannot go with them. After they have left, he gets a leave from his professor and takes a plane to find them. But he is not quite sure where they are, and meets smugglers, crazy captains and murderers.
Dank
Decec
-
- 6741 messages
- 8583 votes
wie kan mij helpen? voor vertalen?
Young Danny is following his rich girlfriend's family to the Caribbean. But suddenly he simply must make a chemistry test and cannot go with them. After they have left, he gets a leave from his professor and takes a plane to find them. But he is not quite sure where they are, and meets smugglers, crazy captains and murderers.
Dank
Please?
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Ik zie in dit toppic af en toe mensen vragen of een film toegevoegd kan worden.... en nu heb ik momenteel een aantal films op mijn 'te zien' lijstje staan die nog niet op de site staan. Zelf voeg ik altijd pas toe nadat ik een film heb gezien, maar als iemand zich geroepen voelt om me vast te helpen met de volgende films, graag!
Holod-33 (1991)

the new god (1999)

Winter Twilight (1957)

hintertreppe (1921)

agatha et les lectures illimitées (1981)

die stille vor bach (2007)

Decec
-
- 6741 messages
- 8583 votes
Please?
Hoeft niet meer vertalen.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3922 votes
HOUSE OF FALLEN movie trailer - upcoming-movies.com
Dit horror werkje staat er nog niet op dacht ik. Wie hem wil, mag hem hebben. 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3922 votes

Ik had op titel en op regisseur gezocht.
Edit: Niet verder dan Step getypt, en niet ge-enterd, stom. 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Op titel kon ik 'm meteen al vinden, no prob.
Decec
-
- 6741 messages
- 8583 votes
Wie wil even helpen voor NL plots vertalen?
In this sequel to "Dear Prudence," Prudence MacIntyre is asked to make changes to her successful television show when the network sends in new producers to revamp her image. To her surprise, one of the producers is an old flame, and the other is a seedy womanizer who enchants Prudence's daughter.
Mag ook privebericht sturen, dank!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.