• 178.047 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.710 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Mag deze erop,

Beck - The Eye of the Storm is als aparte film op dvd.

Decec

• 6742 messages
  • 8584 votes

Decec wrote:

Wie wil even helpen voor NL plots vertalen?

In this sequel to "Dear Prudence," Prudence MacIntyre is asked to make changes to her successful television show when the network sends in new producers to revamp her image. To her surprise, one of the producers is an old flame, and the other is a seedy womanizer who enchants Prudence's daughter.

Mag ook privebericht sturen, dank!

Please?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

606 wrote:

Mag deze erop,

Beck - The Eye of the Storm is als aparte film op dvd.

Iemand die het me kan vertellen.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Graag wat meer info (Imdb-link bijvoorbeeld) erbij zoeken, 606.

@ Decec: ik stuur het plot zo via PM.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Meneer Bungel wrote:

Graag wat meer info (Imdb-link bijvoorbeeld) erbij zoeken, 606..

bol.com | Beck - Eye Of The Storm, Peter Haber, Mikael Persbrandt & Ingvar Hirdwall...

Vandaag voor 1 euro gekocht en bol.com vraagt er 9,99 voor

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Via de regisseur vind ik wel wat over Beck op Imdb: "Beck" (1997) - Episode list - imdb.com; een tv-serie en Eye of the Storm heet daar I Stormens Öga. Lijkt me dat dat dezelfde is en dus niet toevoegbaar.

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Ik dacht dat de films van beck wel in de Zweedse bioscoop te zien waren.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

stinissen wrote:

Ik dacht dat de films van beck wel in de Zweedse bioscoop te zien waren.

Dat zou mooi zijn, want alle boek verfilmingen zijn apart op dvd uitgebracht en allemaal speelduur van 90 minuten.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Zie De Site >> Algemeen >> Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) ;

Wat betreft filmreeksen: ''Filmreeksen die in de bioscoop hebben gedraaid met een serieuze bioscooprelease worden sowieso op de site toegestaan'' en ''Onder serieuze bioscooprelease wordt verstaan: minimaal twee landen, of in Nederland (/België) S.v.p. bronnen bijvoegen waaruit release blijkt.''

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik vind wel dat de toevoegeisen eens wat mogen versoepelen. Het is ondertussen al 2011, er zijn genoeg kwalitatief sterke documentaires die niet in de bioscoop te zien zijn, niet op dvd verschijnen en zelden of nooit een uitzending op Belgische/Nederlandse zenders krijgen.

Sommige documentaires verschijnen enkel op onbekendere festivals en zijn vooral op internet te zien (legale download), zonde om die dan niet op MovieMeter te kunnen toevoegen.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Als docu's zoals jij zegt op enkel op onbekendere festivals verschijnen, kunnen ze best op MM, zolang ze maar in meerdere landen vertoond zijn. Dat is altijd al de regel geweest, toch? Als ze ook maar 'zelden' op de publieke Nl. of de Belg te zien zijn geweest, kunnen ze ook al op MM.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Die meerdere landen festival regel is net het probleem. Ik zou graag een documentaire willen toevoegen die wel op meerdere plaatsen in de Verenigde Staten te zien is geweest, maar niet in verschillende landen. Om potentiële kijkers wereldwijd ook de kans te geven om de docu te zien hebben de makers ervoor gekozen om het op internet te zetten. Ze vragen ook om het te verspreiden, via het internet verspreiden is de beste manier om een groter publiek te bereiken en bekendheid op te bouwen.

Zou deze week ook op een Amerikaanse zender (G4) te zien zijn geweest.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ik heb het laatst nog gehad, maar dat was gewoon een film. Vind ook dat de regels veel soepeler mogen, we zijn nu zoveel verder...

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Mja goed, maar jullie begrijpen toch ook dat vanuit ons standpunt dit erg moeilijk te beoordelen is. Er circuleert zo enorm veel op het net dat het erg moeilijk is om de lijn te trekken wat nou kwalitatief wel of niet kan.

Decec

• 6742 messages
  • 8584 votes

ik heb leuk poster gevonden, wie wil even helpen voor NL plots vertalen?

With a shipment of counterfeit banknotes waylaid, and their boss in jail, two small-time hoods, Bruno and Vincent, find themselves forced - they really can't stomach each other - to dognap two canines who have been trained... to sniff out counterfeit money! From now on they have to spend their days and nights with the mischievous mutts, unaware that Marie, their charming neighbour (who's just crazy about dogs) is none other than a feared undercover cop...

Dank! (mag ook privébericht sturen)

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Jawaddedadde wrote:

Mja goed, maar jullie begrijpen toch ook dat vanuit ons standpunt dit erg moeilijk te beoordelen is. Er circuleert zo enorm veel op het net dat het erg moeilijk is om de lijn te trekken wat nou kwalitatief wel of niet kan.

Begrijp ik. Maar een documentaire die éénmaal op Canvas of een Nederlandse zender komt mag gewoon toegevoegd worden. Dan vraagt ook niemand zich af of het kwalitatief wel goed genoeg is. En zo een documentaire komt dan éénmaal op tv en is daarna nooit meer te zien.

In deze tijd zijn er film- en documentairemakers die ervoor kiezen om hun werk op het internet te zetten om het zo te verspreiden. Kwalitatief erg sterk werk waar veel tijd in is gestoken. Is het dan geen oplossing om bepaalde gevallen wel toe te laten als de toevoeger kan aantonen dat het kwalitatief toevoegwaardig is?

Ik bedoel maar, minstens twee festivals en televisieuitzending in de Verenigde Staten, en in minder dan een week tijd meer dan 50000 keer bekeken op internet. Meer kunnen we toch niet verwachten van een documentaire.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7276 votes

Zanger Rinus heeft misschien wel een half miljoen hits, maar om dit nu kwalitatief goede muziek te noemen.

Feit is dat je ergens een grens moet trekken en je aan een paar vaste ijkpunten moet vasthouden omdat het voor ons anders niet meer te doen is. Het zou te tijdrovend zijn en er zal altijd, zoals bij elke film op de site, discussie ontstaan of iets wel/ niet goed is. Dat zou er ook niet toe mogen doen. Als je gaat afwijken van die regels, komt er geheid dezelfde dag iemand anders die vindt dat zijn/ haar toevoeging ook moet kunnen. En tsja, waarom niet? Vandaar de regels.

Dat je daardoor heel soms iets interessants mist is idd jammer, maar het zij zo. Over het algemeen worden interessante producties ook wel opgepikt door de zenders/ festivals etc.

Omdat ik nogal wat verwarring zie: Documentaire moet zijn vertoond op twee festivals in verschillende landen, of één groot festival (zie wiki), of een uitzending ergens op een publieke zender. De bioscoop is natuurlijk ook voldoende (fatsoenlijke release, zie wiki).

Decec

• 6742 messages
  • 8584 votes

Decec wrote:

With a shipment of counterfeit banknotes waylaid, and their boss in jail, two small-time hoods, Bruno and Vincent, find themselves forced - they really can't stomach each other - to dognap two canines who have been trained... to sniff out counterfeit money! From now on they have to spend their days and nights with the mischievous mutts, unaware that Marie, their charming neighbour (who's just crazy about dogs) is none other than a feared undercover cop...

Please?

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Nomak wrote:

Ik bedoel maar, minstens twee festivals en televisieuitzending in de Verenigde Staten, en in minder dan een week tijd meer dan 50000 keer bekeken op internet. Meer kunnen we toch niet verwachten van een documentaire.

Even los van de discussie of het wel of niet op MM kan, ben ik wel benieuwd over welke docu je het nu hebt?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Meneer Bungel wrote:

Even los van de discussie of het wel of niet op MM kan, ben ik wel benieuwd over welke docu je het nu hebt?

Ik stuur je een PM.

Fortune

• 4313 messages
  • 2772 votes

Ik vind die regels ook behoorlijk achterlijk.

Er zijn zoveel films die op IMBD staan en die niet op MM mogen omdat ze niet aan bepaalde regels voldoen.

Wie heeft die regels verzonnen in eerste instantie en wie bepaald nou in godsnaam wat kwalitatief wel of niet door de beugel kan?

Dus IMBD is kwalitatief gezien een slechtere site?

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7276 votes

Dus IMBD is kwalitatief gezien een slechtere site?

Als daar films op staan waarvan de regisseur, cast, synopsis en de poster (still etc.) onbekend zijn. Ja, dan wel. Dat soort films staan er gewoon tussen op IMDB, bij ons niet. Ook amateurproducties kun je daar tegenkomen.

Fortune

• 4313 messages
  • 2772 votes

Ook al komen er onbekendere films op de site dan betekend dat toch niet dat de kwaliteit van de site ervan achteruit gaat.

CKY mag er niet op terwijl daar zo goed als de hele cast van Jackass in zit en die films zijn geregisseerd door Bam Margera.

Dus de cast en de regisseur is bekend en dat is nogal zwak uitgedrukt bijna iedereen op de wereld kent hun wel.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7276 votes

Ik bedoel dat er op IMDB regelmatig films staan waarbij regisseurs, acteurs, synopsissen, posters, stlls, genres etc. ontbreken (dat bedoelde ik met onbekend zijn). In dat opzicht zijn wij, kwalitatief gezien, een betere site. Maar dat terzijde.

Decec

• 6742 messages
  • 8584 votes

Decec wrote:

Please?

Decec

• 6742 messages
  • 8584 votes

Decec wrote:

(quote)

Please?

Hoeft niet meer... vertalen...

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Mag deze documentaire over Isabelle Huppert op MM?

• 23437 messages
  • 76922 votes

Malick wrote:

Mag deze documentaire over Isabelle Huppert op MM?

Ik hoop het wel vraag even aan een mod.

"Empreintes" Isabelle Huppert, tous les regards du monde (2008) - imdb.com

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

We hebben het al in bespreking, stinissen. Wordt vervolgd.

• 23437 messages
  • 76922 votes

ok

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.