• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.301 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Er is net afgekeurd wie kan even NL plots vertalen, het gaat over documentaire:

Daniel J. Travanti plays a glum, no-nonsense Edward R. Murrow in this made-for-TV biopic. We follow Murrow's rise to prominence as America's foremost news commentator between the years 1940 through 1955, beginning with his on-the-spot radio coverage of the bombing of London. After the war, Murrow hosts CBS television's documentary series See It Now, which eventually leads to his legendary confrontation with Red-baiting Senator Joseph McCarthy. Murrow's own occasional compromises with his conscience, and his extramarital affairs, are bypassed in Ernest Kinoy's lean, spare script. Of more importance in the scheme of things is Murrow's edict that TV "can teach, can illuminate, and damn it, can inspire."

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

wie kan dit vertalen

Hoop dat het genoeg is komt van de film

Lo sceicco rosso (1963)

The Red Shiek takes place in 19th century Morocco. A wicked sultan revels in making his subjects miserable, until the mysterious Red Shiek makes the scene. The audience knows that the Shiek is actually Ruiz (Channing Pollock), an outwardly meek carpenter. We also know that Ruiz has donned his disguise to avenge his father's murder. What we don't know is how long it will take the somewhat dense villains to catch on

MarkFish

• 1070 messages
  • 1505 votes

Bij Comic Books Go to War (2009):

Dit is toch geen film, zeg. Ik heb een docufilm opgegeven over het Deense voetbalelftal. Dat is meer een film dan dit. Waarom staat die er nog niet bij?

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Nee, het is dezelfde tekst, vandaar afgekeurd...

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Decec wrote:

Er is net afgekeurd wie kan even NL plots vertalen, het gaat over documentaire:

Daniel J. Travanti plays a glum, no-nonsense Edward R. Murrow in this made-for-TV biopic. We follow Murrow's rise to prominence as America's foremost news commentator between the years 1940 through 1955, beginning with his on-the-spot radio coverage of the bombing of London. After the war, Murrow hosts CBS television's documentary series See It Now, which eventually leads to his legendary confrontation with Red-baiting Senator Joseph McCarthy. Murrow's own occasional compromises with his conscience, and his extramarital affairs, are bypassed in Ernest Kinoy's lean, spare script. Of more importance in the scheme of things is Murrow's edict that TV "can teach, can illuminate, and damn it, can inspire."

Wie kan even vertalen? Please?

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

MarkFish wrote:

Dit is toch geen film, zeg. Ik heb een docufilm opgegeven over het Deense voetbalelftal. Dat is meer een film dan dit. Waarom staat die er nog niet bij?

Wat is je punt eigenlijk?

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

MarkFish wrote:

In principe is de inhoud van de film niet belangrijk. Het gaat er om of de film aan de eisen voldoet om op de site te mogen. En die zijn hier te vinden:

Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Waarschijnlijk zal de film over het Deense elftal hier niet aan voldoen.

MarkFish

• 1070 messages
  • 1505 votes

narva77 wrote:

(quote)
Wat is je punt eigenlijk?

Degene die hieronder reageert snapt wat mijn punt is. En bedankt daarvoor!

MarkFish

• 1070 messages
  • 1505 votes

jarno1975 wrote:

(quote)

In principe is de inhoud van de film niet belangrijk. Het gaat er om of de film aan de eisen voldoet om op de site te mogen. En die zijn hier te vinden:

Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Waarschijnlijk zal de film over het Deense elftal hier niet aan voldoen.

Bedankt dus

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

MarkFish wrote:

Degene die hieronder reageert snapt wat mijn punt is. En bedankt daarvoor!

Wat ik bedoelde te zeggen is dat docu's gewoon zijn toegestaan op deze site, mits ze aan de voorwaarden voldoen.

Iemand al de docu "Omdat hun hart sprak" toegevoegd?

Deze komt vanavond op NED2 om 23.00 uur!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

wie kan dit aub vertalen

The Red Shiek takes place in 19th century Morocco. A wicked sultan revels in making his subjects miserable, until the mysterious Red Shiek makes the scene. The audience knows that the Shiek is actually Ruiz (Channing Pollock), an outwardly meek carpenter. We also know that Ruiz has donned his disguise to avenge his father's murder. What we don't know is how long it will take the somewhat dense villains to catch on

Alvast hartelijk dank er voor

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Fear Itself (de opvolger van de Masters of Horror serie) is een serie waarin 13 korte films (+/- 45 min) zitten. Mogen deze toegevoegd worden?

Hier even een linkje naar de eerste film uit de serie:

"Fear Itself" The Sacrifice (TV episode 2008) - IMDb

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ik ben geen 1 episode tegengekomen die voldoet aan de 45 minuten of langer (harde) eis... dus neen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Oke. Ik kon niet precies vinden wat de eis van de speelduur was, vandaar dus mijn vraag. Bedankt!

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Is het ook mogelijk om foto's van directeurs toe te voegen bij hun filmografie?

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ja, maar dat moet nogal volgens een bepaald aantal regels. Niet heel makkelijk.

Heb het ook wel is geprobeerd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

LimeLou wrote:

Is het ook mogelijk om foto's van directeurs toe te voegen bij hun filmografie?

Ja, dat is mogelijk.

Klik bij de betreffende filmografie op de Corrigeren knop.

Zoek naar een geschikt plaatje met Creative Commons licentie op een van de volgende sites:

Wikimedia Commons - commons.wikimedia.org

Flickr: Advanced Search

('Only search within Creative Commons-licensed content' aanvinken)

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Oké bedankt!

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Wie wil nog even NL plots vertalen? Please?

(net afgekeurd)

Set in a small town in Kansas during the days before the town's annual Fourth of July parade, this rural drama follows Rachel Kirby whose life is thrown into turmoil when her estranged, drifter husband Matt returns after spending seven years in prison to ask her to let him be a part of her life again which also affects Rachel's teenage daughter Tilda and Rachel's mother Sarah.

ibendb

• 5037 messages
  • 3216 votes

Hoe zet je een poster bij een film?

ik probeer al ,lang een film toe te voegen, maar mijn poster is groter dan 200 pixels ofzo!

wat moet ik doen om die poster erbij te krijgen?

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Decec wrote:

Wie wil nog even NL plots vertalen? Please?

(net afgekeurd)

Set in a small town in Kansas during the days before the town's annual Fourth of July parade, this rural drama follows Rachel Kirby whose life is thrown into turmoil when her estranged, drifter husband Matt returns after spending seven years in prison to ask her to let him be a part of her life again which also affects Rachel's teenage daughter Tilda and Rachel's mother Sarah.

Please?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

@Decec;

Rachel Kirby woont in een klein stadje in Kansas. De jaarlijkse Fourth of July parade is normaal gezien één van de hoogtepunten van het jaar maar dan duikt Rachel's echtgenoot, na 7 jaar in de gevangenis te hebben gezeten, opeens terug op. Matt staat er op dat hij terug een deel uitmaakt van Rachel haar leven en hij wilt ook terug meer contact met zijn dochter. Rachel staat voor een moeilijke beslissing die niet alleen haar leven maar ook dat van haar dochter en haar moeder beïnvloedt.

Kijk het nog wel eens goed na.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Dank je wel, @metalfist

• 10970 messages
  • 2790 votes

ibendb wrote:

Hoe zet je een poster bij een film?

ik probeer al ,lang een film toe te voegen, maar mijn poster is groter dan 200 pixels ofzo!

wat moet ik doen om die poster erbij te krijgen?

www.resizer.nl daar kun je de poster mee op het goede formaat maken.

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76925 votes

Kan iemand me helpen met een plot voor "La princesa de Éboli" (2010) - imdb.com en dan ook aub vertalen van het Spaans naar het Nederlands?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wie kan een poster still vinden van

Brotherhood of the Gun 1991

Alternatieve titel Hollister

Van Vern Gillum

• 10970 messages
  • 2790 votes

606 wrote:

Wie kan een poster still vinden van

Brotherhood of the Gun 1991

Alternatieve titel Hollister

Van Vern Gillum

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51-gTSnlW%2BL.jpg

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Bedankt Jarno

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Kan je de link van de site sturen bvd

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.