- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
@606: Je kan beter een ander plot zoeken want hier is weinig van te maken. Als ik het zo lees kan ik er niet uit op maken waar het nu over gaat.
In this British adventure, a shipwrecked fellow is saved by the captain of another ship. While aboard, the survivor falls in love with the captains daughter. The unlucky fellow finds himself shipwrecked a second time. Once again, he is saved by the captain who also manages to save his brother and patch up their differences.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wie kan dit vertalen please
In this British adventure, a shipwrecked fellow is saved by the captain of another ship. While aboard, the survivor falls in love with the captains daughter. The unlucky fellow finds himself shipwrecked a second time. Once again, he is saved by the captain who also manages to save his brother and patch up their differences
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Is er iemand die een poster (of een still?) kan vinden van de film Exposed (TV 2011) - IMDb ?
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7278 votes
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
@606:
Een schipbreukeling wordt gered door een kapitein van een ander schip. Aan boord van het schip wordt hij verliefd op de dochter van kapitein Emerton. De ongelukkige McGinnes leidt echter wederom schipbreuk. Weer wordt hij gered door de kapitein die het ook lukt om zijn broer te redden en hun meningsverschil weer bij te leggen.
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Ik zoek een poster of still van de film Hercules (1995), die geregisseerd is door Toshiyuki Hiruma. De film was van GoodTimes. De poster mag niet Spaanse/of andere talen titels op de hoes bevatten. Kan iemand mij helpen?
Alvast Bedankt,
Tommykonijn.
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Er is vandaag afgekeurd, wie kan me even helpen voor NL plots vertalen?
Please?
Professor Larry Pedersen is kind of foggy about what happened the night before, but wakes up quickly when he discovers a student he had rescued the night before from her abusive boyfriend lying dead in his apartment. We never discover exactly what happened, but rather join the professor as he views his collection of photographic slides and allows his fantasies to overtake reality. Apparently, he has a very sexual take on the creation and continuance of the universe.
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Docent Larry Pedersen wordt wakker en merkt dat hij niet alleen is. Een leerlinge, die hij gisterenavond heeft gered van haar handtastelijke vriendje, ligt dood in zijn appartement. Pedersen heeft geen idee wat er de vorige avond is gebeurd. Pedersen besluit zijn verzameling foto's door te nemen en sluit zo de werkelijkheid buiten. Aan de hand van de foto's lijkt Pedersen een seksuele tik te hebben rond het ontstaan en het voortbestaan van het universum.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Resizer.nl werkt al enige dagen niet. Zijn er alternatieven?
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Irfanview is toch geen resize-programma? Dat gebruik ik om plaatjes/posters mee in te sturen.
Als resize-programma gebruik ik Picresize:
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Resizer.nl werkt al enige dagen niet. Zijn er alternatieven?
Bij mij werkt die prima hoor, gisteren en vandaag nog gebruikt!
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Irfanview is toch geen resize-programma? Dat gebruik ik om plaatjes/posters mee in te sturen.
In Irfanview is het nochtans kinderspel om je plaatje te resizen hoor 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Als resize-programma gebruik ik Picresize:
Tuurlijk wel, je doet ctrl+r en je kunt perfect resizen.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ik heb nog nooit een ander programma dan Irfanview gebruikt om plaatjes te resizen. 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Paint gebruik ik gewoon voor het op maat brengen van de plaatjes & posters.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Ja, maar ik bedoel om te knippen/plakken, randen weg te halen enz.
Dat kan toch niet met Picresize? Tenminste, niet zonder dat de aspect ratio veranderd, de breedte en lengte?
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Nee dat kan niet. Randen wegknippen doe ik ook in paint, resizen met resizer.nl
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Dat bedoelde ik dus. Daar gebruik ik dus Picresize voor! 
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Wie kan mij helpen voor NL plots vertalen?
Wally, a retired sailor, has promised his best friend of 40 years a burial-at-sea and come-what-may, he intends to deliver. The fact that he hasn't got the body, a boat or any money, isn't going to stop him keeping his word.
However, Father Reimark, his adversary has other plans... In 48 hours Wally must win the cash, find a boat, perform the deed and escape punishment but first, he needs a plan, something he clearly doesn't have.
Please?
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Wie kan mij helpen voor NL plots vertalen?
Wally, a retired sailor, has promised his best friend of 40 years a burial-at-sea and come-what-may, he intends to deliver. The fact that he hasn't got the body, a boat or any money, isn't going to stop him keeping his word.
However, Father Reimark, his adversary has other plans... In 48 hours Wally must win the cash, find a boat, perform the deed and escape punishment but first, he needs a plan, something he clearly doesn't have.
Please?
Please?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wally, een gepensioneerde zeeman heeft zijn 40-jarige beste vriend een zee-begrafenis beloofd en wat er ook gebeurt is hij van plan deze belofte in te lossen. Het feit dat hij geen lichaam, boot of geld heeft, weerhoudt hem niet om zich aan zijn belofte te houden. Echter, vader Reimark, zijn tegenstander, heeft andere plannen. In 48 uur moet Wally het geld winnen, een boot vinden, zijn opdracht uitvoeren en zijn straf zien te ontlopen, maar eerst heeft hij een plan nodig. Iets wat hij duidelijk niet heeft.
Misschien kan iemand mij dan weer een beetje verbeteren. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.