- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Bobby Briggs
-
- 213 messages
- 7969 votes
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Afgekeurd, wie wil even plots vertalen?
Maria finds stolen cash in the trash, hides it from hubby Gregor, and calls on former lover Martin who's trying to raise money to do an autobiographical film. Maria ditches Gregor and gets pregnant by Martin, but problems persist.
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Vergeet maar! Jarno1975 heeft al toegevoegd...
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Kan ik de CKY trilogie toevoegen?
Is de voorloper van Jackass, de films zijn tof.
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7278 votes
Alleen wanneer ze een bioscooprelease hebben gehad. Dit vanwege het documentaire-gehalte.
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Hebben geen bioscoop release gehad. Wat heeft een bioscoop release met het documentairegehalte te maken?
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Zie het kopje "Niet toevoegbaar":
Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Ok. Het lijkt mij dat ik ze gewoon kan toevoegen.
Je kan ze in winkels en online kopen.
De films duren ongeveer een uur.
Of zie ik nu iets over het hoofd?
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Ja, het is een direct-to-dvd/video documentaire. Die is alleen toevoegbaar als 1) de documentaire een bios-release heeft gehad. Of 2) op 2 of meer filmfestivals in verschillende landen heeft gedraaid. Of 3) uitgezonden is/wordt op een nationale publieke tv-zender.
Het staat er allemaal duidelijk uitgelegd hoor...
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Dus het kan niet.
Erg jammer, maar naar mijn gevoel valt dit gewoon onder komedie.
MTV heeft dit weleens uitgezonden maar is geen publieke zender.
Maar het word ook wel aangeduid als de CKY series maar echt een verhaal of einde heeft het allemaal niet.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wie kan er een betere still vinden van
Horror Show, The (1979)
Richard Schickel
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik weet niet of deze poster is toegestaan. Hij is vrij vierkant maar niet helemaal 
dougsploitation: Scary TV: The Horror Show - dougsploitation.blogspot.com
Of misschien dat je hier een fatsoenlijk screenshotje uit kan maken
Watch The Horror Show (1979) - part 7!! via YouTube Online - yidio.com
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik weet niet of deze poster is toegestaan. Hij is vrij vierkant maar niet helemaal 
dougsploitation: Scary TV: The Horror Show - dougsploitation.blogspot.com
Of misschien dat je hier een fatsoenlijk screenshotje uit kan maken
Watch The Horror Show (1979) - part 7!! via YouTube Online - yidio.com
Als ik de poster verklein naar 200 wordt het andere 219 zal niet goed zijn.
200 / 300 zou kunnen.
Screenshot van youtube heb ik ingestuurd met die man erin en werd afgekeurd.
zou ik een andere scene wel mogen kiezen dan denk je ?
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Je moet proberen een still te maken van een scene waar weinig of geen beweging in zit, dan is hij het scherpst.
Of
Deze documentaire bestaat allemaal uit scenes van horrorfilms. Als je nu een bepaalde film herkend zou je misschien de scene uit die film in een betere kwaliteit kunnen vinden.
Op 8.30 min dat is bijvoorbeeld de film Jaws. Probeer die scene ergens te vinden in een betere kwaliteit. Dat lijkt me wel te vinden
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Er was gisteren een docu op over de wallen. Stond die al op MM? Heb hem namelijk gezien en wil even stemmen. Mocht hij er nog niet op staan voeg ik hem anders wel even toe.
Misschien dat docu koning Narva er meer van weet?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Gezien in New York en weggeblazen! Recensie komt binnenkort
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Please, wie kan even helpen voor NL plots vertalen? Mag ook privebericht sturen?
Soon after Kate moves into the house she inherits from her father, she begins to see strange images of young women being murdered. At first it appears as if she's losing her mind, but Kate soon discovers that her visions may be hereditary. As this young mom begins to piece together the mystery behind her new haunted home, she realizes that not everything is as it seems. Each clue she gathers in solving this puzzle brings her - and her daughter - another step closer to danger!
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Nadat Kate ingetrokken is in het huis wat ze van haar vader heeft geërfd begint ze vreemde beelden te zien van jonge vrouwen die vermoord worden. In eerste instantie lijkt het of ze gek begint te worden, maar Kate ontdekt al snel dat de visioenen erfelijk zijn. Als de jonge moeder het mysterie rondom haar nieuwe spookachtige huis begint op te lossen realiseert ze zich dat niet alles is wat het lijkt. Elk puzzelstukje dat ze ontdekt om het raadsel op te lossen brengt haar en haar dochter verder in gevaar.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wie kan er een still vinden van
Horror Vacui -
Alternatieve titel Die Angst vor der Leere
Van
Rosa von Praunheim
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Er was gisteren een docu op over de wallen. Stond die al op MM? Heb hem namelijk gezien en wil even stemmen. Mocht hij er nog niet op staan voeg ik hem anders wel even toe.
Ik zal je een geheimpje verklappen SnakeDoc; ik ben niet de docu-koning, dat is al sinds jaar en dag Mug! 
Over die docu/reportage:
Die maakt onderdeel uit van de documentaireserie "Ondertussen in Nederland". Het lijkt erop dat dit een gehele reeks is, met afzonderlijke docu's of reportages. De bewuste docu heet "Wonen op de wallen: een buurtkroniek".
Gezien het gegeven dat dit een docuserie betreft, weet ik niet zeker of deze docu wel op de site mag. Aan de andere kant: ik zie wel dat verschillende docu's uit de reeks "Ondertussen in Nederland" gewoon op MM staan...
Links:
http://www.hollanddoc.nl/ki...
http://weblogs.hollanddoc.n...
Regie: Eveline van Dijck
Speelduur: 51 min.
Vraag het anders even aan de Crew, of dit toevoegbaar is...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wie kan er release info vinden of of het op tv heeft gedraaid van de volgende Documentaire.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Had het tijdje terug over de documentaire 'Wonen op de Wallen'.
Hij staat er inmiddels op hoor!
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Had even eerder gemeld dat je hem al had ingestuurd; had mij weer tijd en energie gescheeld... 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wie wil dit vertalen.
Bvd
Two shipwrecks help eat away the footage as McGinnis is rescued in the first one by a man (Emerton) skippering a ship carrying the love interest, his daughter, with whom MacGinnis is smitten. In the second wreck, MacGinnis again is saved by Emerton, who also saves his own brother with whom he has been feuding. Everything is patched up by the time the wind dies down
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Had even eerder gemeld dat je hem al had ingestuurd; had mij weer tijd en energie gescheeld...
Dit bericht plaatste ik paar dagen terug:
Niemand heeft er op gereageerd, dus lijkt me logisch dat ik er dan mee aan de slag ga.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wie wil dit vertalen.
Bvd
Two shipwrecks help eat away the footage as McGinnis is rescued in the first one by a man (Emerton) skippering a ship carrying the love interest, his daughter, with whom MacGinnis is smitten. In the second wreck, MacGinnis again is saved by Emerton, who also saves his own brother with whom he has been feuding. Everything is patched up by the time the wind dies down
Iemand misschien
-
- 10970 messages
- 2790 votes
@606: Je kan beter een ander plot zoeken want hier is weinig van te maken. Als ik het zo lees kan ik er niet uit op maken waar het nu over gaat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.