• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.674 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

zazdarovje wrote:

Fellow members of the community,

because of my total lack of Dutch language, I kindly request your help to add a consistent bunch of movies to the database.

I have already collected all the required datas to proceed (IMDB code, plot and poster): the missing step consists in translating the English synopsis I was able to find.

If anyone is willing to help me, please write me and I will send you the complete list.

Here the titles:

Is hier verder al iets mee gedaan? Ik heb zelf 1 titel al toegevoegd.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

@ zazdarovje/narva: ik heb het vorige week aangeboden, maar geen pm ontvangen. Misschien kijk ik er binnenkort als ik tijd heb nog wel naar. En dan plaats ik hier wel met welke titels ik bezig ga.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Movie-Addicted wrote:

Desperata heb ik net toegevoegd, moet nog beoordeeld worden door de crew. Lijkt me gruwlijke Zweedse film.

Check IMDB link: Desperata (Video 2010) - IMDb

Oef Oef, heb nu al spijt dat ik deze film heb toegevoegd zeg, net bekeken. Wat een amateuristische rotzooi zeg, erg grauw gefilmd. Snap de stemmen op IMDB ook niet, die is geen B-film maar nog erger.

De crew mag hem in de prullenbak gooien, van mij apart.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Wie wil helpen voor NL plots?

Great Barrier Reef, 2020. After a dangerous dive to save his wife trapped while exploring an colonial British merchant ship wreckage, Fennel, a rugged and attractive marine archeologist lies brain dead in a Boston hospital. Fennel's dream-like coma takes us back in time to Pune, India in 1778. The British East India Company is invading the palaces and a young captain named James Stewart, who bears a striking resemblance to Fennel, is about to embark on a dangerous mission. Along the way he encounters murder, deceit, betrayal and revenge. He falls deeply in love with an Indian She-warrior named Tulaja, an impossible love which he must fight for. Only the power of a ring can transcend time and save a life.

Dank!

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Decec wrote:

Great Barrier Reef, 2020. After a dangerous dive to save his wife trapped while exploring an colonial British merchant ship wreckage, Fennel, a rugged and attractive marine archeologist lies brain dead in a Boston hospital. Fennel's dream-like coma takes us back in time to Pune, India in 1778. The British East India Company is invading the palaces and a young captain named James Stewart, who bears a striking resemblance to Fennel, is about to embark on a dangerous mission. Along the way he encounters murder, deceit, betrayal and revenge. He falls deeply in love with an Indian She-warrior named Tulaja, an impossible love which he must fight for. Only the power of a ring can transcend time and save a life.

Dank!

Weet je wat ik dan meestal doe met moeilijk Engels geschreven plotten , dan gebruik ik Google Translate. Heel handig, maar het komt er dan meestal iets gebrekkig Nederlands uit maar wel begrijpbaar! Misschien heb je daar wat aan? Tenzij je de letterlijke Nederlandse vertaling ervan wilt hebben?

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

@movie-Addicted, dat kan ik niet, vanwege mijn taalproblemen voor nederlandse zinnen

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Decec wrote:

Dank!

Met google translate komt het er zo uit te zien;

Great Barrier Reef, 2020. Na een gevaarlijke duik naar zijn vrouw te redden gevangen, terwijl het verkennen van een koloniale Britse koopvaardijschip wrak, Venkel, een robuuste en aantrekkelijke mariene archeoloog ligt hersendood in een ziekenhuis in Boston. Droom-achtige coma's Venkel brengt ons terug in de tijd naar Pune, India in 1778. De Britse East India Company is een invasie van de paleizen en een jonge kapitein genaamd James Stewart, die een opvallende gelijkenis vertoont met Venkel, is aan het begin van een gevaarlijke missie. Onderweg ontmoet hij moord, bedrog, verraad en wraak. Valt hij diep in liefde met een Indiase She-strijder genaamd Tulaja, een onmogelijke liefde, die hij moet vechten. Alleen de kracht van een ring kan overstijgen tijd en een leven redden

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Decec wrote:

@movie-Addicted, dat kan ik niet, vanwege mijn taalproblemen voor nederlandse zinnen

Geeft niet hoor, maar dat komt het er zo uit te zien. Zie hierboven. Je typt bij Google gewoon Translate in en meteen de eerste link aanklikken en dan zie je bijvoorbeeld. Vertalen van Engels naar Nederlands. Hij pakt hele verhalen, plotten, woorden en zinnen. Vet handig

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Maar compleet onleesbaar en verschrikkelijk slechte Nederlandse zinsopbouw, datgene waar Decec overigens de grootste moeite mee heeft. Alleen handig voor vertalingen van woorden.

En het mag best gezegd worden dat ik heel wat progressie zie in Decec's Nederlands van nu en haar beginperiode op de site!!

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Mug wrote:

Maar compleet onleesbaar en verschrikkelijk slechte Nederlandse zinsopbouw, datgene waar Decec overigens de grootste moeite mee heeft. Alleen handig voor vertalingen van woorden.

En het mag best gezegd worden dat ik heel wat progressie zie in Decec's Nederlands van nu en haar beginperiode op de site!!

Ja dat is zo, dat zei ik ook al. Dat het er heel gebrekkig uit komt, met die online vertaal machine's.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Movie-Addicted wrote:

(quote)

Met google translate komt het er zo uit te zien;

Great Barrier Reef, 2020. Na een gevaarlijke duik naar zijn vrouw te redden gevangen, terwijl het verkennen van een koloniale Britse koopvaardijschip wrak, Venkel, een robuuste en aantrekkelijke mariene archeoloog ligt hersendood in een ziekenhuis in Boston. Droom-achtige coma's Venkel brengt ons terug in de tijd naar Pune, India in 1778. De Britse East India Company is een invasie van de paleizen en een jonge kapitein genaamd James Stewart, die een opvallende gelijkenis vertoont met Venkel, is aan het begin van een gevaarlijke missie. Onderweg ontmoet hij moord, bedrog, verraad en wraak. Valt hij diep in liefde met een Indiase She-strijder genaamd Tulaja, een onmogelijke liefde, die hij moet vechten. Alleen de kracht van een ring kan overstijgen tijd en een leven redden

volgens mij is niet goed nederlandse zinnen...

Barfly

• 1873 messages
  • 1749 votes

Volgens mij ook niet.

Google translate is niet te gebruiken om vertalingen te maken.

Je zult minstens een gemiddelde kennis van een taal moeten hebben om een correcte vertaling te maken. Buitenlandse woorden die je niet kent, kun je opzoeken in online-woordenboeken.... maar dan nog zal die vertaling wel binnen de zin moeten passen en logisch zijn. Vaak hebben woorden meerdere betekenissen, dan moet je wel de zin begrijpen waar dat woord onderdeel van uit maakt.

Plotomschrijvingen vertalen kan alleen als je kennis hebt van de buitenlandse taal en van de Nederlandse.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Decec wrote:

(quote)

volgens mij is niet goed nederlandse zinnen...

Volgens mij ook niet!

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Decec wrote:

Dank!

Please?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Heb 2 vragen

Wie kan er release info vinden van Legend of hell 2012

Van Olaf Ittenbach

En wie kan er een plot vinden van

Flooding with Love for the Kid (2010)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

606 wrote:

Heb 2 vragen

Van Olaf Ittenbach

Iemand die wat weet

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Wie kan/wilt de docu "David Bailey - Baanbrekend fotograaf" toevoegen?

Originele titel weet ik niet, hij is van een Franse regisseur.

Deze komt morgenavond op NED2 om 23.00 uur in "Close-Up".

http://cultuurgids.avro.nl/...

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

@Narva: Ik zal eens een poging wagen

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Heb ik eerder vandaag al ingediend...

• 10970 messages
  • 2790 votes

crap, lees ik het nu pas

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Excuses, dat wist ik niet. Waar valt dat te lezen dan?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Nergens. Nou ja, in de toevoegingenlijst voor de crew dan. Jammer genoeg geen imdb-code voor de film, dus ook geen melding voor Jarno dat die al was ingediend. Er zijn ergere dingen in het leven.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Da's ook weer zo. I.i.g. bedankt voor het toevoegen!

En Jarno bedankt voor je tijd en inzet!

• 10970 messages
  • 2790 votes

No problem!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

606 wrote:

Heb 2 vragen

Van Olaf Ittenbach

Heeft er iemand al wat gevonden.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Dan had je het al wel gehoord neem ik aan. Hoef je geen 3 keer te vragen lijkt me.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Decec wrote:

Dank!

Please?

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Als je telkens zo veel moeite hebt met het vertalen naar NL plots dan begrijp ik niet waarom je je er telkens weer aan waagt!?!

Hou het bij Nederlandse of Belgische film, of focus je meer op de documentaires. Genoeg ander mooi spul aanwezig dat nog niet op de site staat!

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Vraagje: een documentaire die is gemaakt voor of is aangekocht door Discovery channel, maar die wél op een publieke zender komt (CANVAS), mag die op de site?

Op IMDb wordt Discovery ook niet genoemd bij de Company Credits van betreffende docu...

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7278 votes

Ik gooi het even in de groep.

Edit/ Is in orde en kan er op. Wiki zal worden aangepast/ uitgebreid.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.