• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.157 actors
  • 9.373.488 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ben op zoek naar degelijke release van 2 films

Moatje van Peter De Kemel

Mayday in the West van Dave Edhard

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

606 wrote:

Ben op zoek naar degelijke release van 2 films

Moatje van Peter De Kemel

Mayday in the West van Dave Edhard

Iemand die wat weet.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Gisteren afgekeurd, wie wil even helpen voor plots vertalen:

Julia, a sports reporter, recalls via flashback her youthful days of being a soccer team groupie with her equally obsessed friends in this coming-of-age dramedy. It's 1961 in London, and the Tottenham Hotspur soccer team is on a hot streak. Four schoolgirl soccer players share a fanatic loyalty to the team. But when Julia's father won't take her to the Cup Final, she comes up with a plan to get into the game at any cost.

Julia is een sportverslaggever...

het lukt me niet.

Alvast bedankt!

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Nou nog één keer dan, er is vandaag toch geen nieuwe contest.

Julia, a sports reporter, recalls via flashback her youthful days of being a soccer team groupie with her equally obsessed friends in this coming-of-age dramedy. It's 1961 in London, and the Tottenham Hotspur soccer team is on a hot streak. Four schoolgirl soccer players share a fanatic loyalty to the team. But when Julia's father won't take her to the Cup Final, she comes up with a plan to get into the game at any cost.

Julia is een sportverslaggever die terugkijkt naar haar dagen als voetbalsupporter met haar net zo geestdriftige vrienden. Het is 1961 in London en Tottingham Hotspur wint alles. Vier schoolmeisjes delen een fantastische loyaliteit naar dat team, maar wanneer Julia's vader haar niet mee wil nemen naar de bekerfinale, bedenkt ze een plan die haar koste wat kost naar de wedstrijd zal brengen.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

wimnoot wrote:

Nou nog één keer dan, er is vandaag toch geen nieuwe contest.

Zie contest-topic.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Oh! Super! Maak ff af dan heb ik vanavond wat te doen!

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Ben druk bezig, heb de helft vd fragmenten pas geript. Duurt nog wel een paar uurtjes dus. Wordt vervolgd.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Toch even de snelle beoordeling van de crew onderstrepen, een film vandaag ingestuurd om 16.20 en om 16.50 al bericht dat hij is geaccepteerd!

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Dat is knap voor de snelle goedkeuring geven, dan hoef je niet drie dagen wachten...

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

wie wil even helpen voor nl plots vertalen?

Two young men who have been friends since early childhood decide to go on a trip to find a third friend who has long since disappeared. Stories they have heard indicate that the friend has been seen in an apparently rambling, incoherent state at Coney Island. Their trip leads them to a number of adventures involving the otherworld-like life at the Park and revelations related to their own pasts including the death of one's sister, a failed past relationship, financial failings, and alcoholism.

dank!

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Decec wrote:

wie wil even helpen voor nl plots vertalen?

Two young men who have been friends since early childhood decide to go on a trip to find a third friend who has long since disappeared. Stories they have heard indicate that the friend has been seen in an apparently rambling, incoherent state at Coney Island. Their trip leads them to a number of adventures involving the otherworld-like life at the Park and revelations related to their own pasts including the death of one's sister, a failed past relationship, financial failings, and alcoholism.

dank!

Please... Mag ook prive bericht sturen?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Twee jonge knullen die al jaren bevriend zijn besluiten op reis te gaan om een vriend te zoeken die al een tijd verdwenen is. De verhalen die ze gehoord hebben vertellen dat hij in verwarde staat is gezien op Coney Island. Tijdens de reis beleven ze een aantal avonturen met het vreemde leven in het park, en horen ze een aantal openbaringen over hun eigen leven inclusief de dood van een van de jongens zuster, een mislukte relatie in het verleden, financiele miskleunen en alcoholisme.

Even snel vertaald! De crew zal het wel weer een beetje aanpassen hier en daar. (stom)

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Dank, nou ik pas ook iets aan, voorbeeld namen en acteurs...

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Ja, dat mag!

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

Hebben meer users problemen met Picresize?? Ik kan niet meer resizen met Picresize, en ik zie overal rode kruisjes....?!

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Geen idee, ik gebruik gewoon paint!

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

ik gebruik www.resizer.nl werkt hetzelfde.

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

Om te resizen gebruik in Irfanview, maar Picresize gebruikte ik om afbeeldingen te knippen, en dat gaat met www.resizer.nl niet volgens mij?

Of kan je daar wel mee knippen in afbeeldingen?

• 10971 messages
  • 2790 votes

Nee daar kan je niet mee knippen. Maar ik gebruik paint om het plaatje te knippen (doe ik een beetje op het zicht) en dan resizer.nl om hem precies op het goede formaat te maken.

Maar ieder heeft zo zijn eigen programmaatje

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

Nou, ik ben maar even begonnen met kijken of ik een beetje met Paint uit de voeten kan, maar het kan nog wel even duren eer ik daarmee kan knippen enz.

Dit is me dan wel weer gelukt:

(afbeelding)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Je pakt het 'vierkantje', daar selecteer je het stuk dat je wilt gebruiken mee. Dan rechtermuisknop in het geselecteerde gebied 'knippen'. Dan open je een nieuwe paint en doe je rechtermuisknop 'plakken'.

That's it.

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

Gelukt! Wel wat omslachtig zeg, ik was net gewend aan Picresize. Ik hoop dat die site het snel weer normaal doet zeg!

Thanks Jarno, je bent geweldig!

(afbeelding)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Nee, series mogen maximaal 7 afleveringen hebben.

• 10971 messages
  • 2790 votes

Iemand die van dit plot een goedlopend Nederlands verhaaltje van kan maken?

The tale begins with Will, the school’s quarterback, being sentenced to a summer at the “All’s Faire in Love...” local renaissance faire by Prof. Schockworthy, in hopes of salvaging his English literature grade, required for him to continue playing on the football team. Will’s self-worth further diminishes as he is made the backstage gimp for the rag-tag Greenbrier Theater Troupe. The same fate is true for Kate, a singer/actress who is blossoming on the stage and likewise in Will’s heart.

Will and Kate get the chance to prove themselves when Queen Banks, Faire’s chief benefactress, hosts the year-end talent competition. The young actors must overcome all manner of opposition to prove their worth, win the day, and – perhaps – fall in madly in love.

• 10971 messages
  • 2790 votes

Ligt het nu aan mij of worden er nu films toegevoegd die al eens eerder zijn toegevoegd:

Diary of a Wimpy Kid: Rodrick Rules (2011)

Public Speaking (2010)

Ik zou zweren dat deze films al eerder waren toegevoegd...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Misschien verwar je Diary of a Wimpy Kid 2 met deel 1?

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

narva77 wrote:

Hebben meer users problemen met Picresize?? Ik kan niet meer resizen met Picresize, en ik zie overal rode kruisjes....?!

Hij doet het weer gelukkig!

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2571 votes

Ik heb een vraagje. Ik zit nu te kijken naar national geographics documentaire eart: making of a planet. Mag ik die toevoegen?

• 10971 messages
  • 2790 votes

Uit de wikihelp:

Niet toevoegbaar zijn: Discovery, National Geographic documentaires. Uitgezonderd documentaires die een bioscooprelease hebben gehad.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.