• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.072 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2571 votes

Oké bedankt.

Barfly

• 1873 messages
  • 1749 votes

De rejectionslijst is weer wat opgeschoond, ik heb alle toevoegingen in het jaar 2010 verwijderd die sowieso geen kans maakten om ooit toegevoegd te gaan worden.

Het maakt de lijst hopelijk weer wat overzichtelijker.

Mocht ik wat vergeten zijn... stuur even een pm.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Iemand zin, tijd en de mogelijkheden om deze onbekende kung fu film toe te voegen? Boxer's Adventure

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Doe ik wel even.

Edit: ingestuurd!

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

jarno1975 wrote:

Doe ik wel even.

Edit: ingestuurd!

Thanks!

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Wilt iemand deze film voor mij toevoegen?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Komt in orde!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Kan iemand deze vertalen.

A conspiracy film about mind control victims of religious Illuminati. A hitman is hired by the church to kill powerfull people, and discover that he is a mind control puppet of high ranking Illuminati. He goes after every body that used him and in the midst of everything he falls in love to another mind control victim

alvast bedankt.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

606 wrote:

Kan iemand deze vertalen.

A conspiracy film about mind control victims of religious Illuminati. A hitman is hired by the church to kill powerfull people, and discover that he is a mind control puppet of high ranking Illuminati. He goes after every body that used him and in the midst of everything he falls in love to another mind control victim

alvast bedankt.

Wie wil me ermee helpen ?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wie kan deze nakijken.

Een wilde man, woonachtig in de bosjes niet ver van het huis van de sheriff Ruben Ramirez en zijn vrouw Roselyn Ramirez, die het hoofd adviseur is bij het lokale psychiatrisch ziekenhuis. Als de zwerver "Samuel Bleak" eenmaal is schoongemaakt en geschoren wordt hij opgenomen in het psychiatrisch ziekenhuis. Roselyn ontdekt een gave bij Bleak hij heeft helende vermogens. Als Bleak zijn levensverhaal verteld, komt levert hij tevens aanwijzingen voor een onopgeloste mysterie moord van tientallen jaren daarvoor in Smith Corona.

Origineel

A wild man is found living in the bushes not far from the home of the sheriff (David Zayas) and his wife (Deborah Kara Unger), who is the head counselor at the local mental hospital. Once interned, cleaned up and shaved, the vagabond “Samuel Bleak” (a badly wigged Schuetter) demonstrates a mute wisdom and healing ability that Meher Baba would envy. As he taps out his life story on a Smith Corona, Bleak delivers clues to an unsolved murder mystery of decades before.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Is er iemand die hier een serieuze DVD of Bioscoop release van kan vinden? Of misschien een festival waar hij draait (Santa Barbara niet mee gerekend).

Good for Nothing (2011) - IMDb

Men wil namelijk meer bewijs hebben voordat hij officieel toegevoegd kan worden en heb geen idee waar te zoeken. Google bracht me weinig duidelijkheid.

Iemand?

• 10971 messages
  • 2790 votes

Googlen op "festival Good for Nothing" misschien dat je dan wat tegenkomt.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Snel even gezocht voor je, en ik zie idd alleen SBCC helaas.

Misschien kan je hier nog iets vinden:

http://www.google.nl/search...

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Dank,

Al veel geprobeerd maar lijk weinig te kunnen vinden.

Dan houdt het op

Jitse

• 140 messages
  • 698 votes

Zou er iemand deze kunnen toevoegen voor me?: Romantic Comedy 101

Ik had het zelf eerst geprobeerd.

Maar ik weet niet goed hoe je zo een poster moet bewerken tot 200 pixels.

Alvast bedankt.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Jitse wrote:

Zou er iemand deze kunnen toevoegen voor me?: Romantic Comedy 101

Ik had het zelf eerst geprobeerd.

Maar ik weet niet goed hoe je zo een poster moet bewerken tot 200 pixels.

Alvast bedankt.

Doe ik wel.

Jitse

• 140 messages
  • 698 votes

606 wrote:

(quote)

Doe ik wel.

Thx!

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Mag de Vlaamse serie "De Ronde" op de website? IMDB vermeldt dat dit een tv-serie is, maar dit lijkt me toch echt wel een mini-serie.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Heeft te veel afleveringen helaas (maximum is 7, De Ronde heeft er 9). Heerlijke serie overigens!

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Iemand zin en tijd om de docu "The Gulag Archipelago" toe te voegen? Heb zelf geen tijd helaas.

Komt vanavond op CANVAS om ca. 23.35 uur. Wel even controleren dat ie min. 45 minuten duurt!

Bij voorbaat dank!

http://www.gva.be/tv-gids/c...

http://programmas.canvas.be...

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

narva77 wrote:

Iemand zin en tijd om de docu "The Gulag Archipelago" toe te voegen? Heb zelf geen tijd helaas.

Komt vanavond op CANVAS om ca. 23.35 uur. Wel even controleren dat ie min. 45 minuten duurt!

Bij voorbaat dank!

http://www.gva.be/tv-gids/c...

http://programmas.canvas.be...

Doe ik, en duurt btw 52 minuten

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Was ik ook al achter na wat Googelen ja. Maar helaas kan ik echter geen still vinden zo snel, en ik moet zo weg.

Maar bedankt dat je hem wilt doen!

RickZ

• 1329 messages
  • 1235 votes

kan iemand toevoegen:

The Trashmaster

The Trashmaster (2010) - IMDb

"The Trashmaster is een animatiefilm dat volledig is opgenomen in de populaire videogame Grand Theft Auto IV. De film werd geschreven en geregisseerd door Mathieu Weschler, die maar liefst twee jaar van zijn tijd in de film heeft geïnvesteerd. De stem van hoofdrolspeler Niko Bellic is niet origineel, dat dan weer niet; het is die van Matt Challands. Buiten dit enige, klein minpuntje is The Trashmaster een bijzonder goede film. Een must voor de liefhebbers."

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

RickZ wrote:

kan iemand toevoegen:

The Trashmaster

The Trashmaster (2010) - IMDb

"The Trashmaster is een animatiefilm dat volledig is opgenomen in de populaire videogame Grand Theft Auto IV. De film werd geschreven en geregisseerd door Mathieu Weschler, die maar liefst twee jaar van zijn tijd in de film heeft geïnvesteerd. De stem van hoofdrolspeler Niko Bellic is niet origineel, dat dan weer niet; het is die van Matt Challands. Buiten dit enige, klein minpuntje is The Trashmaster een bijzonder goede film. Een must voor de liefhebbers."

Doe ik wel.

Is dat een juiste Nederlandse plot.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Is niet echt een plot inderdaad.

Er wordt gewoon niets gezegd over het verhaal.

• 10971 messages
  • 2790 votes

Ik vraag me af of die wel toevoegbaar is. IMDB geeft een budget op van $ 600. Lijkt me dan ook meer een amateurproductie.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Het plot dat RickZ geeft wordt sowieso afgekeurd.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

jarno1975 wrote:

Ik vraag me af of die wel toevoegbaar is. IMDB geeft een budget op van $ 600. Lijkt me dan ook meer een amateurproductie.

Dat zegt toch verder niet zoveel? Hij heeft iig in meerdere landen op festivals gedraaid.

• 10971 messages
  • 2790 votes

Dat hoeft inderdaad niets te zeggen maar is heel vaak wel zo. Daarom zei ik ook het lijkt op een amateurproductie.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Oké, da's ook weer waar. Ik denk het zelf eerlijk gezegd ook hoor...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.