• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.166 actors
  • 9.373.533 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Ik weet het niet zeker hoor, misschien dat bij de release (1 maart) er wat meer bekend wordt.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wie kan er een poster vinden van

Playing Dead (2000) - IMDb

Ik had er 1 maar die is 358 breed en max is 330

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

die poster zijn te klein en 1 te groot.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

606 wrote:

Wie kan er een poster vinden van

Playing Dead (2000) - IMDb

Ik had er 1 maar die is 358 breed en max is 330

Iemand anders, of iemand die een grotere poster goed kan bewerken zonder uit zijn verhouding te trekken.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

of deze

http://www.hidefdvd.com/asin/6305988897.htm

niet uitgerekt, volgens mij

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Decec wrote:

of deze

http://www.hidefdvd.com/asin/6305988897.htm

niet uitgerekt, volgens mij

die is volgens mij perfect

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Oké, ik ben benieuwd voor crew (goedgekeurd of niet)...

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Decec wrote:

Oké, ik ben benieuwd voor crew (goedgekeurd of niet)...

Nee helaas ook weer VHS poster uit de juiste verhouding.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wie kan me helpen met taal fouten uit deze plot te halen.

Alvast bedankt.

Een stel maffe politie agenten in hun slaperige badplaats Amity, hebben hun politiebureau omgezet tot bordeel. En lijken niet geneigd om hun slechte gewoonte op zei te zetten, zelfs niet als hun nieuwe kapitein in de stad is ze wordt erop uit gestuurd door de burgemeester van de stad.

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

Wie kan/wilt de volgende docu's toevoegen?

Deze komen beiden deze week op TV!

"Die Ustica-Verschwörung" aka "The Ustica Conpiracy"

en

Israel Ltd.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

narva77 wrote:

Wie kan/wilt de volgende docu's toevoegen?

Deze komen beiden deze week op TV!

"Die Ustica-Verschwörung" aka "The Ustica Conpiracy"

en

Israel Ltd.

Ik doe The Ustica Conpiracy

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

Toch wel met de originele Duitse titel? Bedankt!

En die andere?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

narva77 wrote:

Toch wel met de originele Duitse titel? Bedankt!

En die andere?

De Duitse heb ik als alternatief gepakt. aai.

Kan nog gecorrigeerd worden.

andere doe ik ook wel.

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

Top! Bedankt!

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ik zoek me suf naar een Engels plot over deze Franse film:

La proie (2011) - IMDb

Iemand enig idee waar ik deze kan vinden?

Of is er iemand die de Franse taal een beetje onder de knie heeft?

Un braqueur s'évade de prison pour traquer son ancien codétenu, un tueur en série qui a entrepris de lui coller ses crimes sur le dos. Une policière de la Brigade des Fugitifs se lance à la poursuite du braqueur, devenu bien malgré lui l'ennemi public numéro 1. Quand chacun des protagonistes aura été au bout de lui-même, qui sera le chasseur, et qui sera la proie ?

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Wie wil helpen even NL plots vertalen?

Leopold De Angeli is a highly intelligent playwright who is personable, intuitive, and sharp as a tack when he's sober. But these days sobriety doesn't come often to Leopold, and his friends are getting concerned. Everyone can sense the disaster that's looming just over the horizon, yet by confronting their friend about his alcoholism, everyone in this well-meaning group will have to face up to their own inner demons as well.

Dank!

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

@Snakedoc, nog niks kunnen vinden over La Proie helaas. En om nou de vertaalmachine erop te zetten...

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

narva77 wrote:

@Snakedoc, nog niks kunnen vinden over La Proie helaas. En om nou de vertaalmachine erop te zetten...

Nee de vertaalmachine is waardeloos, helemaal in het geval van Frans naar Nederlands. Toch bedankt!

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

@Snakedoc: Ik heb daar ook naar gezocht van de week maar kon ook niets vinden.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Decec wrote:

Wie wil helpen even NL plots vertalen?

Leopold De Angeli is a highly intelligent playwright who is personable, intuitive, and sharp as a tack when he's sober. But these days sobriety doesn't come often to Leopold, and his friends are getting concerned. Everyone can sense the disaster that's looming just over the horizon, yet by confronting their friend about his alcoholism, everyone in this well-meaning group will have to face up to their own inner demons as well.

Dank!

Please?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Leopold De Angeli is een uiterst intelligente schrijver en een vriendelijk, messcherp gevoelsmens, behalve als hij dronken is. Tegenwoordig is hij nooit meer nuchter en zijn vrienden zijn bezorgd. Iedereen ziet de ramp van mijlenver aan komen, maar wanneer ze hem daarmee willen confronteren moet iedereen in zijn vriendengroep persoonlijke problemen accepteren.

Ik heb een poging gewaagd!

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

SnakeDoc wrote:

Ik zoek me suf naar een Engels plot over deze Franse film:

La proie (2011) - IMDb

Iemand enig idee waar ik deze kan vinden?

Of is er iemand die de Franse taal een beetje onder de knie heeft?

Un braqueur s'évade de prison pour traquer son ancien codétenu, un tueur en série qui a entrepris de lui coller ses crimes sur le dos. Une policière de la Brigade des Fugitifs se lance à la poursuite du braqueur, devenu bien malgré lui l'ennemi public numéro 1. Quand chacun des protagonistes aura été au bout de lui-même, qui sera le chasseur, et qui sera la proie ?

Je hebt pm met de vertaling.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Dank!

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Rachel, a seven-year-old Jewish girl whose best friend and playmate Michael is exactly the same age. Michael has been raised in an Irish Catholic family, but neither child thinks very much about their religious differences. At least, not until certain biases begin to make their presence known. But Rachel and Michael's friendship is so strong that even when they visit each other's place of worship and are wholly intimidated by the strangeness of it all, they still remain best buddies. Interwoven with threads of wisdom that might be a little forced at times, this family-oriented drama is also enlivened by comic moments and good acting and directing that keep the story from slipping into saccharine clichés.

wie wil even helpen voor plots vertalen?

Dank!

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Rachel, a seven-year-old Jewish girl whose best friend and playmate Michael is exactly the same age. Michael has been raised in an Irish Catholic family, but neither child thinks very much about their religious differences. At least, not until certain biases begin to make their presence known. But Rachel and Michael's friendship is so strong that even when they visit each other's place of worship and are wholly intimidated by the strangeness of it all, they still remain best buddies.

Rachel is een zevenjarig joods meisje en haar beste speelmaatje Micheal is precies even oud. Micheal krijgt een Iers-Catholieke opvoeding maar beide hebben weinig problemen met hun religieuze verschillen. Totdat bepaalde vooroordelen zich aandienen. Maar de vriendschap tussen Rachel en Micheal is zo sterk dat zelfs wanneer ze elkaars kerken bezoeken en ze onder de indruk zijn van elkaars vreemde gewoonten, ze gewoon beste vrienden blijven.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Hartelijk dank! Wimnoot...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.