- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Iemand die dit plot kan vertalen. Ik krijg er niet echt een goed lopend verhaal van gemaakt...
When 12-year-old Josh Peters’ dog Bosco digs up a gold medallion that supposedly leads to a fortune in hidden Conquistador gold, the boy and his dog pair up with plucky newcomer Ana James to reclaim the treasure in hopes of saving their home and their town. But little did they know that the woods ahead would be riddled with booby traps and plagued by an ancient curse or that two conniving thieves would track them into the endless maze of trees, bent upon claiming the treasure for their own…
Leviwosc
-
- 883 messages
- 335 votes
Iemand die dit plot kan vertalen. Ik krijg er niet echt een goed lopend verhaal van gemaakt...
When 12-year-old Josh Peters' dog Bosco digs up a gold medallion that supposedly leads to a fortune in hidden Conquistador gold, the boy and his dog pair up with plucky newcomer Ana James to reclaim the treasure in hopes of saving their home and their town. But little did they know that the woods ahead would be riddled with booby traps and plagued by an ancient curse or that two conniving thieves would track them into the endless maze of trees, bent upon claiming the treasure for their own..
Ik heb dit er van kunnen maken:
Wanneer de hond van de 12 jaar oude Josh Peter een gouden medaillon opgraaft dat vermoedelijk leidt naar een door Spaanse veroveraars verborgen schat. Josh en zijn hond Bosco gaan samen met de kranige nieuwkomer Ana James op avontuur om de schat op te eisen en zo hun thuis en de stad te redden. Maar zij zijn zich er niet van bewust dat het woud voor hen, vol zit met boobytraps en dat er een oude vloek rust op het woud of dat twee dieven hen zouden volgen in het eindeloze woud met het plan om zelf de schat op te eisen.
[edit] Fout gecorrigeerd!
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Bedankt Leviwosc, loopt een stuk beter als mijn vertaling 
Alleen Plucky is niet een persoon maar betekend dapper.
stinissen (crew films & series)
-
- 23448 messages
- 76942 votes
Bedankt voor de info beste kerel
voor
Auf den Spuren Winnetous
gr
Henk
Leviwosc
-
- 883 messages
- 335 votes
Hoi Jarno,
Oops, je hebt gelijk ik heb 'plucky' als naam geïnterpreteerd...
De aangepaste tekst hieronder:
Wanneer de hond van de 12 jaar oude Josh Peter een gouden medaillon opgraaft dat vermoedelijk leidt naar een door Spaanse veroveraars verborgen schat. Josh en zijn hond Bosco gaan samen met de kranige nieuwkomer Ana James op avontuur om de schat op te eisen en zo hun thuis en de stad te redden. Maar zij zijn zich er niet van bewust dat het woud voor hen, vol zit met boobytraps en dat er een oude vloek rust op het woud of dat twee dieven hen zouden volgen in het eindeloze woud met het plan om zelf de schat op te eisen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Wanneer de hond van de 12 jaar oude Josh Peter een gouden medaillon opgraaft dat vermoedelijk leidt naar een door Spaanse veroveraars verborgen schat, gaan Josh en zijn hond Bosco samen met de kranige nieuwkomer Ana James op avontuur. Hun plan is om de schat op te eisen en zo hun thuis en de stad te redden. Ze zijn er zich echter niet van bewust dat het woud voor hen vol zit met boobytraps, dat er een oude vloek rust op het woud of dat twee dieven hen zouden volgen in het eindeloze woud met het plan om zelf de schat op te eisen.
De eerste zin liep niet lekker en ging ook te lang door om nog vlot te lezen. Heb hem nog even aangepast. Je ziet zelf maar wat je er mee doet natuurlijk 
edit: heb hier en daar nog een kleine aanpassing gemaakt om de leesbaarheid wat te bevorderen.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ik heb een documentaire toegevoegd over Anselm Kiefer een paar dagen terug maar het verkeerde plaatje geplaatst.
Ik zal hem wel terug kijken neem ik aan !?! Of kan dat via deze weg nog gewijzig worden?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
@ SnakeDoc: Mug was je al voor, klik.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
OKe, ik had ook nog een andere. Ik zie wel of die wel wordt geaccepteerd.
Liefdeswinter,
Zie wel of die wel wordt geaccepteerd of dat weer iemand me voor is 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
iemand die toevallig een plot weet te vinden van: The Final Girl (2010)?
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Dank, zal nog niet genoeg zijn om goedgekeurd te worden, maar alle beetjes helpen 
-
- 10972 messages
- 2792 votes
iemand die toevallig een plot weet te vinden van: The Final Girl (2010)?
Bangor Films | the works of underground filmmakers Todd Verow & James Derek Dwyer - bangorfilms.com
TheLionKingFan
-
- 904 messages
- 127 votes
Kan iemand deze op de site zetten: YouTube - Jungledyret Hugo 3 - Teaser no.1
(ik zoek meer informatie) of kan iemand mij uitleggen hoe je het zelf doet
TheLionKingFan
-
- 904 messages
- 127 votes
Ik vond dit nog op Wikipedia: Jungledyret 3 -
Fræk Flabet og fri (2007)
The third film continues where the animated series left off, which in turn is a sequel to the second movie. It is a CGI film. The plot again involves Hugo being captured, this time by several competing groups of humans who are all after Hugo for their own reasons.
TheLionKingFan
-
- 904 messages
- 127 votes
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Nog bedankt jarno! Ik zal eens kijken wat ik ervan kan breien.
-
- 10972 messages
- 2792 votes
You're welcome DonOswaldo 
Iemand die trouwens deze poster kan vinden zonder de website url rechts onderin. Of de tekst kan weghalen uit deze poster?
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ik heb hem toegevoegd, ik stuur je een berichtje over hoe je dit in t vervolg zelf kan doen.
Komt er zo aan!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Weet niet, maar zou iemand War Horse kunnen toevoegen?
Als nog niet alle info er van te vinden is heb ik niks gezegd 
Alvast bedankt.
Zinema (crew films)
-
- 10276 messages
- 7283 votes
You're welcome DonOswaldo 
Iemand die trouwens deze poster kan vinden zonder de website url rechts onderin. Of de tekst kan weghalen uit deze poster?
Bij het verwijderen van het logo gaat ook de tekst verloren.
Geen goede poster kunnen vinden verder.
Gebruik gewoon deze still.
Bron: [Trailer] Age of the Dragons (2010) | Pop Bunker - popbunker.net

Succes.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14446 votes
Kan beter een still van de officiële site gebruikt worden, denk ik.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Weet niet, maar zou iemand War Horse kunnen toevoegen?
Als nog niet alle info er van te vinden is heb ik niks gezegd 
Alvast bedankt.
Volgens mij is er nog geen officiele poster uitgebracht van deze film.
Verder zijn alle gegevens wel online te vinden! Dus denk dat we nog even moeten wachten! Jij hebt niks gezegd dus 
Vet overigens dat die nederlandse gozer Robert de Hoog een rolletje heeft gekregen van Spielberg!
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Kan er iemand de TV-film "The Front" toevoegen? Is het vervolg op "At Risk" met Andie MacDowell, die vorige week woensdag op TV kwam.
"The Front" komt morgenavond op TV; RTL8 geloof ik....
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Bij het verwijderen van het logo gaat ook de tekst verloren.
Geen goede poster kunnen vinden verder.
Gebruik gewoon deze still.
Bron: [Trailer] Age of the Dragons (2010) | Pop Bunker - popbunker.net
(afbeelding)
Succes.
De film staat al op de site met een still. Sorry had ik er even bij moeten vermelden misschien 
Wilde alleen de poster toevoegen maar kon hem alleen vinden met die tekst onderin.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ik heb hem geplaatst Narva, ... even afwachten tot ie geacepteerd wordt!
Zinema (crew films)
-
- 10276 messages
- 7283 votes
De film staat al op de site met een still. Sorry had ik er even bij moeten vermelden misschien 
Wilde alleen de poster toevoegen maar kon hem alleen vinden met die tekst onderin.
Indeed, maar geeft niks. Ben benieuwd hoe de poster te bewerken valt. Er staat namelijk info onder het logo die ik met geen mogelijkheid intact kon houden.
De poster komt vanzelf. Gewoon even geduld hebben dus. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.