• 178.383 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.645 actors
  • 9.378.044 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Metalfist wrote:

In mijn opzicht is Imdb de enige site die het als een tv-serie opdeelt maar anders wacht ik nog wel even met doorsturen eer er meer duidelijkheid is, hoop alleen dat niemand anders me voor is.

edit: kapp zijn bericht niet gezien. Het is dus toegestaan?

We zijn er uit: de Monty Python toevoeging kan als mini-serie toegevoegd worden.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Barfly wrote:

Je moet van de oorspronkelijke versie uitgaan. Dat is diegene die voor plaatsing in aanmerking zou komen.

Dat is jammer, het is toch een erg vooruitstrevende film met veel prachtige filmtechnieken.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

jarno1975 wrote:

Is dit een serie? Ik zie erbij staan seizoen 2. En op onderstaande link staat hij tussen de vele andere afleveringen.

Phineas and Ferb (season 2) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Volgens mij is dit niet toevoegbaar.

Als deze bedoeld wordt, is het inderdaad een aflevering uit een tv-serie van in totaal 39 afleveringen en niet toevoegbaar.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Meneer Bungel wrote:

(quote)
We zijn er uit: de Monty Python toevoeging kan als mini-serie toegevoegd worden.

Ik had het nieuwe bericht van Kappeuter gisteravond niet meer gezien (dat waarin hij zei dat ze nog gingen overleggen) dus ik had het al ingestuurd maar dus zonder de aanduiding miniserie. Zou dit misschien nog door iemand van de crew kunnen worden aangepast?

In ieder geval al bedankt voor al de moeite!

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

@ Metalfist: is veranderd.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Bedankt!

TheLionKingFan

• 904 messages
  • 127 votes

Dat is een film.

Ik heb hem gezien en op Disney XD stond: Nu de film: Phineas and Ferb de zomer is van jou

En dat is de NL naam

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Heb je ook één of meer links met info over die film? Ik zie namelijk op Disney XD alleen maar afleveringen die een krap half uur duren en op Imdb is die titel (in het Engels) alleen maar te vinden als aflevering van de serie waar ik eerder een link van gaf.

TheLionKingFan

• 904 messages
  • 127 votes

Nee sorry maar op Disneyinfo stond ook met de lijst van Disneyfilms die op tv worden Phineas and Ferb: De zomer is van jou.

Ik zou hem er toch bijzetten want ik ben er zeker van dat het een film is.

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

Maar zelfs áls het een film is, duurt ie dan ook minstens 45 minuten? Want dat is een criterium voor toevoegbaarheid!

TheLionKingFan

• 904 messages
  • 127 votes

hij duurt 48 minuten dacht ik zo

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Daar ben ik nog niet echt van overtuigd. Als de speelduur al voldoende is, dan nog lijkt het deel uit te maken van een serie van teveel afleveringen. Op wiki vond ik dit nog, maar daar staat dat de speelduur 40 minuten of 40-45 minuten is. Ook is daar de regisseur Dan Povenmire, dezelfde als die van de Imdb-link en dan lijkt het toch om de aflevering uit de serie te gaan. Erg twijfelachtig allemaal.

Plaats anders even de link van de site waar je die info, dat het een Disneyfilm is, vond.

TheLionKingFan

• 904 messages
  • 127 votes

hij duurt 46 minuten echt waar

Kijk op youtube phineas and ferb the summer belongs to you

die staat er in delen op en als je die allemaal bij elkaar optelt krijg je 46 minuten

TheLionKingFan

• 904 messages
  • 127 votes

oh ff de link Disneyinfo • Information hier die van diseneyinfo

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

De speelduur zou precies genoeg zijn, 45 minuten en drie seconden, maar via de link van jarno1975 is bij 'The summer belongs to you' (= 'De zomer is van jou') het volgende te lezen:

Note: This is the first 1-hour special of the series.

Dus, of je het nu beschouwt als pilot of als de eerste (lange) aflevering van een tv-serie; het is niet toevoegbaar. Ook is het gemaakt voor televisie en zou het (eventuele) argument van een biosrelease ook niet van toepassing kunnen zijn.

TheLionKingFan

• 904 messages
  • 127 votes

Jammer erg jammer

brabusRUS

• 1628 messages
  • 2810 votes

Vandaag een film om 23:30 op RTL8 komt, maar niet op Moviemeter staat.

An unexpected love

Filmdrama

Kate Meyer besluit te scheiden van haar man. Na haar scheiding merkt ze dat het niet makkelijk is om alle ballen in de lucht te houden als een single moeder zonder werk en talent. Toch weet Kate zich staande te houden en ze ontdekt dat ze geen alleskunner hoeft te zijn om te overleven.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Geen degelijke poster/still van te vinden.

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

brabusRUS wrote:

Vandaag een film om 23:30 op RTL8 komt, maar niet op Moviemeter staat.

An unexpected love

Staat al in de wachtrij!

stinissen (crew films & series)

• 23448 messages
  • 76942 votes

narva77 wrote:

(quote)
Staat al in de wachtrij!

Gelukkig maar

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

Niet door mij ingestuurd hoor!

akira124

• 667 messages
  • 3619 votes

Hallo allemaal ik ben op zoek naar een still of cover van de volgende film:

Honor Thy Father (1986) met o.a. Donald Pleasence

Indien iemand iets heeft hoor ik het graag.

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7283 votes

Wordt lastig, na een uur zoeken alleen een NL DVD-hoes gevonden en dat mag niet.

Deadheat: Amazon.co.uk: Peter Lawrence, Rochelle Redfield, Donald Pleasance: DVD

stinissen (crew films & series)

• 23448 messages
  • 76942 votes

Kan iemand aan een plot komen over de documentaire Auf den Spuren Winnetous aub ?

Auf den Spuren Winnetous (2004) (TV) - former.imdb.com

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

stinissen wrote:

Kan iemand aan een plot komen over de documentaire Auf den Spuren Winnetous aub ?

Auf den Spuren Winnetous (2004) (TV) - former.imdb.com

Kijk eens HIER.

stephan73

• 6269 messages
  • 14446 votes

Zinema wrote:

Wordt lastig, na een uur zoeken alleen een NL DVD-hoes gevonden en dat mag niet.

Deadheat: Amazon.co.uk: Peter Lawrence, Rochelle Redfield, Donald Pleasance: DVD

Ik heb zelf ook uren naar iets gezocht, toen ik hem (enkele maanden) geleden had willen toevoegen, maar er is echt niets te vinden!

Niet dat ik nog verder ga zoeken, want de film is echt verschrikkelijk!

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

narva77 wrote:

Bedankt Zinema!

Mocht ie afgekeurd worden op de still, dan kan ik er alsnog eentje van jou gebruiken!

Thanks, maar het was gelukkig niet nodig. Maar nogmaals evengoed superbedankt Zinema!

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7283 votes

Prima, graag gedaan. Meld voortaan even of je de stills niet meer nodig hebt (bijvoorbeeld op moment van inzending), anders blijf ik zoeken. En straks weeg ik een ons.

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

Ja, dat snap ik. Maar mijn hulpvraag kwam pas nádat ik hem had ingestuurd (vorige week donderdag)!

Ik was bang dat hij wellicht zou worden afgekeurd op de still, dus vandaar mijn vraag voor een eventuele andere still.

De bewuste docu staat pas sinds gisteravond laat op de site; "Lieber Onkel Hitler".

Excuses dan voor eventueel ongemak, en nogmaals erg bedankt!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.