• 178.402 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.649 actors
  • 9.378.100 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

narva77 (crew films)

• 12734 messages
  • 6540 votes

SnakeDoc wrote:

Gister avond was er op Nederland 2 de documentaire 'Ik kan wel janken' te zien. Deze stond nog niet op MM en daarom heb ik geprobeerd deze zelf toe tevoegen. Een aanvraag is dus al onderweg en (ik neem aan) al in behandeling.

@snakedoc,

die docu had ik afg. zaterdag al ingestuurd, samen met de docu "Tijl Van Limburg", die vanavond op CANVAS komt!

En het is "Ik kan wel Huilen".

narva77 (crew films)

• 12734 messages
  • 6540 votes

stephan73 wrote:

Ik kan zo niet zeggen of het toevoegbaar is. Dat hij op Canvas is vertoond, kan best. Zal waarschijnlijk als onderdeel van Top Gear zijn geweest. Maar is het echt een docu, onderdeel van Top Gear of een reportage? Alleen als het een docu is, kan hij worden toegevoegd. Als onderdeel van een programma niet, en als het een reportage is ook niet!

Oké, dan ga ik mij er ook niet meer aan wagen. Zonde van mijn tijd. Bedankt!

stinissen (crew films & series)

• 23448 messages
  • 76942 votes

Bedankt beste kerel je bent een topper

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7283 votes

Graag gedaan.

narva77 (crew films)

• 12734 messages
  • 6540 votes

Wie kan er een geschikt plaatje vinden van de docu "Lieber Onkel Hitler - Briefe an den Führer"?

Bij voorbaat dank!

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7283 votes

Bron: De originele documentaire.

Zoek maar uit:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Succes.

narva77 (crew films)

• 12734 messages
  • 6540 votes

Bedankt Zinema!

Mocht ie afgekeurd worden op de still, dan kan ik er alsnog eentje van jou gebruiken!

TheLionKingFan

• 904 messages
  • 127 votes

Druk op Google Afbeeldingen Resultat

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7283 votes

Wat is je vraag precies?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Of iemand de huidige posters van die films wil vervangen door deze alternatievere posters...

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Ik heb TheLionKingFan al een PM gestuurd. Ik had hem hier naartoe verwezen, omdat ik dacht dat het om nieuwe toevoegingen ging. Het gaat dus om (eventuele) correcties wat betreft posters bij die films, dus ik los het wel even op.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Weet iemand of dit toevoegbaar is? Imdb beschouwt het als een televisieserie van 6 episodes maar Wikipedia noemt het een documentaire. Bol heeft het ook over een documentaire, zo ook dvd.nl en Amazon (user reviews)

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Het is een docu, gemaakt voor televisie, dus gewoon toevoegbaar is, zie ook: Wiki

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

television documentary series.....

Tv-serie. Lijkt me niet toevoegbaar.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

De eerste, oorspronkelijke, uitzending is volledig (-edit- in de bios en daarna onvolledig op de BBC) in één keer uitgezonden:

On 29 September 2009, Vue Cinemas in the UK showed the film for one night only. The "BBC Lawyer's Cut", a 59 minute cut, was broadcast on BBC 2 on 3 October 2009.

Ook lees ik meteen in het begin:

Monty Python: Almost the Truth (The Lawyer's Cut) is a 2009 DOCUMENTARY that covers the members of the Monty Python comedy troupe from their birth to the present day.

Later is het dan misschien in meerdere delen opgesplitst.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Meneer Bungel wrote:

On 29 September 2009, Vue Cinemas in the UK showed the film for one night only.

Een eenmalige vertoning dus in een theater. Daar gaan we niet van uit.

The "BBC Lawyer's Cut", a 59 minute cut, was broadcast on BBC 2 on 3 October 2009.[/i]

Da's een bepaalde cut die door de BBC is uitgezonden.

Het is een Amerikaanse film he. Al is BBC wel co-producent.

Monty Python: Almost the Truth (The Lawyer's Cut) is a 2009 DOCUMENTARY that covers the members of the Monty Python comedy troupe from their birth to the present day.

Dat is puur formulering. Je kan een docuserie ook een documentaire noemen. Daartegenover staan meerdere vermeldingen als tv serie.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Een eenmalige vertoning dus in een theater.

Vue Cinemas staat er, dus meervoud. Misschien maar één avond maar mogelijk wel door het hele land.

kappeuter wrote:

Da's een bepaalde cut die door de BBC is uitgezonden. Het is een Amerikaanse film he.

The film was produced by independent UK film producers Bill and Ben Productions (half of which is Terry Jones' son Bill) in association with Eagle Rock Entertainment.

Dus minstens een co-productie van USA en GB.

kappeuter wrote:

Dat is puur formulering. Je kan een docuserie ook een documentaire noemen. Daartegenover staan meerdere vermeldingen als tv serie.

Ook op de BBC-link via wiki staat 'The film' i.t.t. een serie.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

OK ik ben overtuigd.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

In mijn opzicht is Imdb de enige site die het als een tv-serie opdeelt maar anders wacht ik nog wel even met doorsturen eer er meer duidelijkheid is, hoop alleen dat niemand anders me voor is.

edit: kapp zijn bericht niet gezien. Het is dus toegestaan?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

We zullen het voor de zekerheid nog even met de crew bespreken.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Is Pink Floyd - Live at Pompeii toevoegbaar?

Het is niet alleen een concert. Het bevat ook beelden van studio-opnames. Interviews met de leden tijdens Dark Side of the Moon. Maar er wordt ook echt film gemaakt. Zo opent de film met een 3-minuten lang à la 2001 openingsshot van de ruimte. Er worden beelden gebruikt van Londen (bv. Abbey Road). Tijdens Set Controls for the Heart of the Sun worden een aantal surrealistische beelden getoond.

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7283 votes

Lijkt mij van wel, gezien de genre-aanduiding op Imdb en de bioscooprelease.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Ook de geweldige animaties tijdens Echoes Part Two moeten niet vergeten worden.

De tagline is ook niet voor niets An Overwhelming Full Volume Pink Floyd Color Experience!

TheLionKingFan

• 904 messages
  • 127 votes

Wie kan de Phineas and Ferb film toevoegen

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

TheLionKingFan wrote:

Wie kan de Phineas and Ferb film toevoegen

Ik neem aan dat je deze bedoeld?

Phineas and Ferb: Across the Second Dimension

Staat (nog) niet om imdb en kan er zo snel ook geen still van vinden. Dus als je een link naar een still uit de film hebt wil ik hem wel toevoegen.

TheLionKingFan

• 904 messages
  • 127 votes

Nee deze

Phineas and Ferb: The Summer Belong to you

Barfly

• 1873 messages
  • 1749 votes

chevy93 wrote:

Is Pink Floyd - Live at Pompeii toevoegbaar?

Is al eerder afgewezen voor toevoeging.

Je moet van de oorspronkelijke versie uitgaan. Dat is diegene die voor plaatsing in aanmerking zou komen.

In de oorspronkelijke versie is het voornamelijk een registratie van een band met hun muziek. Komt daardoor niet aanmerking voor toevoeging. Dat er daarna beelden aan de registratie worden toegevoegd is niet van belang.

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

Is dit een serie? Ik zie erbij staan seizoen 2. En op onderstaande link staat hij tussen de vele andere afleveringen.

Phineas and Ferb (season 2) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Volgens mij is dit niet toevoegbaar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.