- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik weet wat voor serie classic albums is.
Decec
-
- 6743 messages
- 8588 votes
Wie kan poster rechtzetten?

jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
@Decec: Zoiets?

Edit: even een nieuwe host gezocht, imageshack ligt eruit...
Decec
-
- 6743 messages
- 8588 votes
Dank je wel @jarno1975, ik hoop het dat wel goedgekeurd is...
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Even een kleine mededeling met betrekking tot algemene gegevens van regisseurs; indien je gegevens van regisseurs vermeld wilt zien via de corrigeer-functie, let dan a.u.b. wél op dat de gegevens ook daadwerkelijk kloppen....
Zo staat er bij de regisseur van de Duitse film Katie Fforde - Glücksboten namelijk dhr. Felix Herzogenrath als geboorteplaats vermeld "Cologne (Frankrijk)".
Dit moet natuurlijk zijn de stad Keulen in Duitsland (Cologne = Keulen). Zie óók de IMDb voor geboorte-land.
Verder héél véél respect én dank voor alle corrigeerders van regisseurs-gegevens! 
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Oeps, Sorry Narva, my mistake!!
Meestal loop ik iedere dag alle nieuwe toevoegingen na en voeg de regisseursgegevens toe. En Cologne is inderdaad Keulen
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Kan gebeuren! Ik wist dat jij het was, maar dorstte het niet te zeggen! 
Verder nogmaals heel veel hulde en respect voor alle corrigeerders!
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Natuurlijk ook van een der onzen....
Maar ja, soms kijk je daat gewoon overheen, net als London of Tokyo...
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Maar ja, soms kijk je daat gewoon overheen, net als London of Tokyo...
Behalve als het London in Canada is 
stephan73
-
- 6269 messages
- 14446 votes
Ik denk dat Baggerman bedoelt dat het niet London en Tokyo moet zijn, maar Londen en Tokio! 
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Ja dat begreep ik wel. Maar ik ben ook al een aantal keren de plaats London tegenkomen maar dan in Canada. En dan is het wel met dubbel O. Dat was toen ook ten onrechte verbeterd door een crewlid.
Maar dat Tokio moet ik idd ook in de gaten houden, volgens mij heb ik altijd Tokyo aangehouden 
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Én van mij zelf!!!
Want hij is geboren in 1975, dus nog vóór de Duitse hereniging. Dus het moet eigenlijk zijn WEST-Duitsland....

My bad...
Tenminste, doen we dat eigenlijk wel m.b.t. de regisseurs-gegevens? Bij films splitsen we het wél op in Oost- en West-Duitsland. Maar zouden we dat eigenlijk ook bij personen moeten doen? Ik denk het wel, want m.b.t. Rusland en de Sovjet-Unie wordt het ook gedaan...
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Nog even een vraagje; ik heb dinsdag een film - door mijzelf toegevoegd - uit de Rejections terug ingestuurd, maar hij is nog niet behandeld.
Terwijl er geregeld in dit topic hulp wordt gevraagd m.b.t. afgekeurde films, die daarna opnieuw worden ingestuurd. Die verschijnen vaak al vrij snel daarna alsnog op de site. Hoe is het beleid nou eigenlijk op dit punt precies?
Of verschilt dat toch per Crewlid?
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Volgens mij belanden die gewoon weer onderaan de wachtlijst, tenminste dat is mijn ervaring. Als het een kleine aanpassing is wil het soms wel het helpen om een lief mailtje te sturen naar een crewlid 
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Én van mij zelf!!!
Want hij is geboren in 1975, dus nog vóór de Duitse hereniging. Dus het moet eigenlijk zijn WEST-Duitsland....

My bad...
Tenminste, doen we dat eigenlijk wel m.b.t. de regisseurs-gegevens? Bij films splitsen we het wél op in Oost- en West-Duitsland. Maar zouden we dat eigenlijk ook bij personen moeten doen? Ik denk het wel, want m.b.t. Rusland en de Sovjet-Unie wordt het ook gedaan...
Dat doe ik in ieder geval wel altijd.
Als ik de plaats niet ken zoek ik hem even op in google maps en kijk of het in West of Oost Duitsland ligt. Wanneer een regisseur is geboren (of overleden) tussen 7 oktober 1949 en 3 oktober 1990 moet je dus Oost of West Duitsland invullen.
Enige lastige is wanneer ze in Berlijn zijn geboren. Dan weet je niet of het Oost of West Berlijn is. Dit heb ik een keer overlegt met een crewlid en dan mag je gewoon Berlijn invullen.
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Nog even een vraagje; ik heb dinsdag een film - door mijzelf toegevoegd - uit de Rejections terug ingestuurd, maar hij is nog niet behandeld.
Terwijl er geregeld in dit topic hulp wordt gevraagd m.b.t. afgekeurde films, die daarna opnieuw worden ingestuurd. Die verschijnen vaak al vrij snel daarna alsnog op de site. Hoe is het beleid nou eigenlijk op dit punt precies?
Of verschilt dat toch per Crewlid?
De reactie van Jarno op je bericht klopt: Ook films uit de rejectionslijst komen onderaan de wachtlijst te staan en hebben een even lange wachttijd als de andere films die op goedkeuring wachten.
Als het een kleine aanpassing is wil het soms wel het helpen om een lief mailtje te sturen naar een crewlid
Van lieve mailtjes krijgen we nooit genoeg.
Toch is dat niet een reden voor een voorkeursbehandeling. Alle films worden gewoon op volgorde behandeld, al kan het wel eens voorkomen dat een film bovenaan de wachtlijst staat, maar discussie/vragen oproept bij de crew. Die film wordt dan pas behandeld als het duidelijk is wat er mee moet gebeuren. In de tussentijd worden dan wel de andere films beoordeeld.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Persoonlijk controleer ik daar wel op. Zo kan inderdaad een regisseur die in Tallinn is geboren, Russisch, Estisch of Sovjet-Burger zijn hier op MM, afhankelijk van zijn/haar geboortejaar. En iemand uit Bratislava kan geboren zijn in Oostenrijk-Hongarije, Tsjechoslowakije of Slowakije. Enzovoort.
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Dat doe ik in ieder geval wel altijd.
Als ik de plaats niet ken zoek ik hem even op in google maps en kijk of het in West of Oost Duitsland ligt. Wanneer een regisseur is geboren (of overleden) tussen 7 oktober 1949 en 3 oktober 1990 moet je dus Oost of West Duitsland invullen.
Enige lastige is wanneer ze in Berlijn zijn geboren. Dan weet je niet of het Oost of West Berlijn is. Dit heb ik een keer overlegt met een crewlid en dan mag je gewoon Berlijn invullen.
Persoonlijk controleer ik daar wel op. Zo kan inderdaad een regisseur die in Tallinn is geboren, Russisch, Estisch of Sovjet-Burger zijn hier op MM, afhankelijk van zijn/haar geboortejaar. En iemand uit Bratislava kan geboren zijn in Oostenrijk-Hongarije, Tsjechoslowakije of Slowakije. Enzovoort.
Maar hoe iemand, geboren in Talinn, Russisch kan zijn, dat ontgaat me even?
Hij kan uit de Sovjet-Unie komen ja, maar uit Rusland?? 
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Maar hoe iemand, geboren in Talinn, Russisch kan zijn, dat ontgaat me even?
Hij kan uit de Sovjet-Unie komen ja, maar uit Rusland??
Als hij voor 1917 is geboren was hij officieel in Rusland geboren.
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Owja, wacht even, natuurlijk! 
Dus toen bestonden de Baltische Staten niet als onafhankelijke landen?
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Dus toen bestonden de Baltische Staten niet als onafhankelijke landen?
Nee, alleen tussen de wereldoorlogen.
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Oké, bedankt. Had ik eigenlijk moeten kunnen weten. Pfff, wel lastig zeg.... 
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Ja maar is het een docu en niet een reportage. Die mogen er namelijk niet op!
bij de reviews op imdb staat ook it was part of a Top Gear Night on BBC2
Is ie nou toevoegbaar of niet? Volgens IMDb een TV-film, en hij kwam op CANVAS.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14446 votes
Ik kan zo niet zeggen of het toevoegbaar is. Dat hij op Canvas is vertoond, kan best. Zal waarschijnlijk als onderdeel van Top Gear zijn geweest. Maar is het echt een docu, onderdeel van Top Gear of een reportage? Alleen als het een docu is, kan hij worden toegevoegd. Als onderdeel van een programma niet, en als het een reportage is ook niet!
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Ligt er aan wat wordt verstaan onder 'reportage'. Wat zijn de kenmerken, maar vooral wat zijn de verschillen tussen een 'ontoevoegbare reportage' en een 'toevoegbare documentaire'?
De repo-docu op youtube: YouTube - Richard Hammond meets Evel Knievel Part 1
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Gister avond was er op Nederland 2 de documentaire 'Ik kan wel janken' te zien. Deze stond nog niet op MM en daarom heb ik geprobeerd deze zelf toe tevoegen. Een aanvraag is dus al onderweg en (ik neem aan) al in behandeling.
Geen idee of ik het goed heb gedaan en of de documentaire wel aan de eisen voldoet, maar ik kon niks ontdekken waardoor dit niet zou kunnen.
Ik zie het vanzelf wel,
stephan73
-
- 6269 messages
- 14446 votes
De repo-docu op youtube: YouTube - Richard Hammond meets Evel Knievel Part 1
Als ik dit zo zie is het echt niet meer dan de normale stukjes die je in Top Gear ziet. Of dit toevoegbaar is betwijfel ik, vooral omdat het onderdeel was van een Top Gear avond.
stinissen (crew films & series)
-
- 23449 messages
- 76943 votes
Wie o wie kan er een still vinden van de tv-film
Women of San Quentin
Zinema (crew films)
-
- 10276 messages
- 7283 votes
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.