• 178.409 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.457 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

Je mag een still bijsnijden.

(afbeelding)

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Heel erg bedankt jarno1975!

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Vraagje aan de crew, zouden jullie dit als te korrelig bestempelen?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/d3/LiveInDetroit_TheDoorsalbum.jpg

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

Nou, nee die kwaliteit lijkt me wel prima zo. Maar waar wil je dat plaatje voor gebruiken?

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Op musicmeter heb ik dat plaatje gebruikt, maar werd bestempeld als 'te korrelig'. Vond het al zo raar. Wilde gewoon even de mening van andere stafleden weten.

Verder nog een vraagje:

Is het raar om via PM met een crewlid te praten over een foutieve toevoeging?

narva77 (crew films)

• 12734 messages
  • 6540 votes

Nee toch? Hoezo zou dat raar zijn? Als het een foutieve toevoeging van jezelf is?

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

chevy93 wrote:

Op musicmeter heb ik dat plaatje gebruikt, maar werd bestempeld als 'te korrelig'. Vond het al zo raar. Wilde gewoon even de mening van andere stafleden weten.

Ah, op die manier. Ik dacht dat je 'm hier wilde gebruiken.
Verder nog een vraagje:

Is het raar om via PM met een crewlid te praten over een foutieve toevoeging?

Nee hoor, je kan met al je vragen/opmerkingen of wat dan ook maar (over een foutieve toevoeging, maar ook over andere zaken) bij de crew terecht, ook via PM uiteraard.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Ja, heel gezeik met een musicmeter staflid over een foute toevoeging.

Eerst zou dus dat vorige plaatje te korrelig zijn (wat imo dus echt niet zo is).

Daarna had ik een ander plaatje gevonden (wat het origineel was bleek later), maar diezelfde staflid had hem afgekeurd, omdat ik geen uitleg had gegeven over waarom ik het plaatje had veranderd. Nu heb ik die uitleg gegeven en zijn we akkoord dat de inzending wel goed was, maar nu wil hij hem niet accepteren, omdat 'ik geen voorrang heb op andere toevoegingen'. Terwijl het gewoon een kwestie van accepteren is.

Verder nog gezeik over dat een link naar de bron van mij niet goed was. Live in Detroit (The Doors album) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org is toch gewoon een goede link?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Bespreek dit toch gewoon op musicmeter....

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Het beleid is toch grotendeels hetzelfde? Ik zie het probleem niet.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

Dit zul je inderdaad toch echt op MusicMeter moeten bespreken. Wij kunnen er hier toch niks mee.

narva77 (crew films)

• 12734 messages
  • 6540 votes

Dat is idd lullig voor je!

Echter, ik vind het imho ook niet echt netjes en raadzaam om bepaalde Crewleden te bespreken (al dan niet bij naam of nickname). Zelfs niet als het een crewlid van een zustersite als MusicMeter betreft.

Straks leest hij of zij dit nog, en dan ben je nog verder van huis. Voor hetzelfde geldt kan je dan voortaan in zijn of haar ogen niks goed meer doen....

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Ik heb het daar evengoed gevraagd hoor, maar bij mijn weten is het raar om een gebruiker niet te woord te staan als het gaat om foute toevoegingen.

Ik wilde gewoon even weten of dit normaal is. Straks doe ik het hier op MovieMeter ook 'fout'. Straks spreek ik een crewlid aan via PM over een foute toevoeging en dan blijkt dat crewleden dat zwaar irritannt en vermoeiend vinden.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Volgens mij heeft dat crewlid je 5 pm's gestuurd. Als dat jouw definitie is van "niet te woord te staan"...

Ik vind het jammer dat je het probleem alleen bij de ander zoekt. Sluit me verder aan bij de andere sprekers op deze pagina.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Als ik je vraag om een appel te halen, maar je komt 5 keer terug met een peer, is het toch nog niet klaar? Verder snap ik ook niet waar je je mee bemoeid. Je hebt de PM's nooit gelezen, dus doe dan ook niet alsof je wel weet wat er gezegd en gedaan is.

Bij deze lijkt me deze discussie op moviemeter dan ook afgelopen. Mijn vraag is beantwoord en de discussie voeren we wel daar.

narva77 (crew films)

• 12734 messages
  • 6540 votes

Meneer Bungel wrote:

Wie bij de volgende film nog een goed plot kan vinden, ga je gang:

(afbeelding)

(bron poster: Mpdb)

De film op Imdb:

Nada menos que todo un hombre (1971) - imdb.com

De film op MovieMeter: Nada menos que todo un hombre (1973)

• 10972 messages
  • 2792 votes

Is die toevoegbaar? Oftwel is deze op één van de Nederlandse/Belgische tv zenders vertoond?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Een tv-documentaire is geheel anders dan stv-documentaire (straight-to-video)...

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Dat is toch geen film? Richard Hammond is gewoon een televisiepresentator in ieder geval.

narva77 (crew films)

• 12734 messages
  • 6540 votes

jarno1975 wrote:

(quote)

Is die toevoegbaar? Oftwel is deze op één van de Nederlandse/Belgische tv zenders vertoond?

Ja! Er staat toch op IMDb (TV) achter de titel?

En bovendien kwam hij afgelopen maandagavond op Canvas!!

• 10972 messages
  • 2792 votes

narva77 wrote:

(quote)
Ja! Er staat toch op IMDb (TV) achter de titel?

En bovendien kwam hij afgelopen maandagavond op Canvas!!

Dat er op imdb TV achter staat wil niets zeggen natuurlijk. Hij kan wel een keer uitgezonden zijn op El Jazeera.

Dat de docu op Canvas is geweest wist ik niet, maar dat maakt hem wel toevoegbaar (denk ik).

stephan73

• 6269 messages
  • 14446 votes

Ja maar is het een docu en niet een reportage. Die mogen er namelijk niet op!

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Is Classic Albums: Pink Floyd - The Making of 'The Dark Side of the Moon' (2003) (V) - imdb.com toevoegbaar? Is al meerdere malen op Canvas geweest. Is ook langer dan 45 minuten.

Oftewel, valt dit onder deze regel:

Straight-to-video docu's die op de Nederlandse en/of Belgische publieke omroep (in Vlaanderen openbare omroep) worden vertoond, kunnen wel worden toegevoegd

In deze documentaire worden alle songs van de LP stuk voor stuk geanalyseerd door de vier leden van de band: Roger Waters, David Gilmour, Nick Mason en Richard Wright. Ze worden uitgebreid geïnterviewd en spelen stukken na om te tonen hoe ze tot stand kwamen. Alan Parsons, later zelf succesvol als muzikant, maar destijds sound engineer van de plaat, geeft ons een uniek inzicht in het muzikale weefsel en de sound van de plaat. Daarnaast bevat de documentaire archiefbeelden van concerten, fragmenten van films en zeldzame foto's van de groep.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Making of's zijn in principe niet toevoegbaar.

Was dit oorspronkelijk een extra op een dvd?

• 10972 messages
  • 2792 votes

stephan73 wrote:

Ja maar is het een docu en niet een reportage. Die mogen er namelijk niet op!

bij de reviews op imdb staat ook it was part of a Top Gear Night on BBC2

stephan73

• 6269 messages
  • 14446 votes

jarno1975 wrote:

(quote)

bij de reviews op imdb staat ook it was part of a Top Gear Night on BBC2

Kan inderdaad gewoon een reportage zijn.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

chevy93 wrote:

Is Classic Albums: Pink Floyd - The Making of 'The Dark Side of the Moon' (2003) (V) - imdb.com toevoegbaar? Is al meerdere malen op Canvas geweest. Is ook langer dan 45 minuten.

Oftewel, valt dit onder deze regel:

Straight-to-video docu's die op de Nederlandse en/of Belgische publieke omroep (in Vlaanderen openbare omroep) worden vertoond, kunnen wel worden toegevoegd

In deze documentaire worden alle songs van de LP stuk voor stuk geanalyseerd door de vier leden van de band: Roger Waters, David Gilmour, Nick Mason en Richard Wright. Ze worden uitgebreid geïnterviewd en spelen stukken na om te tonen hoe ze tot stand kwamen. Alan Parsons, later zelf succesvol als muzikant, maar destijds sound engineer van de plaat, geeft ons een uniek inzicht in het muzikale weefsel en de sound van de plaat. Daarnaast bevat de documentaire archiefbeelden van concerten, fragmenten van films en zeldzame foto's van de groep.

Classic Albums is eigenlijk een serie die elke keer concentreert op een bekend album van een muzikant. Zo heb je Pink Floyd, Jimi Hendrix, The Doors, Elvis, ... Maar dit mag er jammer genoeg niet op.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

kappeuter wrote:

Making of's zijn in principe niet toevoegbaar.

Was dit oorspronkelijk een extra op een dvd?

Niet dat ik weet. Het gaat echter niet alleen over de making of van DSOTM, maar er wordt ook over PF zelf verteld. Ik weet niet hoe groot dit gehalte is bij de DVD (heb alleen de Classic Albums-versie gezien).

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Nogmaals: IMDb Search Het is een televisiereeks die verschillende albums bespreekt.

edit: zie trouwens ook het bericht van Zinema over de Elvis Classic Albums.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.