- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Ik heb Cars 2 aangevraagd.
Bedoel je toegevoegd?
Hier is nog geen poster of still van beschikbaar volgens mij, alleen een paar art impressions.
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Vanavond komt op CANVAS de docu "The Lost JFK Tapes: The Assassination" om 23.45 uur. Is die eigenlijk toevoegbaar? Want ik zie dat het een docu van NGC is?
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Niet toevoegbaar:
Discovery, National Geographic documentaires. Uitgezonderd documentaires die een bioscooprelease hebben gehad.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Wat ik me zo even afvroeg,
Je hebt Earth, Oceans, maar heeft Life nooit een bioscoop release gehad?
Best raar, want hij hoort eigenlijk bij de bovengenoemde 2 docu's!
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Bedoel je toegevoegd?
Hier is nog geen poster of still van beschikbaar volgens mij, alleen een paar art impressions.
Je hebt gelijk. Er is al eerder een poging geweest deze toe te voegen. Wat betekent overigens Still
?
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Een still is een foto van een scene uit de film. Die worden vaak op het internet gepost, of je kan ze via een screenshot uit de trailer halen.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Oke, maar die mogen toch niet gebruikt worden als posters neem ik aan? Of kunnen die tijdelijk gebruikt worden ofzo?
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Jawel, maar bij nieuwe films komt er vaak een poster wat later opduiken. Bij documentaires blijft zo'n still ook vaak staan.
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Jawel, maar bij nieuwe films komt er vaak een poster wat later opduiken. Bij documentaires blijft zo'n still ook vaak staan.
En bij TV films nog vaker, omdat hier vaak geen posters van uit komen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3862 votes
Wat is eigenlijk de reden dat driedelige BBC-serie Sherlock alleen in forum staat? Valt die niet onder de noemer miniserie?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Dat is een mini-serie met een vervolg.
Dat is hier niet het geval, dus niet toevoegbaar.
Decec
-
- 6743 messages
- 8588 votes
Kan er iemand de TV-film "The Front" toevoegen? Is het vervolg op "At Risk" met Andie MacDowell, die vorige week woensdag op TV kwam.
"The Front" komt morgenavond op TV; RTL8 geloof ik....
Heeft al iemand gebeurd??? Ik bedoel: wordt toegevoegd?
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Ja, Snakedoc heeft hem ingestuurd! Ikzelf heb hem niet gekeken gisteren, vorige week ook "At Risk" niet gezien, dus dat had ook niet veel zin...
@Snakedoc,
hoe zit het met de docu "Liefdeswinter" die je had ingestuurd? Komt vanavond op TV in HollandDoc vandaar...
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Kreeg net een berichtje dat alles goed was aan de toevoeging maar dat er een dunne rand onder aan de poster zat.
Die zag ik inderdaad, maar in het programma waarmee ik de poster bewerk is hij amper zichtbaar.
Heb hem nu opnieuw ingestuurd maar vrees dat hij weer een week moet wachten op goedkeuring. Hoop dat de lijn niet meer zichtbaar is, want dat kon ik zelf niet goed controleren!
Documentaire lijkt me wel interessant. Kan hem vanavond niet zien maar zal morgen wel op uitzendinggemist staan.
Ik laat hier wel even weten zodra hij geplaatst is.
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Staat er inmiddels op; Liefsdeswinter. Bedankt SnakeDoc, je tweede toevoeging al! 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ja de teller loopt flink door
wahaha, begint wel verslavend te werken joh. Maar het is en blijft moeilijk om telkens nieuw materiaal te vinden.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Je bedoelt films die er nog niet op staan? Dat is vrij makkelijk, de info en vooral plot en poster zijn soms afschuwelijk lastig.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Probeer vast te stellen of 'El hombre que mató a Billy el Niño' al op MM staat, maar de zoekmachine maakt er dit van
'El hombre que mató a Billy el Niño'
en herkend de film niet... 
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Staat er inderdaad al op Dogie: El hombre etc...
Heb even op regisseur Julio Buchs gezocht, dan kom je er wel.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Je bedoelt films die er nog niet op staan? Dat is vrij makkelijk, de info en vooral plot en poster zijn soms afschuwelijk lastig.
Ja dat bedoel ik, ...
Een film als Cars 2 is zo toe te voegen, maar t probleem is dat er geen poster is! Wie komt dan op welke manier als eerste aan die desbetreffende poster 
Dat zijn volgens mij wel een stel freaks die diverse sites in de gaten houden om aan dit materiaal te komen.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ik heb overigens (meen ik) nog een film die ik wil toevoegen.
Probleem is alleen dat het plot dat ik heb gevonden nog al behoorlijk engels is
Dat heb je nog wel is 
Is er iemand die een beetje in de vertaling zit? Of is hier een apart Topic voor?
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Daarom waag ik me liever ook niet meer aan die "grote" nieuwe produkties! Zonde van mijn tijd. 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Als je hier het Engelse plot plaatst, is er altijd wel iemand die niks te doen heeft. 
-
- 10972 messages
- 2792 votes
De grote bioscoopfilm zijn inderdaad erg lastig. Als je die wil toevoegen, hierbij DE tip:
Zet de bekende filmsites op je twitter of facebook zet je wekker om half 5 's morgens en blijf net zo lang op F5 drukken totdat er een berichtje verschijnt dat de poster is uitgebracht van een topfilm.
stinissen (crew films & series)
-
- 23446 messages
- 76940 votes
Ja de teller loopt flink door
wahaha, begint wel verslavend te werken joh. Maar het is en blijft moeilijk om telkens nieuw materiaal te vinden.
Hier staan vele film kijk hier eens tussen.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Zet de bekende filmsites op je twitter of facebook zet je wekker om half 5 's morgens en blijf net zo lang op F5 drukken totdat er een berichtje verschijnt dat de poster is uitgebracht van een topfilm.
Is dat wat jij doet?
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Is dat wat jij doet?
Ze staan wel in mijn Twitter maar kom er niet mijn bed voor uit. Maar ik ken er wel een paar die dat doen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23446 messages
- 76940 votes
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.