• 178.366 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.700 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

TheLionKingFan

• 904 messages
  • 127 votes

Ik heb Cars 2 aangevraagd.

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

TheLionKingFan wrote:

Ik heb Cars 2 aangevraagd.

Bedoel je toegevoegd?

Hier is nog geen poster of still van beschikbaar volgens mij, alleen een paar art impressions.

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

Vanavond komt op CANVAS de docu "The Lost JFK Tapes: The Assassination" om 23.45 uur. Is die eigenlijk toevoegbaar? Want ik zie dat het een docu van NGC is?

Barfly

• 1873 messages
  • 1749 votes

Niet toevoegbaar:

Discovery, National Geographic documentaires. Uitgezonderd documentaires die een bioscooprelease hebben gehad.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Wat ik me zo even afvroeg,

Je hebt Earth, Oceans, maar heeft Life nooit een bioscoop release gehad?

Best raar, want hij hoort eigenlijk bij de bovengenoemde 2 docu's!

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

jarno1975 wrote:

(quote)

Bedoel je toegevoegd?

Hier is nog geen poster of still van beschikbaar volgens mij, alleen een paar art impressions.

Je hebt gelijk. Er is al eerder een poging geweest deze toe te voegen. Wat betekent overigens Still ?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Een still is een foto van een scene uit de film. Die worden vaak op het internet gepost, of je kan ze via een screenshot uit de trailer halen.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Oke, maar die mogen toch niet gebruikt worden als posters neem ik aan? Of kunnen die tijdelijk gebruikt worden ofzo?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Jawel, maar bij nieuwe films komt er vaak een poster wat later opduiken. Bij documentaires blijft zo'n still ook vaak staan.

• 10972 messages
  • 2792 votes

wimnoot wrote:

Jawel, maar bij nieuwe films komt er vaak een poster wat later opduiken. Bij documentaires blijft zo'n still ook vaak staan.

En bij TV films nog vaker, omdat hier vaak geen posters van uit komen.

timbo_

• 13116 messages
  • 3862 votes

Wat is eigenlijk de reden dat driedelige BBC-serie Sherlock alleen in forum staat? Valt die niet onder de noemer miniserie?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Dat is een mini-serie met een vervolg.

Mini-series met een vervolg mogen toegevoegd worden, mits er drie jaar tussen de afzonderlijke series zit.

Dat is hier niet het geval, dus niet toevoegbaar.

Decec

• 6743 messages
  • 8588 votes

narva77 wrote:

Kan er iemand de TV-film "The Front" toevoegen? Is het vervolg op "At Risk" met Andie MacDowell, die vorige week woensdag op TV kwam.

"The Front" komt morgenavond op TV; RTL8 geloof ik....

Heeft al iemand gebeurd??? Ik bedoel: wordt toegevoegd?

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

Ja, Snakedoc heeft hem ingestuurd! Ikzelf heb hem niet gekeken gisteren, vorige week ook "At Risk" niet gezien, dus dat had ook niet veel zin...

@Snakedoc,

hoe zit het met de docu "Liefdeswinter" die je had ingestuurd? Komt vanavond op TV in HollandDoc vandaar...

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Kreeg net een berichtje dat alles goed was aan de toevoeging maar dat er een dunne rand onder aan de poster zat.

Die zag ik inderdaad, maar in het programma waarmee ik de poster bewerk is hij amper zichtbaar.

Heb hem nu opnieuw ingestuurd maar vrees dat hij weer een week moet wachten op goedkeuring. Hoop dat de lijn niet meer zichtbaar is, want dat kon ik zelf niet goed controleren!

Documentaire lijkt me wel interessant. Kan hem vanavond niet zien maar zal morgen wel op uitzendinggemist staan.

Ik laat hier wel even weten zodra hij geplaatst is.

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

Staat er inmiddels op; Liefsdeswinter. Bedankt SnakeDoc, je tweede toevoeging al!

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ja de teller loopt flink door wahaha, begint wel verslavend te werken joh. Maar het is en blijft moeilijk om telkens nieuw materiaal te vinden.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Je bedoelt films die er nog niet op staan? Dat is vrij makkelijk, de info en vooral plot en poster zijn soms afschuwelijk lastig.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Probeer vast te stellen of 'El hombre que mató a Billy el Niño' al op MM staat, maar de zoekmachine maakt er dit van

'El hombre que mató a Billy el Niño'

en herkend de film niet...

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Staat er inderdaad al op Dogie: El hombre etc...

Heb even op regisseur Julio Buchs gezocht, dan kom je er wel.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

@Jawaddedadde

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

DonOswaldo wrote:

Je bedoelt films die er nog niet op staan? Dat is vrij makkelijk, de info en vooral plot en poster zijn soms afschuwelijk lastig.

Ja dat bedoel ik, ...

Een film als Cars 2 is zo toe te voegen, maar t probleem is dat er geen poster is! Wie komt dan op welke manier als eerste aan die desbetreffende poster

Dat zijn volgens mij wel een stel freaks die diverse sites in de gaten houden om aan dit materiaal te komen.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ik heb overigens (meen ik) nog een film die ik wil toevoegen.

Probleem is alleen dat het plot dat ik heb gevonden nog al behoorlijk engels is

Dat heb je nog wel is

Is er iemand die een beetje in de vertaling zit? Of is hier een apart Topic voor?

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

Daarom waag ik me liever ook niet meer aan die "grote" nieuwe produkties! Zonde van mijn tijd.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Als je hier het Engelse plot plaatst, is er altijd wel iemand die niks te doen heeft.

• 10972 messages
  • 2792 votes

De grote bioscoopfilm zijn inderdaad erg lastig. Als je die wil toevoegen, hierbij DE tip:

Zet de bekende filmsites op je twitter of facebook zet je wekker om half 5 's morgens en blijf net zo lang op F5 drukken totdat er een berichtje verschijnt dat de poster is uitgebracht van een topfilm.

stinissen (crew films & series)

• 23446 messages
  • 76940 votes

SnakeDoc wrote:

Ja de teller loopt flink door wahaha, begint wel verslavend te werken joh. Maar het is en blijft moeilijk om telkens nieuw materiaal te vinden.

Hier staan vele film kijk hier eens tussen.

http://www.moviemeter.nl/rejections

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

jarno1975 wrote:

Zet de bekende filmsites op je twitter of facebook zet je wekker om half 5 's morgens en blijf net zo lang op F5 drukken totdat er een berichtje verschijnt dat de poster is uitgebracht van een topfilm.

Is dat wat jij doet?

• 10972 messages
  • 2792 votes

DonOswaldo wrote:

(quote)

Is dat wat jij doet?

Ze staan wel in mijn Twitter maar kom er niet mijn bed voor uit. Maar ik ken er wel een paar die dat doen.

stinissen (crew films & series)

• 23446 messages
  • 76940 votes

Kan iemand een plot vinden van deze film

Frontier Woman

Frontier Woman (1956) - imdb.com

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.