- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Deze kunnen worden toegevoegd.
Nick and Jane 1997
In the Nick of Time 1991
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Wat is daarmee Purmerend?, moet die toegevoegd worden?
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
moet die toegevoegd worden?
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Toegevoegd, mijn eerste film.En moet je zien wat voor éen 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Is er trouwens ergens een lijst met films die al in de wacht staan, zodat je ze niet dubbel toevoegd?
citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
Is er trouwens ergens een lijst met films die al in de wacht staan, zodat je ze niet dubbel toevoegd?
Wanneer je een film wil toevoegen met dezelfde titel als degene die al in de wachtrij staat krijg je daar melding van.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Toegevoegd, mijn eerste film.En moet je zien wat voor éen 
Gefeliciteerd Jassonn! Op naar de 2.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Heb net wat van die foute toevoegingen doorgelopen, maar je vind niks beters dan wat er al aan plaatjes staat.
bartsch
-
- 213 messages
- 282 votes
Euh, ik heb net ook wat ter beoordeling aangeboden.
Een remake van Assault on precinct 13 en Proof.
amco
-
- 197 messages
- 2473 votes
Staat wallace and grommit eigenlijk op moviemeter onder een nederlandse naam ofzo? deze mannetjes bedoel ik
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Omdat die films korter zijn dan 45 minuten worden ze niet toegevoegd. Alleen films die 45 minuten of langer zijn mogen op MovieMeter.
Treht
-
- 290 messages
- 343 votes
Deze film is neem ik aan toegestaan? Uitgezonden door Yorin als miniserie
http://www.imdb.com/title/tt02...
zowel, dan ga ik die film toevoegen
wohoo
Ik lees net iets terug en er staat Mini bij de film op imdb, dus het geldt niet als film..?
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Nee, films die op IMDB als miniserie staan mogen niet op de site. En er staat mini achter
Kan iemand trouwens een goede still of poster vinden voor deze film ?
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Enkele films die op tv komen en nog niet zijn toegevoegd:
Fearless (1999)
Amanda and the Alien (1995)
Foreman Went to France, The (1942)
Murder in the Mirror (2000)
Won Ton Ton, the Dog Who Saved Hollywood (1976)
South of St. Louis (1949)
New Port South (2001)
Come Next Spring (1956)
Ennemi public no 1, L' (1953)
Blockade (1938)
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Er staat me iets bij dat ik die al veel eerder toegevoegd heb en dat ie ook geaccepteerd was. 'k Heb hem namelijk al eens gezien.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Nee, ik ook niet. 'k Weet wel zeker dat ik toen naar een plaatje gezocht heb, maar 'k zal dan wel niets hebben kunnen vinden.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Ik kon er niks mee met deze films, misschien jullie!
I Ought To Be In Pictures 1982
Ready To Run 2000
Kids Who Saved Summer 2004
Night Games 1980
Baby Doll Murders, The 1993
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
over toevoegen : al veel geprobeerd maar ik vind dus bijna gewoon geen films die nog niet op mm staan , volgens mij is mm al ver completer dan imdb. Hoe vinden al die toptoevoegers hier nog al die films ? Als ik dan eens een film gevonden heb die nog niet op mm staat ( blij dat ik dan ben ... ) , dan heb ik problemen met het plaatje ( te grof of te groot geheugen bij 200*300)

citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
is mm al ver completer dan imdb.
completer dan IMDB zou ik MM toch niet noemen, bekijk volgende statistieken maar eens IMDB Statistics

Wanneer plaatje te groot is qua geheugen kan je dit toch gewoon aanpassen door bv. de opslagkwaliteit te verlagen.
PatrickL
-
- 1586 messages
- 2398 votes
Dan rest echter voor mij nog de vraag hoe jullie op systematische wijze films ontdekken die nog niet zijn toegevoegd. Of ontdekken jullie die bij toeval, of is het gewoon noest zoeken op IMDb?
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
jep , vraag ik me ook af. Ik wil soms echt wel eens wat films toevoegen ( om ook eens een bijdrage te leveren aan mijn geliefde site
) maar ik vind er praktisch geen.
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Ik surf vaak over allerlei filmsites en lees dan artikeltjes en lijstjes. En dan kom ik nog genoeg films tegen waarvan ik vind dat die om een of andere reden toegevoegd moet worden. Die reden is meestal dat ik de film zelf eens zou willen zien, maar soms ook gewoon omdat ik de poster mooi vind of omdat er van de regisseur andere films wel opstaan. Of omdat de film in 19-zoveel een belangrijke prijs won.
Ik heb nog een lijstje met een aardig rijtje films die ik nog ooit toe wil voegen.
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Maar ik vind er gewoon geen die nog "niet" op mm staan 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3281 votes
Ik kom ze ook slechts sporadisch tegen. Ik wil ze dan wel toevoegen maar een plaatje vinden is echt verschrikkelijk moeilijk in veel gevallen.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Probeer wat niet-westerse films toe te voegen, 90% van de films uit Bollywood (India) staan bijvoorbeeld niet op de site, net als een hoop films uit Hong Kong.
Ik heb nog een vraagje voor de mods, die zeker 10 keer eerder is gevraagd, maar wil het toch nog graag een keer voor de duidelijkheid weten. Namelijk; Waarom mag de Animatrix niet op de site staan, terwijl er zeker 10 andere bundels van korte films (met of zonder 1 thema) op de site staan?
ps. wil er best 10 opzoeken 
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Probeer wat niet-westerse films toe te voegen, 90% van de films uit Bollywood (India) staan bijvoorbeeld niet op de site
Sterker nog, ik denk wel 99.9% ofzo. Er staan 80 films uit India op de site. Volgens mij is dat de produktie van een maand of twee daar. Er worden in India meer films gemaakt dan in de Verenigde Staten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.