• 178.488 movies
  • 12.239 shows
  • 34.025 seasons
  • 647.800 actors
  • 9.379.560 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

kos

• 46702 messages
  • 8857 votes

Vreemd inderdaad, vrijwel altijd is de film dan wel onder een andere naam of via de regisseur of acteurs te vinden maar nu niet. Vreemd want heeft toch verschillende prijzen gewonnen.

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7389 votes

Mag deze Amerikaanse poster gebruikt worden bij een Franse film?

http://www.boomerangshop.com/dvdcover/ImageWeb/CreezyLaRaceDesSeigneurs15110_f.jpg

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

'Copyrighted material'

Plaatjes met dergelijk opschrift zijn niet geschikt.

Posterregels:

http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Poster

of een internationale filmposter met de Engelse titel.

Jouw plaatje is geen filmposter maar een dvdhoes.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Originele poster op deze pagina:

http://www.cineartistes.com/index.php?page=images&id=794&type=2&PHPSESSID=fa57c7acd2e7d1092c21761a03e6fcc0

Klik op klein plaatje voor uitvergroting.

Gevonden mbv Google Images.

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7389 votes

Thank you!

citybird

• 4964 messages
  • 4139 votes

Is er iets foutgelopen met mijn toevoeging van de nieuwe Jan Verheyen film Vermist?

gotti

• 14075 messages
  • 5893 votes

Daar klopt ook het één en ander niet. Hij staat op die pagina zelf van het jaar 2007 en aangegeven als film. Als je doorklikt naar de regisseur staat er dat ie in 2008 pas uitkomt en dat het een tv serie is...

citybird

• 4964 messages
  • 4139 votes

gotti wrote:

Daar klopt ook het één en ander niet. Hij staat op die pagina zelf van het jaar 2007 en aangegeven als film. Als je doorklikt naar de regisseur staat er dat ie in 2008 pas uitkomt en dat het een tv serie is...

Film is van het jaar 2007 (hij is nu te zien in de Belgische bioscopen), de serie die erop volgt komt in 2008 op de Belgische commerciële zender VT4. Officiële website http://www.vt4.be/vermist/ - review van de film http://www.moviegids.be/index.cfm/93927.

Koekebakker

• 2540 messages
  • 3981 votes

gotti wrote:

Heeft gewoon een Belgische bioscooprelease gehad op 31 oktober. De eerste twee weken zelfs #1 qua box office.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Voila: http://www.moviemeter.nl/film/46010

In principe zijn pilots van tv-series niet toevoegbaar, maar vanwege de 'grote' biosrelease in België is hier een uitzondering toegestaan.

citybird

• 4964 messages
  • 4139 votes

kappeuter wrote:

Voila: http://www.moviemeter.nl/film/46010

In principe zijn pilots van tv-series niet toevoegbaar, maar vanwege de 'grote' biosrelease in België is hier een uitzondering toegestaan.

Een echte pilot zou ik het niet noemen, je kan het best vergelijken met wat Jan Verheyen gedaan heeft met Team Spirit (remake + serie). Heb hem trouwens vroeger nog in een interview weten zeggen dat het én een film wordt én daarna een 10-delige serie (waar hij trouwens maar enkele afleveringen van regisseert).

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Ok.

Diverse Belgische bronnen hebben het trouwens over een 'extra lange pilootaflevering'.

stinissen (crew films & series)

• 23462 messages
  • 76957 votes

Ik had hem een hele tijd geleden al toegevoegd met veel extra info bij gevoegd door Speedy.........

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Ja spijtig, kan eens gebeuren. Soms komen we op een beslissing terug.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Sowieso niet als geheel (dit zijn twee stills), maar het plaatje is te onscherp. Helaas.

Om welke film gaat het?

Mac Hammer Fan

• 6029 messages
  • 7450 votes

Dit is mij nog steeds niet duidelijk.

Op wikipedia staat:

Compilaties van eerder uitgebracht materiaal. Hierbij maakt het niet uit of dat eerder uitgebrachte materiaal afzonderlijk wel of niet toevoegbaar was; ook compilaties van korte films vallen dus onder deze beperking.

Welnu,

op de Mario Bava website lees je:

http://members.tripod.com/mariobava/lisa.htm

LISA E IL DIAVOLO (Italian-West German-Spanish co-production, 1972)

Director: Mario Bava

Cinematographer: Cecilio Paniagua

Story: Mario Bava

Screenplay: Mario Bava and Alfredo Leone

Camera Operator: Emilio Varriano

Editing: Carlo Reali

Music: Carlo Savina

Main Players: Telly Savalas (Leandro); Elke Sommer (Lisa Reiner); Alessio Orano (Maximilian); Alida Valli (The Contessa); Sylva Koscina (Sophia Lehar); Eduardo Fajardo (Francis Lehar); Espartaco Santoni (Carlo); Gabriele Tinti (George); Franz von Treuberg (The Maestro)

Alternate titles: Lisa and the Devil; The Devil and the Dead

Aspect ratio: 1.85:1

Alternate version: LA CASA DEL'ESORCISMO (Released 1975)

Director: Mario Bava and Alfredo Leone (credited as "Mickey Lion")

Screenplay: Alfredo Leone and Alberto Cittini

Extra Players: Robert Alda (Father Michael); Carmen Silva

Alternate titles: The House of Exorcism; Devil in the House of Exorcism

Als je kijkt op de website van de imdb staat evenwel het latere

"LA CASA DEL'ESORCISMO" als primaire titel;. Hetzelfde geldt op Moviemeter.

Ik heb tweemaal een correctie voorgesteld, maar wellicht werd hij niet aanvaard omdat ik een plaatje had met de twee titels van de film. (Lisa en House) en ook omdat al die commentaar in een klein kadertje ingewikkeld is.

Lisa kwam uit in 1972 en kende bijval op het festival van Cannes, maar de verdelers vonden de film niet commercieel genoeg.

Een paar jaar later werd de film opnieuw uitgebracht, met 20 minuten nieuwe footage, een beetje naakt en vooral veel goedkope Exorcist rip-off ingrediënten.

Mijn vraag is:

Moet de orginele titel niet zijn

"Lisa e il diavolo" ?

Of mag "Lisa" apart toegevoegd worden.?

http://members.tripod.com/mariobava/lisa0.jpg

Alvast bedankt voor het antwoord.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Als imdb er naast zit, wat nu het geval lijkt (genoeg bewijs), dan zou ik inderdaad de titel wijzigen en de huidige titel als alt. titel en alt. speelduur erbij zetten.

Apart (/tweemaal) toevoegen lijkt me niet gewenst, aangezien het om dezelfde film gaat. Beetje vergelijkbaar met director's cuts.

Mac Hammer Fan

• 6029 messages
  • 7450 votes

kappeuter wrote:

Als imdb er naast zit, wat nu het geval lijkt (genoeg bewijs), dan zou ik inderdaad de titel wijzigen en de huidige titel als alt. titel en alt. speelduur erbij zetten.

Apart (/tweemaal) toevoegen lijkt me niet gewenst, aangezien het om dezelfde film gaat. Beetje vergelijkbaar met director's cuts.

ik zal ervoor kijken, Alexander.

moet ik eventueel in de plotomschrijving een opsplisting maken tussen de twee versies? Want die zijn toch duidelijk verschillend in verhaal.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Gezocht: filmposter o.i.d. van animatiefilm FILM NOIR (2007)

* Een clip er wel: link

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

tav RAW DEAL, is deze lichtere poster niet toe te passen?

(afbeelding)

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik zag vandaag deze film (onder de alternatieve titel White Sister overigens), maar hij is nog niet toegevoegd aan de site. Dat wil ik best doen, maar ik zit met een posterprobleem. Na lang zoeken vond ik alleen onderstaande poster, maar ik heb geen idee hoe ik dat Moviegoods-logo daar weg krijg. Als iemand wel weet hoe het moet, voel je vrij om de film toe te voegen.

De plotbeschrijving (zelfs IMDB heeft er nog geen):

Nadat haar geliefde bij een brand omkwam besloot een jonge vrouw om non te worden. Als ze bij een ziekenhuis gaat werken wordt ze constant geconfronteerd door een communistische man die niet ziek is, maar wel al twee jaar in een van de ziekenhuisbedden woont, omdat de communistische partij dit toestaat. De non en de communist botsen, totdat de man verliefd wordt op de non.

Poster:

(afbeelding)

citybird

• 4964 messages
  • 4139 votes

The One Ring wrote:

Ik zag vandaag deze film (onder de alternatieve titel White Sister overigens), maar hij is nog niet toegevoegd aan de site. Dat wil ik best doen, maar ik zit met een posterprobleem. Na lang zoeken vond ik alleen onderstaande poster, maar ik heb geen idee hoe ik dat Moviegoods-logo daar weg krijg. Als iemand wel weet hoe het moet, voel je vrij om de film toe te voegen.

De plotbeschrijving (zelfs IMDB heeft er nog geen):

Nadat haar geliefde bij een brand omkwam besloot een jonge vrouw om non te worden. Als ze bij een ziekenhuis gaat werken wordt ze constant geconfronteerd door een communistische man die niet ziek is, maar wel al twee jaar in een van de ziekenhuisbedden woont, omdat de communistische partij dit toestaat. De non en de communist botsen, totdat de man verliefd wordt op de non.

Poster:

(afbeelding)

(afbeelding)

Purmerend

• 2775 messages
  • 3311 votes

Staat in de wachtrij.

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Dogie Hogan wrote:

Gezocht: filmposter o.i.d. van animatiefilm FILM NOIR (2007)

* Een clip er wel: link

Bespaar je de moeite.

http://www.moviemeter.nl/film/45475

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Iemand die deze wil toevoegen? Please!

Red Peony Gambler 3 4,5* wat mij betreft.

Wandering Giza Butterfly 2

Grindhouse

• 828 messages
  • 1686 votes

Ramon K wrote:

Wandering Giza Butterfly 2

Als jij een speelduur en synopsis hebt kan ik die wel toevoegen.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Dan zal ik eens snel wat beter gaan zoeken. Ik kan weinig info over de film vinden. Snel eens zien en dan desnoods zelf maar een synopsis in elkaar frotten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.