• 178.307 movies
  • 12.224 shows
  • 34.004 seasons
  • 647.550 actors
  • 9.377.078 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

Is er een probleem met posters toevoegen? Gaat steeds fout als ik het wil toevoegen, en geeft geen rede dat de poster te groot is.

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Ja, ik had er ook last van. En het is ook met correcties.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Er is een klein technisch probleempje met het goedkeuren van correcties en het goedkeuren van films. Dus het indienen ervan zal ook niet lukken.

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

kun je hier laten weten wanneer we weer kunnen toevoegen?

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

Doet het weer als het goed is, mocht dat niet zo zijn graag even melden.

stinissen (crew films & series)

• 23444 messages
  • 76937 votes

Zullen wel veel films in de wacht staan

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Even een kleine opmerking over het toevoegen hier op de site.

Sommige films worden echt veel te snel afgekeurd om in mijn ogen wat oninteressante regels. Neem nou de film Re-cycle of Ché. Deze films zijn bijna af of al af. (van Re-Cylce is zelfs al een trailer) Dus de kans dat de film uit komt is redelijk groot. En het zijn redelijk grote films dus binnen enkele weken komt er een "echte" poster uit, en toch worden ze afgekeurd omdat het een setfoto is of een screenshot van de site.

Het lijkt me handiger om ze gewoon op de site te zetten en later de echte poster toe te voegen zodat deze film niet eerst weken in de wacht rij staan. En er alvast kan worden gesproken over deze films. Want daar gaat het toch om op deze site praten over films. Nu moet je eerst helemaal wachten tot er een “echte” poster is voor je kunt babbelen over de nieuwe Miike, Pang of Soderberg. (Oke het forum is er, maar het is natuurlijk logischer om het bij de film zelf te doen)

Nog een totale andere vraag btw. Waar kun je de foute toevoegingen vinden als je geen pm hebt gekregen? Denk dat ik heel scheel ben maar kan het nergens vinden.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Nog een totale andere vraag btw. Waar kun je de foute toevoegingen vinden als je geen pm hebt gekregen? Denk dat ik heel scheel ben maar kan het nergens vinden.

Hier. Maar waarom dat nou weer zo'n Engels naampje moet hebben...

Volgens mij is dit trouwens ook niet in de Wiki te vinden.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Macmanus wrote:

Nu moet je eerst helemaal wachten tot er een “echte” poster is voor je kunt babbelen over de nieuwe Miike, Pang of Soderberg.

Dat kan tegenwoordig ook bij de regisseur zelf.

http://www.moviemeter.nl/director/12487/messages/

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Zelva wrote:

Volgens mij is dit trouwens ook niet in de Wiki te vinden.

Er staat een link in het zinsverband in het artikel Toevoegen, maar een erg duidelijke plaats is dat niet (dat is eigenlijk de oorspronkelijke FAQ-tekst nog). De artikelen 'Wachtrij' en 'Afgekeurde toevoegingen' (waar je zo'n link zou verwachten) hangen er een beetje bij aan; ik zal eerdaags dat nog wel wat herschrijven en verduidelijken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zelva wrote:

Maar waarom dat nou weer zo'n Engels naampje moet hebben...

"Afgekeurde toevoegingen" is toch niet zo Engels?

Onderhond

• 87597 messages
  • 12851 votes

In de url staat "rejections" Jordy

"rejections"

"Afgekeurde toevoegingen"

Geweldige taal toch, dat Nederlands

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Tja dan kun je ook wel geen klagen dat er in de bron van de pagina's allemaal "body"- en "head"-tags staan. Ik vind de URL van een site nou niet iets dat in de taal van de site "moet" zijn.

Overigens heb ik voor neutrale Engelse termen gekozen met het (hypothetische) idee in het achterhoofd dat er misschien ook wel eens andertalige versies van deze site zouden kunnen komen. Een Engelstalige versie met "afkeuringen" in de URL vind ik erger dan andersom.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Vroeger heette het nog 'fout'. Maar voor de rest niet zo'n ramp hoor.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Uhh gaan we hier nou echt discussiëren over waarom de desbetreffende pagina 'rejections' wordt genoemd ? Damn hebben we niets beters te doen?

italian

• 1391 messages
  • 262 votes

zijn Die Hard 4 en de nieuwe Indiana Jones nog niet toegevoegd?

as

• 3548 messages
  • 5932 votes

italian wrote:

zijn Die Hard 4 en de nieuwe Indiana Jones nog niet toegevoegd?

Is nog onzeker of die het groene licht krijgen.

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

Doom wrote:

Uhh gaan we hier nou echt discussiëren over waarom de desbetreffende pagina 'rejections' wordt genoemd ? Damn hebben we niets beters te doen?

Damn, maak jij hier nou echt een probleem van?

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Waarschijnlijk jij, aangezien je zo aangevallen reageert.

Maar ik zeg al niks meer, vond het alleen een beetje onnodig dat Jordy zich alweer moest gaan verdedigen waarom hij een desbetreffende pagina zo heeft genoemd!

Mijn excuses.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Er was vroeger toch een bepaalde lengte, ong. 45 minuten. Alle films daaronder mochten toch niet op de site? Ik weet het niet meer zo goed, maar ik kon het niet vinden op de Wiki...

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Ja, 45 minuten is de ondergrens.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Oké, bedankt.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Sorry hoor, er zal vast wel iemand eerder het volgende hebben gepost, maar ik heb niet het hele forum doorgespit.

WAAROM mag je tegenwoordig alleen nog maar plaatjes bij nieuwe toevoegingen gebruiken die kleiner zijn dan 25 KB?

Ik probeer een film toe te voegen, en het lukt me gewoon niet om een plaatje te krijgen dat kleiner is als 25 KB. Ik baal hier ontzettend van. Volgens mij kan je op deze manier bijna niks meer toevoegen, want een plaatje kleiner als 25 KB kan volgens mij bijna niet! Zucht.

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

Dat is pas een jaar of 3 zo Narva . Sterker nog, daarvoor was het 20 kb geloof ik.

En als alle plaatjes hier kleiner dan 25 zijn, is die van jou ook zeker wel kleiner te krijgen hoor.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Daarvoor was het 30kb.

De save quality is in te stellen in elk gemiddeld fotoprogramma. Zet die wat lager (maar niet te laag) en je moet wel onder de 25kb uit kunnen komen.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Ik gebruik Irfanview. Wat moet ik doen dan? Zelfs als ik het op 200 x 150 zet, is het te groot.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Bij deze een oud bericht van mij.

Ik weet niet hoe Irfanview precies werkt, maar die optie die ik bij punt 9 heb beschreven zit ongetwijfeld ergens in het programma.

Hannibal wrote:

Je kunt ook in dit topic vragen of iemand de poster die jij gevonden hebt op het juiste formaat te brengen.

Aan de andere kant is het zeer simpel te doen:

Ik wil bij deze wel een kleine uitleg geven hoe ik het altijd doe:

1. download het gratis programma Image Analyzer (of IrfanView)

2. Start het programma.

3. Open het te bewerken plaatje

4. Ga naar: Afbeelding --> verander grootte...

5. Verander de breedte in 200 pixels.

6. Bestand opslaan als....

7. klik op: Bestandsformaatopties.

8. Klik op tabblad "JPG"

9. Vink 'specificeer bestandsgrootte' aan en verander de maximale grootte in 25 kb.

10. Daarna op sluiten klikken, bestand opslaan en hij is geschikt om toe te voegen.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Volgens mij is het gelukt. Vraag me niet hoe & wat, maar het is gelukt. Met de Save As-knop. Thanks allemaal!

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Ik heb "In het belang van de staat" een tijdje terug toegevoegd, niets meer van gehoord. Zit deze nog in de planning of is misschien iets fout gegaan?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.