• 178.334 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.550 actors
  • 9.377.328 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Ik heb geprobeerd "the keys of the kingdom" uit 1944 toe te voegen, maar hij staat al op imdb. Hier staat hij niet.

J.T.O

• 791 messages
  • 1048 votes

In De Site > Algemeen > Ik mis een film:

Hier staat hij op http://www.imdb.com/title/tt0107428/

Op de volgende namen kan ik ze ook niet vinden.

Deadful Melody

Deadful Music

Devil Melody

Six-Fingered Strings Demon

The Magic Lyre

Ik kon de bestemde topic hiervoor niet vinden, dus mijn excuses als het verkeerd zit.

Bijvoorbaat bedank,

James

Leno

• 5921 messages
  • 4407 votes

Je zult wel meer films tegenkomen die er niet op staan. Je kunt deze zelf toevoegen. Kijk maar links, bij 'toevoegen'. Hoe dat moet kun je vinden bij help/ wiki, ook links te vinden..

J.T.O

• 791 messages
  • 1048 votes

Leno, erg bedankt.

Maar het probleem is dat hij wel op IMDB staat, maar niet hier.

Leno

• 5921 messages
  • 4407 votes

J.T.O wrote:

Leno, erg bedankt.

Maar het probleem is dat hij wel op IMDB staat, maar niet hier.

Dat is niet het probleem, dat is de oplossing. Daar kun je namelijk de gegevens vandaan halen om de film op deze site te zetten. Waarom lees je niet even de wiki?

J.T.O

• 791 messages
  • 1048 votes

Heb ik net gedaan.

Mijn kritiek is dat je nooit een goede kwalitatieve poster kan brengen, ik bedoel 200X in breedte is veel en verplicht JPG onder 25 KB is bijna onmogelijk. Waarom niet 100?

Ik heb best wel veel photoshop evaring en ik zeg dat het een moeilijke taak is hoor, als het niet onmogelijk is.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Fluitje van een cent, als je maar een groot scherp bronplaatje vind, en dat is meestal een probleem bij films die hier nog niet in het bestand staan.

Leno

• 5921 messages
  • 4407 votes

Ik heb best wel veel photoshop evaring en ik zeg dat het een moeilijke taak is hoor, als het niet onmogelijk is.

Hmm het is toch 36.782 keer goed gegaan. 25 kb is voldoende voor een mooie poster van het vereiste formaat hoor!

J.T.O

• 791 messages
  • 1048 votes

36.782 gedaan, terwijl het 36.782 beter kunt is zeker geen optie?

Ik heb er niks op tegen, want het is mij uiteindelijk wel gelukt, maar of je een mooie plaatje krjigt is nog maar de vraag. Er zijn niet altijd goede bronnen en desnoods moet je zelf knippen, maar om de 25 KB te verhogen is toch ook een fluitje van een cent?

Het is niet dat je van deze site kan downloaden, zoveel belast het de server toch ook niet?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

J.T.O wrote:

Het is niet dat je van deze site kan downloaden, zoveel belast het de server toch ook niet?

Als de plaatjes 10 KB groter waren hadden we elke maand 50 GB meer dataverkeer. Ik vind het al duur genoeg allemaal, momenteel. Bovendien worden de plaatjes er echt niet veel beter van.

J.T.O

• 791 messages
  • 1048 votes

Jordy wrote:

(quote)

Als de plaatjes 10 KB groter waren hadden we elke maand 50 GB meer dataverkeer. Ik vind het al duur genoeg allemaal, momenteel. Bovendien worden de plaatjes er echt niet veel beter van.

Ik dacht dat de kosten altijd door de reclame gecomposeerd wordt, maar mijn respect als je al dit alleen gemaakt hebt.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Hmm als het qua kosten zoveel scheelt, waarom dan geen minder strenge regels voor het toevoegen van een poster? Ik bedoel, qua kwaliteit. Grote van het plaatje wordt minder, mindere kwaliteit is nog altijd goed zichtbaar en er komen nog meer films in de database van MovieMeter.

Alleen maar positief toch?

(Of vergeet ik een belangrijk perspectief?)

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

36.802 plaatjes aanpassen bijvoorbeeld

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

De posters vormen het gezicht van de site. Mooie posters vernaggelen door ze in nog lagere kwaliteit te tonen is eeuwig zonde. Dan kun je beter helemaal geen plaatjes meer tonen.

Ik ben erg blij met de vele mooie posters.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Kinderachtig dat je dat niet even wilt aanpassen hoor FK.

Nee maar ik ben nog altijd van mening dat posters van een iets mindere kwaliteit niet direct lelijke en onduidelijke posters gaat opleveren. Echter er moet een grens worden gezet, die ligt er duidelijk bij MovieMeter. Verder ben ik ook erg blij met de mooie posters op MovieMeter. Stukken beter dan imdb als je het mij vraagt.

Ik heb overigens wel goede hoop dat mijn tweede toevoeging Furia (1999) goed gekeurd gaat worden. Bron van poster was qua kwaliteit namelijk zeer goed.

damon

• 1887 messages
  • 0 votes

de posters op MM is 1 van de belangrijkste redenen dat ik hier kom

als ik op een film zoek, wil ik ook even zien hoe het eruit ziet

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5751 votes

In Film > Overige films > Japanse DRAMAS?:

Mogen deze geplaatst worden?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Je bedoelt toegevoegd?

Alles wat aan de eisen van de Wiki voldoet mag toegevoegd worden.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5751 votes

ja toegevoegd

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5751 votes

waar bij wiki moet ik dan kijken hiervoor? primaire titel?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Hier zijnde Criteria voor Toevoegbaarheid. Dus hoelang de film minimaal moet duren, de grootte van de filmposter enz.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5751 votes

Kan er niet uit leiden dat Japanse dramas niet mogen...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Dan mogen ze dus wel.

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Ik heb al een tijd geleden een docu toegevoegd maar heb er totaal niks meer over gehoord Staat deze in de wachtrij of is ook deze weer "verdwenen"?

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Je bedoelt How to Plan a Revolution? Die is in goede orde in de wachtrij ontvangen, maar wij zijn er nog niet helemaal uit zijn of de film wel op de site mag. In afwachting van een beslissing blijft de film wat langer in de wachtrij staan dan normaal.

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Ah ok

Corinthian

• 57 messages
  • 0 votes

http://www.imdb.com/title/tt0137902/

http://www.imdb.com/title/tt0099966/

http://www.imdb.com/title/tt0119233/

Ik vind hier maar geen plaatjes voor ...

Misschien een uitdaging voor de "toevoegkampioenen".

Corinthian

• 57 messages
  • 0 votes

Ook nog toe te voegen.

Pretty Poison (1996)

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

http://www.imdb.com/title/tt0141825/ (kan geen plaatje vinden, kwam paar jaar geleden op tv)

http://www.imdb.com/title/tt0811598/ (weinig informatie)

http://www.imdb.com/title/tt0354770/ (weinig informatie)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.