• 178.028 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.263 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Naomi Watts wrote:

Ik ga nu ook even wat films toevoegen. La Distancia, D'où je viens, Tres D, Tonight and the People, Au revoir l'été, Perfect Garden en The Disobedient om precies te zijn.

Zeg Naomi, ik weet niet of je La Distancia al had ingestuurd, maar ik heb hem gisteren ingestuurd... Mét IMDb-code. En ik kreeg geen melding dat ie al in de wacht stond...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Klopt hoor. Ik heb zondag (de dag dat ik La Distancia op het programma had staan) verstek moeten laten gaan, dus niet toegevoegd.

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Naomi Watts wrote:

Klopt hoor. Ik heb zondag (de dag dat ik La Distancia op het programma had staan) verstek moeten laten gaan, dus niet toegevoegd.

Gelukkig maar!!

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

narva77 wrote:

In Film > Festivals en evenementen > International Film Festival Rotterdam - IFFR:

(quote)

"Tres D" staat nu in de Rejections, die was al ingestuurd door Decec. Dat komt omdat er geen IMDb-code voorhanden is, dan krijg je dat. Dus als je wilt kan je die verbeteren vanuit de Rejections, als je hem nog niet had ingestuurd!

Correctie van Tres D heb ik zojuist ingestuurd (hoop dat Decec en Naomi dat niet erg vinden). Heb een Spaanse plot gevonden en vertaald.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Tuurlijk niet.

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

arno74 wrote:

Correctie van Tres D heb ik zojuist ingestuurd (hoop dat Decec en Naomi dat niet erg vinden). Heb een Spaanse plot gevonden en vertaald.

Ik vind het best, maar je hebt kans dat iemand anders hem ook al had ingestuurd, zonder IMDb-code. Dan wordt ie nl. niet gedetecteerd door MM...

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

narva77 wrote:

(quote)
Ik vind het best, maar je hebt kans dat iemand anders hem ook al had ingestuurd, zonder IMDb-code. Dan wordt ie nl. niet gedetecteerd door MM...

Ik zag het nog staan tussen de rejections, en op MM staat het nog niet. Als iemand het al heeft ingestuurd en dat wordt geaccepteerd is dat natuurlijk ook prima.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Dat gebeurt weleens dat films dubbel worden ingezonden als ze niet op imdb staan. Zijn ook nog genoeg films van het IFFR die waarschijnlijk nog niet ingestuurd zijn

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Welke volgorde wordt er eigenlijk aangehouden voor Aziatische namen? Zo zijn er hier films te vinden met Yuen Biao en ook Biao Yuen. Enkel IMDB lijkt Biao Yuen aan te houden trouwens.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Bij namen wordt imdb aangehouden.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik vermoedde al zoiets omdat er maar 3 films zijn met de anders geschreven naam i.t.t. 29 andere. Vreemd dat IMDB het op deze manier doet, zelfs sites als hkmdb.com doet dat niet.

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

arno74 wrote:

(quote)

Vind ik niet erg... Succes!

inquestos

• 95 messages
  • 514 votes

Hier ook behoefte om The Disobedient op moviemeter te hebben.

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

inquestos wrote:

Hier ook behoefte om The Disobedient op moviemeter te hebben.

Iemand heeft al gestuurd....

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Heb ik ook nog liggen, maar er zijn een aantal de Funès films die er nog voor zitten. Jij hebt ook die rode 10-DVD box veronderstel ik?

Serpicos

• 1139 messages
  • 4170 votes

Ja die box, maar als je hem wilt bekijken moet je niet iets als de andere Funès verwachten.

Louis speelt een bijrol en het is niet echt de bedoeling dat hij er grappig is.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Dat verwachtte ik al. Er zijn wel meer films die als volbloed de Funès films worden uitgebracht, maar waar hij uiteindelijk een erg beperkte rol in heeft. Monsieur Leguignon, Lampiste (1952) schiet me zo als eerste te binnen. Als completist (ik zit nu aan zo'n 30 geziene films geloof ik, wat op zich nog altijd maar een fractie van zijn oeuvre is) moet je je wel vaker door kleine bijrolletjes spartelen.

mvhemmen

• 81 messages
  • 1382 votes

Thanks narva77 en Decec

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Uit het IFFR-topic:

Reinoir wrote:

Heeft iemand hier Piccola Patria gezien? Vond deze persoonlijk erg tof. Hij staat overigens ook niet op MM. Zou iemand zo lief willen zijn deze toe te veoegen?

Zojuist ook ingestuurd!!

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

Dank

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

wou even voor de zekerheid checken of de volgende IFFR titels in de toevoeging staan:

au revoir l'ete

ate ver a luz

la distancia

reimon

the pinkie

oilfields mines hurricanes

mancanza-inferno

het gaat natuurlijk te ver om aan de crew te vragen IFFR titels voor te laten gaan, maar heb wel zin on die laatste sterren ook uit te kunnen delen

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Au revoir l'été heb ik voorbij zien komen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.