• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.375.988 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

zombie wrote:

om het formaat 200 bij 300 pixels te maken.

Let wel op dat je selectie in verhouding blijft, zodat je geen lange of platte vervormingen krijgt!!!

De hoogte van 300 pixels is niet meer verplicht. Een poster mag een hoogte tot 330 pixels hebben. Een still moet minimaal 150 hoog zijn en hoeven geen zwarte balken meer boven en onder.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Zie ook hier

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Kan iemand een geschikte poster van Improper Channels uit 1981 vinden?

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Een vraagje voor de crew die de toevoegingen beoordelen. Ik wil een Italiaanse film toevoegen waar ik alleen een hele goede Spaanse en Duitse poster van kan vinden. Een Italiaanse of een Engelse kan ik niet vinden, zelfs geen dvd of video hoes.

Volgens huidige criteria die er bestaat voor het toevoegen van films, kan ik deze film dus niet toevoegen zolang ik geen Italiaanse of Engelse poster vind?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Als je de titel hier even post dan gaan we even op zoek voor je. Wellicht is er wel een still te vinden.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

kappeuter wrote:

Als je de titel hier even post dan gaan we even op zoek voor je. Wellicht is er wel een still te vinden.

Ok. Ik ben dus op zoek naar een poster of still van:

Io ho paura (1977)

alt.: I Am Afraid

Reg. Damiano Damiani

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0076206/

Toch jammer dat posters als deze niet gebruikt mogen worden:

http://es.geocities.com/cieloamarillo4/veintinueve_09.jpg

http://data.moviecovers.com/DATA/zipcache/UN%20JUGE%20EN%20DANGER.jpg

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik heb eergisteren The Scorned proberen toe te voegen, maar hier verder nog niets over gehoord?

Mag de film niet op MM?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

De verwerkingstijd van toevoegingen is maximaal 1 week. Dit staat ook vermeld zodra je een toevoeging hebt ingestuurd.

We krijgen dagelijks tientallen toevoegingen. Als je niets hebt gehoord mag je er van uit gaan dat je toevoeging nog in de wachtrij staat.

Als er iets mankeert aan de toevoeging krijg je altijd bericht en krijg je de kans dit te verbeteren.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Oke, bedankt voor de info. Ik wacht geduldig af.

Shampoo

• 179 messages
  • 2207 votes

Klopt het dat 'Het gouden ei' nog niet op de site staat?

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Shampoo wrote:

Klopt het dat 'Het gouden ei' nog niet op de site staat?

Bedoel je deze ?

Shampoo

• 179 messages
  • 2207 votes

Ja idd. Thnx, onder die naam kende ik hem niet!

zanacht

• 62 messages
  • 3264 votes

Hallo,

ik wil een film aan de site toevoegen maar de poster blijft te hoog 200 x 356.

Nu heb ik geprobeerd om een en stuk te knippen maar het gedeelte dat ik knip wordt gewoon zwart gemaakt en de afmetingen blijven hetzelfde.

Ik gebruik infraview. Doe ik iets verkeerd of mag dit zo toch doorgestuurd worden?

Gr, Zanacht

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

De maximale hoogte is 330, je kunt met de 'crop' functie een stukje van de poster afsnijden. Als het goed is krijg je dan geen zwarte balk. Met de knipfunctie knip je gewoon een stuk van het plaatje uit de poster, en wordt hij niet kleiner.

zanacht

• 62 messages
  • 3264 votes

Inderdaad, net geprobeerd!!

Thx

citybird

• 4964 messages
  • 4139 votes

Angel 4: Undercover (1993) dubbel toegevoegd

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Dank je, dubbele toevoeging verwijderd.

aegron

• 4030 messages
  • 1268 votes

kan iemand een plaatje vinden voor deze documentaire?

klik

via google wordt het namelijk lastig zoeken

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

(afbeelding)

zanacht

• 62 messages
  • 3264 votes

Wordt 'Walking with Dinosaurs' bekeken als tv serie of documentaire?

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik kan geen poster en geen goede still vinden voor de film Make Way For Tomorrow (1937) van Leo McCarey. Hij is volgens mij ook niet op video of dvd verschenen. Kan iemand me helpen?

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

klik

Niet fantastisch, maar voldoet.

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4554 votes

worden de verfilmingen van de boeken van Pieter Aspe niet opgenomen?

Ze werden voor het eerst uitgezonden als TV-reeks, maar doordat alle afleveringen een verhaal op zich vormen en ook langer dan een uur duren (gemiddeld zo'n 80 min.), worden ze eigenlijk meer als aparte films beschouwd. Zo zijn ze ook allemaal apart op DVD verschenen.

Niet dat ze zo kwalitatief hoogstaand zijn, maar het zou volgens mij de site wel vervolledigen...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

We beschouwen dat als tv-serie. Dus ze zijn niet toevoegbaar. Helaas.

(Zelfde verhaal: Columbo, Tatort, Baantjer etc.)

aegron

• 4030 messages
  • 1268 votes

kos wrote:

(afbeelding)

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

kappeuter wrote:

We beschouwen dat als tv-serie. Dus ze zijn niet toevoegbaar. Helaas.

(Zelfde verhaal: Columbo, Tatort, Baantjer etc.)

Maar Walking With Dinosaurs is toch echt een documentaire... Bij Baantjer en al begrijp ik het, maar deze dan net niet.

Toevallig een regel voor ? Hoe wordt er bepaald of het een documentaire is of niet ? Hoe kunnen we daar achter komen als leden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Ik had het over de Aspe tv-serie.

Walking with Dinosaurs is ook een tv-serie:

http://www.imdb.com/title/tt0214382/

Criteria voor toevoegbaarheid:

http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Criteria_voor_toevoegbaarheid

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Aspe is vertoont in Kinepolis Brussel. Ik ben zelf nog naar drie van de tien 'films' geweest.

Voor mij zijn het tv-films, net als Tatort, enz... Er staan hier trouwens 'films' van Columbo op de site.

Niet dat ik redetwist, maar het is gewoon ter informatie.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Bij Columbo is er onderscheid gemaakt tussen tv-serie afleveringen en enkele op zichzelf staande tv-films.

Ik ben zelf naar Hertenkamp geweest in de bioscoop, maar dat maakt het nog geen reeks tv-films.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Het volgende probleem is al vaker aangekaart door anderen, maar wie niet waagt die niet wint.

Ik heb ook eens een poging gedaan om een film toe te voegen. Zonder succes. Reden: de poster. Niet iedereen heeft kennis van knip en plak programma's om tot de juiste afmetingen van posters/stills te komen. En dat is behoorlijk frustrerend. Want de poster is het allerallerlaatste wat je moet toevoegen van het 3-pagina lange invulschema. En als de afmetingen van de poster niet kloppen, kun je niet de toevoeging goed laten keuren, en is al het werk voor niets geweest.

Vraag. Kan er geen mogelijkheid komen dat als je niet de mogelijkheden/programma's hebt een poster/still met juiste afmetingen te plaatsen, dat er een soort van 'proefposter' is. En dan alleen als je wel een poster/still hebt gevonden, waarin je bij het veld "opmerkingen" opmerkt waar de poster/still online te vinden is.

Zodoende blijft de inhoud bestaan, en kunnen de professionele knutselaars de poster/still omtoveren tot het juiste formaat. Het gaat er mij niet om dat ik de toevoeg-credits krijg, het gaat er mij om dat de site (nog) completer wordt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.